1. leht 2-st

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 9:16
Postitas MangustGrupp
Olen juba lugenud kuid... eelmisel paeval ohtul tootas stabiilselt, probleemid ei olnud. Ainuke asi on see et olen pandub pihustite puhastus voi midagi sellest paagi kutusega t2is. Aga soidan gaasiga, ja see bensiin eriti ei kulu..
praegu motlen - kas bensiinifiltr voib tekkida selle probleemi voi mitte?
kutusepump teeb mingi h2lt, ja peale kui surve tuleb vaikseb :)

p.s. tuhikaigus probleemid ei olnud, enne kaivitas hommikul probleemita, kunlad uued saab originaal. Arvuti vead ei anna (sid ei kirjuta vahemalt) :)

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 9:24
Postitas suur
DI surnud?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 9:28
Postitas MangustGrupp
praegu arvan kas see di... voi pump.. aga viimane vist tootab, voi siis filter t2is :((( vahetan pari tunni parast kutusefiltri 2ra..
on keegil teised motted selle peale?

p.s. ja kas niimodi saab et suri nii kiresti ei joudnud isegi moelda ?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 9:46
Postitas Executive
Helista härrale, las toob sulle kasetti ja proovite kohapeal, kui läheb käima, siis teil mõlemal tuju parem:thumb:

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 10:05
Postitas suur
Algselt postitas: MangustGrupp
p.s. ja kas niimodi saab et suri nii kiresti ei joudnud isegi moelda ?
Minu punane DI suri täpselt nii kiiresti. Sõidu pealt suri auto järsku välja ja enam selle DI-ga käima ei läinudki.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 10:14
Postitas mardikas
huvitav.. kui mul pool aastat tagasi DI õhtale läks siis ma harisin end natuke sel DI teemal ja kuskilt netiavarustest sain sellise info, et kui midagi Diga juhtub siis sõidu ajal ta seisma ei jää, et pidi minema mingisse avariireziimi mis kestab seni kuni sa ise mootori seisma jätad. Siis on kõik. Aga noh tehnika on tehnika ja kõiki juhtumeid ette näha ei saa.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 10:50
Postitas Jupats
Jätab seisma küll. Mõne aja suudab küll pöördeid hoida, kuid kui käik on sees siis sureb välja. Samas oleneb kui paljud pulkadest õhtal on. Reeglina on küll üks aga on ka erandeid( nagu minu puhul, kus DI ülekuumenemise tõttu läks 3 pulka. Kapoti all tekkis lihtsalt liiga kõrge temp. Õnneks sain ristmiku pealt ära sõidetud)

EDIT: kes veel ei tea, siis DI on väga tundlik temperatuuri suhtes, seega lõket selle peal ei tasu teha. Kuumade ilmadega väikestel kiirustel turbotada ei tasu, kuna DI puudub vajalik jahutus ja turbo ning kolle pealt tulevad kuumad õhuvoolud jäävad kapoti all hapnema.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 10:51
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: Executive
Helista härrale, las toob sulle kasetti ja proovite kohapeal, kui läheb käima, siis teil mõlemal tuju parem:thumb:

votan arvesse :))) kui odavam ei saa, voi kutusefilter ei aita :D

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 18:59
Postitas MangustGrupp
nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 19:46
Postitas eeroz
Algselt postitas: MangustGrupp
nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?

Selle asemel, et kõiki kahtlusaluseid tükke autol järjest vahetada on auto viia diagnostikasse ja kohe õige asi ära vahetada :thumb:

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 19:53
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: MangustGrupp
nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?

Selle asemel, et kõiki kahtlusaluseid tükke autol järjest vahetada on auto viia diagnostikasse ja kohe õige asi ära vahetada :thumb:


jep :)))) aga me ei otsi lihsed lahendused! :))) amblikmees ei k2i otse, iga kord laheb umber :))))

aga ikkagi.. lihtsalt teisaldada parklast trossiga diagnostika poole jne jne usna ei soovi.. liiga kaua votab liiga palju ebamugavused minu meelest.. variante eriti ei ole palju jai ju? voi ma eksin?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 21:28
Postitas ivomets
trionik cirjutas:


Kolm põhilist surma põhjustajat: DI,kütusepump,CPS andur(tavaliselt läheb paari tunni pärast käima jälle).

ja teema ja natukene õpetussõnu leiad 9-5 teema alt.

ise sain niipalju teada, et
1: kui DI vahetus ei aita, siis
2:pump peab survet systeemis hoidma. ja seda saab vaadata mootori tagakyljel , pihustite juures olevast ventiilist; või pumbale vool peale panna.

