1. leht 2-st
Saab USA'st
Postitatud: N Dets 20, 2007 21:08
Postitas SvSaab
kas keegi saabihulludest on kogemusi USA'st päris SAABidega. Seal müüakse oksjonitel väikese matsuga uusi SAABe päris meelitava hinnaga. On USA isend miskipoolest oluliselt erinev kui Euroopas müüdav?
Saab USA'st
Postitatud: N Dets 20, 2007 21:26
Postitas Martin460
Eks nende Saabidega on samamoodi nagu teiste markidegagi.Seda usa-st autode toomist on lahatud korduvalt erinevates foorumites.Ma ise loen tihti
www.tqhq.ee-kasuta seal otsingut.Ja kui eestis oleks võimalik valutult arvele võtta ükskõik millise aastakäigu usa-st ostetud auto siis paneksid kõik siinsed autoesindused oma uksed päevapealt kinni;)
sest raha võim on suur.
Saab USA'st
Postitatud: N Dets 20, 2007 23:11
Postitas SvSaab
arvele võtmise pärast ma ei muretse, lihtsalt tuleb arvestada 20k väljaminekuga - americanist saab 4k'ga ümberehitatud ja autosert'ist saan 16k'ga tüübikinnituse. Hinnavahe aga oluliselt suurem kui arvele võtmise, tolli ja transpordikulud kokku. Pigem mõtlesin seda, et äkki on USA's müüdavaid isendeid kulukam ülalpidada, teistsuguse jupid vms, teise kliima jaoks mõeldud jne.
Saab USA'st
Postitatud: R Dets 21, 2007 6:21
Postitas Trionic
Peale tulede pole miskit erinevat ja ka need on uuematel mudelitel lihtsalt konfigureeritavad testriga.(vanematel kasutatakse lihtsalt teistsuguseid laternaid,kui eur.)
Saab USA'st
Postitatud: R Nov 14, 2008 23:36
Postitas NO FEAR
Vana teema ja kaevan ülesse, vältimaks uue teema tegemise.
Point siis selles, et otsin võimalust Ameerikast (vihkan sõna USA:)) autot tuua. Kui midagi head leian siis helistan ka mõnele kaaskannatajale.
Miks ma sii siia kirjutan? Jobu onju, nagu ikka tõeline eesti mees...

Aga sellepärast, et konteinerisse veel mõni auto saaks. Pidavat vist 4 masinat mahtuma nagu ma uurinud olen või kuulnud, noh selliseid tavalisi.
Ise vahin ikka 9-7x- i Tatt tilgub igal õhtul, naine mõtleb juba ammu imelikult, et igal õhtul püksid märjad:drink::D
No vot. Lugu siis selline, et kui kellegi tärkab soov samuti sealt midagi piiluda, võiks ju kopereeruda. Mida veel sealt tuua? Olen veel ATV-de peale mõelnud, need ka seal suht soodsad. Muidugi on ka siin juba neid "languse tulemusi" näha.
Et siis, lugupeetavad. Kiirustagem! Seltsimehed unetud.
Krt, mul praegast torgatas,et võiks miski kokkutuleku teha mingis teatavas stiilis. Noh, mingi filmi vms teemas. Lihtsalt jutu jätkuks.
Illošt õhtat!
NF@naudib ballantinesi...aga ilma jää ja koolata, nii nagu peab.

Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 0:10
Postitas TGB
'
Vabandan läbu pärast.
Ammu ilma igatsen omale igapäevasõitudeks 9-7 nelikveolist!
Mõni kuu tagasi kui USD soodne oli siis oleks saanud korraliku auto tunduvalt alla 300K
Kuna selliseid võimalusi ei ole siis ei hakanud võlgu ka ostma, kuigi isutas ikka korralikult

Eks ootan paremaid aegu

Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 0:21
Postitas kasparius
Mis te sellest 9-7st fännate?
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 0:29
Postitas TGB
Miks mitte?
Igapäeva sõiduks ju mugav ja lisaks nelikveoline mis oleks mulle väga vajalik. Jõudu peaks ka piisama igapäevasteks sõitudeks. Ivometsa korraldatud sügisrallil sai Mart284 autot kiibitsetud

Peab ütlema et V8 hääl on ikka võrratu!
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 8:17
Postitas ulari1
Algselt postitas: SvSaab
arvele võtmise pärast ma ei muretse, lihtsalt tuleb arvestada 20k väljaminekuga - americanist saab 4k'ga ümberehitatud ja autosert'ist saan 16k'ga tüübikinnituse. Hinnavahe aga oluliselt suurem kui arvele võtmise, tolli ja transpordikulud kokku. Pigem mõtlesin seda, et äkki on USA's müüdavaid isendeid kulukam ülalpidada, teistsuguse jupid vms, teise kliima jaoks mõeldud jne.
mul on ameerikast toodud 9-3 2003a.polnud seal midagi vaja ümberehitada ja tüübikinnituse sain ka vikingu kaudu 1000 krooniga(vahetanud olen ukseluku,see oli u.500 eeki kallim ,kui euroopa variandil ja lisaõhupumba u. 4000 eek.mida siinsetel saabidel alates 2004a.polegi vist)
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 9:05
Postitas teager
9-7'l pole EU tüübikinnitust, masin tuleb vastavaks ehitada ning vastavad testid teha.
Aga miks nii kaugele vaadata??? Eestist saab juba 300K kätte masina. Vt
Auto24
terv, teager
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 11:11
Postitas mart284
Algselt postitas: teager
9-7'l pole EU tüübikinnitust, masin tuleb vastavaks ehitada ning vastavad testid teha.
terv, teager
hei, mis 9-7x siis ei vasta EU tingimustele?
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 11:15
Postitas NO FEAR
Teager, olen neid masinaid juba pikemat aega vaadanud. Midagi uut ei tule ega tule. Samuti on seal toodud masinad mõned Ameerikast ning kuidas siis need on oma tüübikinnituse saanud?
Siit saab jah kolmega kätte aga mere tagant SAAB veel soodsamalt ja valik on tegelt meeletu.
Aga huvitav, kuidas need siis ikkagi oma kinnituse on saanud?
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 11:41
Postitas mart284
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 11:45
Postitas teager
Sisse toodud 9-7xdele vaja esimesed gabariidid külge pookida ning tagumine udutuli. Seejärel vastavad testid ja saabki registrisse.
EU'sse müüdud masinatel on see ooper juba seljataga.
Mart284 - kuidas sul 9-7x registrisse võtmisega läks - mida oli vaja teha?
terv, teager
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 11:51
Postitas mart284
Algselt postitas: teager
Sisse toodud 9-7xdele vaja esimesed gabariidid külge pookida ning tagumine udutuli. Seejärel vastavad testid ja saabki registrisse.
EU'sse müüdud masinatel on see ooper juba seljataga.
Mart284 - kuidas sul 9-7x registrisse võtmisega läks - mida oli vaja teha?
terv, teager
Kasutasin võlusõna - ümberasuja - ja ei mingeid muresid. Sama ka Durangoga (taga punased suunad ja ei mingeid udukaid taga)
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 15, 2008 13:28
Postitas iisak
Saab USA'st
Postitatud: N Nov 20, 2008 22:36
Postitas NO FEAR
iisak, käin järgmisel nädalal neljapäeval 27-l Tallinnas ära ja teen mõne 9-7-ga sõitu, ei teagi ju kuidas see masin tundub? Eks siis arutleme edasi.
Vikingis on ju üks müügis, seda mõtlesin proovima minna ja BRC-s vist oli kah.
Kas mart 284-l ka aega oleks???
Saab USA'st
Postitatud: N Nov 20, 2008 23:05
Postitas mart284
Algselt postitas: NO FEAR
Kas mart 284-l ka aega oleks???
ma pole nii hästi organiseerunud vend, et teaks lubada järgmist neljapäeva:)
Helista päev varem....
Saab USA'st
Postitatud: L Nov 29, 2008 21:11
Postitas NO FEAR
Tänu mart284 heatahtlikkusele sain proovida seda 9-7-t.
Krt, oli ikka hea tunne küll, kui gaasi põhja tallasin Paldiski mnt-l. Hetk- ja juba oligi lubatud kiirus. Ja mida hääl......

