1. leht 1-st

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 22:53
Postitas saab9-3
Minul näeb kapoti all kütusetorustik välja selline:
[IMG]http://img89.imageshack.us/img89/6918/torudwn7.th.jpg[/IMG]
Seal, kus need klambrid on (minu pandud) oli enne imemoodi aretatud üks klapp, mis lasi kätust ühte pidi läbi. Ilmselgelt mitte tehase pandud. (vähemalt selliselt mitte). Aga läks umbe ja ma panin praegu toru otse kokku.

Siit küsimus, et kas seal peab klapp olema (ilmselt peab) ja kas tal veel on mingi tagasivoolu takistav klapp kusagil süsteemis?

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: N Veebr 14, 2008 19:12
Postitas eeroz
9-5-el ei ole seal klappi. Ja selline voolik kah seal ilmselt originaal pole.


Parem hilja kui üldse mitte :)

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: N Veebr 14, 2008 21:53
Postitas saab9-3
Ma juba unustasin selle teema. :) Igatahes sai kasutaja tõh-ga koostöös välja selgitatud, et klappi seal originaalis pole jah. Mul aga tundub, et kütus vajub ikka ööga niipalju tagasi, et hommikul tahab natuke ketramist. Igatahes see, et autol, millel pole elektrilist kütuse pumpa, pole ka ühtegi tagasivoolu klappi (või ma ei leidnud) tundus natuke ebaloogiline ja täna ma ostsingi ühe diisel AUDI klapi ja panin ikka sinna vahele. Ilmselt selle pärast ongi see mootor nii tundlik nt. pragulisele kütuse ülevooluvoolikule. Eks ma homme raporteerin, kas midagi muutus ka käivituse suhtes.

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: N Veebr 14, 2008 22:34
Postitas aednik
Hea mõte igal juhul. Samuti on kütusefiltri vahetus valutum kui pump tühjaks ei voola. Mehhaaniline või elektriline klapp?

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: N Veebr 14, 2008 22:41
Postitas saab9-3
mehaaniline.
Algselt postitas: ml
Samuti on kütusefiltri vahetus valutum kui pump tühjaks ei voola.
Selle peale ma ei mõelnudki :)

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: L Veebr 16, 2008 15:42
Postitas saab9-3
Täna hommikul igatahes käivitus laksust. Natuke kauem tuli oodata küünlaid ainult.

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: L Veebr 16, 2008 19:36
Postitas tõh
Algselt postitas: saab9-3
Täna hommikul igatahes käivitus laksust. Natuke kauem tuli oodata küünlaid ainult.
ilma eelsoojendita?

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: L Veebr 16, 2008 23:16
Postitas saab9-3
Jah ilma. Ma uurisin ka natuke eelsüüteküünalde tööd. Kuigi küünalde lamp põleb ainult paar sek, siis küünlad ise töötavad süüte sisse keerates üle 10 sek. Kui see aeg oodata, siis käivitub laksust. Seda, et küünlad nii kaua töötavad avastasin ma nüüd nii, et ei oska õelda, kas sellest klapist ka kasu oli või oleks niisama ka kauem küünalt andes läinud. Halvemaks see klapp igatahes ei teinud. ;)

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: P Veebr 17, 2008 1:14
Postitas tõh
Algselt postitas: saab9-3
Jah ilma. Ma uurisin ka natuke eelsüüteküünalde tööd. Kuigi küünalde lamp põleb ainult paar sek, siis küünlad ise töötavad süüte sisse keerates üle 10 sek. Kui see aeg oodata, siis käivitub laksust. Seda, et küünlad nii kaua töötavad avastasin ma nüüd nii, et ei oska õelda, kas sellest klapist ka kasu oli või oleks niisama ka kauem küünalt andes läinud. Halvemaks see klapp igatahes ei teinud. ;)
ma ootan alati vähemalt 10s süüde sees (lülitan kliima välja, panen turvavöö peale, nihelen niisama istmepeal). laksust ei käivitu. seega enda kogemuse põhjal pakuksin, et siiski tegi klapp sul asja heaks.

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 20:20
Postitas SamuelM
Tervist.
Minul ilmnes paar päeva tagasi sarnane anomaalia. Hommikul käia palju tahad, käima ei lähe. Tuli kasutada teise sõiduki abi, vedasin umbes 25-30m teise auto sabas ja hakkas tööle. Päeval läks laksust ilusti tööle. Kas võib olla sarnane viga, et pika aja peale vajub kütus alla, kuna kuskilt pääseb õhk vahele? Millised voolikud ja klambrid tuleks üle käia?

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 21:25
Postitas saab9-3
Alusta kindlasti ikka nendest pihustite ülevoolu voolikutest. Kui neid pole enne vahetanud, siis kasvõi igaks-juhuks tasuks need ära vahetada, kuna see päris võimalik probleemiallikas sellel mootoril ja ei maksa vahetus ka palju.

Kas sul oli ühe korra selline jama või on igal hommikul?

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: T Veebr 26, 2008 13:46
Postitas SamuelM
Jama hakkas pihta 23.vebr. hommikul ja nõnda nüüd kogu aeg kui auto kauem seisab.

Eile vahetasin ära klambrid (3tk), mis pingutavad voolikuid, mis omakorda jooksevad kütuse filtrisse (millel on ka omakorda küljes käsipump). Täna hommikul siis proovisin, käiasin umbes 3-5 sek, paar korda nagu lubas, kuid siis ei midagi. Pumpasin käsitsi üles, nagu jälle lubas. Pumpasin ja käiasin nõnda 3 tsüklit ja lõpuks sain käima.

Homme käin Troostis ära vaatan, mis räägivad/arvavad.

Minu poolne teema arendus jätkub "Kas 2,2 diiselmootor on siis tõesti nii kehv?!" teema all

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: L Mai 10, 2008 21:34
Postitas aednik
EPC järgi on lisa kütusepump ka olemas, võibolla et see pumpab soojendusahjule (mida ei tahaks väga uskuda).

[IMG]http://img509.imageshack.us/img509/9220/fuelpump1rj0.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img178.imageshack.us/img178/3353/fuelpump2yw9.th.jpg[/IMG]

2,2 TiD kütusetorustik.

Postitatud: L Mai 10, 2008 22:25
Postitas saab9-3
See pump on jah eelsoojendi oma.