3: anduri kohapealt, teine andur asemele, kui spetsialistide arvutimasinat külge ei pane.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 21:35
Postitas iisak
Algselt postitas: MangustGrupp
jep :)))) aga me ei otsi lihsed lahendused! :))) amblikmees ei k2i otse, iga kord laheb umber :))))

aga ikkagi.. lihtsalt teisaldada parklast trossiga diagnostika poole jne jne usna ei soovi.. liiga kaua votab liiga palju ebamugavused minu meelest.. variante eriti ei ole palju jai ju? voi ma eksin?
Leiuta-leiuta...:beer:

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 22:01
Postitas MangustGrupp
t2psustage mille parast see andur vastab? mis uldse see cps on? sai uks motte, et seal surveklapp on maas, sest pump tootab - aga ei uhtegi h22l et k2ivitab, ainult starter. seeni arvan -> kas pump voi see kutuseklapp.... aga CPS???

varsti saan targeks ja hakkan teisi oppetada :DDD :wise::wise:

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 22:11
Postitas saab9-3
CPS vähemalt minu omal on Crankshaft position sensor, ehk väntvõlli pöörlemisandur.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 22:17
Postitas MangustGrupp
ja see t2hendab, kui mootor saab andmed valesti siis midagi uldse ei hakka juhtuma... gm.. esimeseks siis oleks ilusti seda kontrollida.. kas keegi teab voltmeetriga seda saab teha? ning palju see vidin ~ maksab?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 22:51
Postitas tripp
Ma tean, et sa lihtsaid lahendusi ei otsi, aga vaata, kas sul on ikka kõik kaitsmed terved? Mul suri DI nii, et võttis ühe kaitsme ka kaasa.. täpselt ei mäleta enam, mis numbriga see oli.

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: K Jaan 16, 2008 23:16
Postitas MangustGrupp
kaitsmed unustasin vaadata :bs:... vaatan hommikul. AGA minu di kasett on testitud dohmani saabil, ning t2esti toimiv !

ning praegu loogiliset nii: kui auto uldse ei tee mingisugust proovimist et kaia minna, t2hendab - kas puudub volu kunladel voi puudub kutus. kutus arvan et siis olemas, sest pump teeb h2lt ja tuleb klops kui surve piisab. aga kui puudub volu kunladel siis seda voib tekistada see CPS andur, muud variante ma ei nae praegu ? ehk parandage.
muidugi arvestades et koik kaitsmed on okey

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 7:55
Postitas suur
Aku on ikka täis? :)

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 8:00
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: suur
Aku on ikka täis? :)

:gun: no ikka t2is.. bens on ka sees, arvuti ei kirjuta ei votti ei soobi jne jne... mingi tehniline viga vist :

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 19:06
Postitas MangustGrupp
:)) pilt on selge.. varsti endal tuleb obd ii scanner :D nii et saab vaikse raha eest aidata kohapeal, nagu mulle oli vaja

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 20:55
Postitas iisak
Algselt postitas: MangustGrupp
:)) pilt on selge.. varsti endal tuleb obd ii scanner :D nii et saab vaikse raha eest aidata kohapeal, nagu mulle oli vaja
Mis siis selge on? Et midagi pole selge?

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 22:17
Postitas MangustGrupp
homme kontrollin andur (vantvoli) ning kontrollin kutusepump.
esimene saab kontrollida lihtne, votab maha kasetti, paned kunlad sisse ja vaatada, kas uldse kunlad saavad volu voi mitte.
kutepump saab samuti lihtne kontrollida, kui vahemalt bensiin tuleb siis VAHEMALT mootor peab andma haal et proovib kaivitama... ;)) aga jah, varsti tulevad scannerid


praegu siiski rohkem arvan et ikkagi probleem pumbaga, ei meeldi mulle see pihustipuhastus :((((

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 22:42
Postitas iisak
Kassett võta kindlasti maha ja proovi küünaldega:angry::angry::angry:
Kui senimaani Di elus oli siis peale seda "eksperimenti" kindlasti mitte:facts:

saab 9-5... ei kaivita

Postitatud: N Jaan 17, 2008 22:50
Postitas MangustGrupp
siis utle mulle mis vahe on kui paned 4 kunla sisse ja sama moodi paned mootori peale metallile? eriti midagi vahetab ja hakkab surma? are u kidding me :)

kuna juba kirjutasin DI on korras