Kõik on ümber sinu ja käe ning jala juures.
Krt, nüüd pean ma veel välja mõtlema, kas mahub eelarvesse. Tähendab kindlasti mahub aga kuidas? Natuke tuleb ju ka majanduslangusega arvestada.
Ei-tegelt oli kaif tunne...
Praegast kaifin vene viina head maitset...eesti oma ei kõlba kuhugi...
Saab USA'st
Postitatud: P Nov 30, 2008 20:30
Postitas mart284
no loodame, et varsti saab 97x jaotusse lisa...
Saab USA'st
Postitatud: T Dets 02, 2008 10:51
Postitas vmaster
Tean, et 9-7t toodeti 4.2 ja 5.3 mootoriga. Oskab keegi kommenteerida, kas nende mootorite vahe nt. kiirenduses, kütusekulus jms on tuntav?
Saab USA'st
Postitatud: T Dets 02, 2008 11:00
Postitas S9K
Ohoh, ma haistan siin järgmist huvilist juba

Ma ütleks, et vahe peaks olema Vägagi märgatav.
4.7
Võimsus, kW/pööretel 217 / 6000
Pöördemoment Nm/pööretel
375 / 3600
5.3
Võimsus, kW/pööretel 224 / 5200
Pöördemoment Nm/pööretel
447 / 4000
Saab USA'st
Postitatud: T Dets 02, 2008 11:02
Postitas vmaster
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ohoh, ma haistan siin järgmist huvilist juba
Vaikselt olen mõelnud. Kui eesmärk kindlalt paigas, siis tuleb hakata leidma vahendeid teostamiseks. Aeganõudev protsess see on kuid pole teostamatu.
Saab USA'st
Postitatud: T Dets 02, 2008 11:05
Postitas vmaster
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ohoh, ma haistan siin järgmist huvilist juba

Ma ütleks, et vahe peaks olema Vägagi märgatav.
4.7
Võimsus, kW/pööretel 217 / 6000
Pöördemoment Nm/pööretel
375 / 3600
5.3
Võimsus, kW/pööretel 224 / 5200
Pöördemoment Nm/pööretel
447 / 4000
Nende andmete põhjal tundub 5.3 ahvatlevam
Ja veel, kuidas hindate 9-7x salongimaterjale ja viimistluse taset? Kas armatuur on odav plastik ja nagiseb? Kuidas rehvi- ja tuulemüra maanteel kiirusel 90-100 km/h kuulda on?
Saab USA'st
Postitatud: T Dets 02, 2008 13:10
Postitas mart284
Algselt postitas: vmaster
Nende andmete põhjal tundub 5.3 ahvatlevam
Ja veel, kuidas hindate 9-7x salongimaterjale ja viimistluse taset? Kas armatuur on odav plastik ja nagiseb? Kuidas rehvi- ja tuulemüra maanteel kiirusel 90-100 km/h kuulda on?
V8 on ikka V8, alla selle on käivitusmootorid:) Salong on kena ja pole kõige odavam plastik. Müra on kah talutav, seda ka 180ga sõites (testitud araabias).
Samas pole mul olnud muid SAABe millega võrrelda, võrdlus on Dodgega ja sellel on kasutusel kõige odavamad plastikud ja pisut jämedam exhaust pipe teeb oma tööd kuuldavalt.