1. leht 3-st

käivitusmure

Postitatud: E Jaan 28, 2008 15:45
Postitas ristu
Tere,

sihuke probleem, et mootor ei taha käima minna, kui temp. on 0...+5 kraadi. Eelsüüte küünlad hakkavad tööle alles miinuskraadidega ja siis läheb mootor ilusti käima. Sellise kerge plusskraadiga peab starterit vahel lausa 10...15sek käiama, enne kui auto käivitub. Kas see on normaalne või on kuskil mingi viga sees? Tavaliselt lähevad diislitel ju eelsüüteküünlad +5 juures tööle.
Autoks on 9-5 2.2tid.

käivitusmure

Postitatud: E Jaan 28, 2008 17:47
Postitas rantto
Alusta kütusetorustikust, kummist vollad mädanevad. Troosti härrad on abiks:) Teistel temperatuuridel käivitub ilusti, ilma ühegi probleemita?

käivitusmure

Postitatud: T Jaan 29, 2008 11:39
Postitas ristu
Algselt postitas: rantto
Teistel temperatuuridel käivitub ilusti, ilma ühegi probleemita?

No mida soojem on ilm (mootor) seda paremini käivitub. Aga kõige paremini (poolest pöördest) läks käima -10 juures, kui küünlad korralikult mootori soojaks kütsid (külmemat ilma pole see talv olnud).

käivitusmure

Postitatud: T Jaan 29, 2008 13:27
Postitas heikiw
Tundub,et temp.andur,mis eelsyytekyynlaid juhib,peetis....arvab,et on piisavalt soe ja siis kyynlaid taha ei vöta.Mida eelsyytekyynalde kontrolllamp teeb?Kustub ruttu?Kas syyde sisse-välja,uuesti sisse ei muuda midagi?

käivitusmure

Postitatud: T Jaan 29, 2008 20:11
Postitas tõh
Algselt postitas: heikiw
Tundub,et temp.andur,mis eelsyytekyynlaid juhib,peetis....arvab,et on piisavalt soe ja siis kyynlaid taha ei vöta.
seda väidet võiks trionic või keegi teine tark kommenteerida :freak:
(mitte et ma heikiw-d rumalaks peaks)

käivitusmure

Postitatud: K Jaan 30, 2008 21:03
Postitas vieko
Mul täpselt sama mure, kui on natukenegi külma olnud, siis käivitub hoobilt, paari pluskraadiga aga tahab päris pikka käiamist???

käivitusmure

Postitatud: T Mär 11, 2008 20:23
Postitas prt
Meil sama mure.
Sellise poolkõva ilmaga ei käivitu 9-3 enne, kui korralikult käiatud. Kui käima läheb, siis sellise suitsupahvakuga, et kole. Kui temperatuur õues on miinuses, siis pole käivitumisega mingit muret.
Käidud mitu korda Troost Autos, Saabianti juures ja varsti sõit Karla Auto kontorisse.
Ära on proovitud vahetada, puhastada ja diagnoosida kõik võimalik - viga ei kao kuhugile.
Eks näis, mis diselistid ütlevad - tõenäoliselt on laks päris valus.

käivitusmure

Postitatud: T Mär 11, 2008 20:53
Postitas Eleri
need 2.2tdi teevadki nii. Pole päeva kui ei saabu kõnet või inimest selle probleemiga. Iisak Kadaka osakonnas võitleb nende paremaks saamise nimel. Mõni saab abi suurpuhastusest nagu parimad diislitargad soovitasid, mõni mitte. Kui Iisakul vaid jõudu ja jaksu jagub, siis pöörduge ta poole, ta annab endast parima.

to prt: ühele kliendile oli laks valus, kütusepump.

käivitusmure

Postitatud: T Mär 11, 2008 21:53
Postitas saab9-3
Kas keegi oskab kommenteerida, et kas selline asi, et küünlaid mingi +5-st ülespoole ei kasutata on mingi ainult selle mootori teema või teistel autodel on ka nii? Mina ei tea ühtegi teist diislit, millel veel nii oleks.

See, et 2,2 TiD pool-soojaga ei käivitu hästi tundub küll rohkem omadus, kui viga olevat :)

käivitusmure

Postitatud: K Mär 12, 2008 22:12
Postitas prt
Sai karlas käidud. Asi tundub kurja kuulutavat. Vist läheb kõrgsurvepumba vahetuseks, kui mootoris surved normis on.

to saab9-3: See eelsoojenduse teema sõltub mootori valmistajast. Mida "intelligentsem" ja säästlikum agregaat, seda keerulisem. Peres on meil teinegi tank (LR Disco), mis küsib küünlaid kasvõi +25 kraadiga. Põhjus selles, et auto ei sisalda absoluudselt "elektrit". Ainuke elektriseade on raadio ja seegi ei toimi korralikut.

käivitusmure

Postitatud: K Mär 12, 2008 22:27
Postitas saab9-3
Kas Karlas õeldi ka, et mis pumbal viga võib olla? Kas tõesti neid pumpasid kudagi kõpitseda ei anna, et kohe vahetatada tahetakse? Ei saa hästi aru.. Egas pump ju ühest jupist koosne. Või ei müü keegi varuosi? Sul ju 2003a masin, ei tahaks väga uskuda, et sellel nüüdseks pump nii õhtal, et aitab ainult vahetus.

Igatahes, kui korda saad, siis kirjuta palun siia ka tulemustest. Lihtsalt väike huvi tekkinud..

näiteks ühel mu sõbral, kes pole mingi automehaanik, oli diisel bmw, millel hakkas pump lekkima. Ostis siis ta peast terve komplekt tihendeid, võttis kodus pumba lahti ja vahetas kõik ära ja asi korras peale seda. Kas SAABil ei ole siis mingi sedalaadi remont võimalik?

käivitusmure

Postitatud: K Mär 12, 2008 22:44
Postitas prt
Öeldi, et kui vahetuseks läheb, siis vana võib roheliseks värvida ja nii kaugele metsa visata, et enam ei paista.

Tänapäeva autodel on paljud jupid komponentidena vahetatavad, sest komponendi koostu valmistamine on odavam, kui eraldi remondikomplektide valmistamine ja turustamine.

Teiseks on asi ka raha teenimises - keegi ei viitsi mõtetult riski võtta - ehk saab toimima.

käivitusmure

Postitatud: N Mär 13, 2008 11:00
Postitas Tan
Parandagu spetsid mind kui eksin, aga kas hõre pump ei peaks just sooja mootori raske käivitumisena avalduma? See hommikuni seismise teema võib olla küll tagasivool pumbast, aga selle vastu peaks piisama pisikesest klapist/ventiilist.

Karla tahab pumpa vahetada lihtsalt käibe pärast pahatihti (omad kogemused).

käivitusmure

Postitatud: N Mär 13, 2008 13:01
Postitas Ilves
seda küll jah, et pumpa on kõigle lihtsam süüdistada aga soovitaksin ikkagi lasta kellegil ülevaadata keti märgid, tagasivoolud, jne otstarbekas oleks ikka alustada väiksematest asjadest.

käivitusmure

Postitatud: N Mär 13, 2008 21:33
Postitas saab9-3
Ei tea, kas autot kuidagi ära ei saa petta, et ta paneks iga ilmaga küünalt? Minu auto teeb näiteks nii, et mingi 4 kraadi juures juba süüdet sees hoides küünalt ei anna, aga nii, kui starterit anda, paneb küünlad järgi ja hoiab neid soojana, kuni mootor saavutab mingi temperatuuri. Miks ta siis ei võiks neid kohe kasutada, aru ma ei saa...

käivitusmure

Postitatud: R Mär 14, 2008 11:58
Postitas Ilves
On võimalik teha küll.

käivitusmure

Postitatud: L Mär 15, 2008 9:17
Postitas prt
Et mootor eelsoojendust küsiks iga ilmaga, on vaja ühte releed, paar meetrit kaableid ja eraldi märgutuld salongi, sest armatuuris oleva tule taha releed enam ühendada ei saa. Sel juhul soojendatakse küünlaid igal korral, kui süütevõtit keerad.

Oma autoga teen paar "loomkatset" veel, et ühele teooriale kinnitust saada. Varsti paistab, mis saab.

käivitusmure

Postitatud: L Mär 15, 2008 14:02
Postitas Ilves
saab ka teistmoodi:)

käivitusmure

Postitatud: L Mär 15, 2008 15:33
Postitas saab9-3
Äkki sa Ilves valgustaksid teisi ka, et mismoodi sa mõtled.

käivitusmure

Postitatud: P Mär 16, 2008 11:08
Postitas Ilves
ma paneks dumler lüliti enne temp.andurit ja veaks juhtmetega salongi, enne käivitamist lükkaksin lüliti sisse, oodaksin ära kuni on ülessoojenenud, siis lükkaksin lüliti välja ja voilaa diisel popsuks rõõmsalt:) Opeli peal on see töötanud sedapidi, ju siis ei tohiks Saabi peal ka miskit teistmoodi olla. Ainuke miinus on selle juures see, et see võib mõnikord kolli(check engine) põlema lüüa.

käivitusmure

Postitatud: P Mär 16, 2008 17:45
Postitas saabSS
ma ei tea, kas mul sama jama. aga hommikul läheb masin poolest pöördest käima. kui poodi minna, siis ta nagu alati ei taha sama hästi käima minna. ning kui hommikul sõita tööle, siis õhtul tahab käiamist saada. umbes 5 sekundit. on see normaalne?
Ning enivei, kaua ootama peab, kui süüdet anda? Viimane asi, mis tuleb on SIDil 'Engine OK' vist. Enne seda on vist 'Checking..'
Pole ju dislameeste raamatut :(

käivitusmure

Postitatud: P Mär 16, 2008 18:14
Postitas Ilves
sul on see viga koguaeg või vahest?!

käivitusmure

Postitatud: P Mär 16, 2008 22:59
Postitas saabSS
pigem vahest. õhtul ei olnud. ennelõunat oli korra.

käivitusmure

Postitatud: E Mär 17, 2008 13:17
Postitas Ilves
aga küünalt said mõlemal korral anda või ei?

käivitusmure

Postitatud: K Mär 19, 2008 13:27
Postitas Ilves
no oled oma anomaaliatele lahenduse saanud v??