1. leht 1-st

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: K Veebr 23, 2005 14:59
Postitas cordulio
olen juba sellest teemat teinud aga ei ole saanud asja. asi selles et pole õlirõhku ja arvan et asi on reduktsiooni klappis aga ei tea kus see on. mulle kirjutati et otsakaanes all premal nurgas aga seal peale kinnitus poltide ja rihmarataste pole midagi!
on saab 9000 turbo 2,0l ja 90 aasta.
kui see klapp on õlipumbas siis tuleb vist mootor maha votta ju?:freak::freak:

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: K Veebr 23, 2005 15:38
Postitas Zazou
klapi lahti laskime oli saabianti juures poole tunni töö ja kokku 150eek (seega nad mootorit maha vist ei tõstnud ;)

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: K Veebr 23, 2005 20:54
Postitas Trionic
ta on seal otsakaanes all nurgas,mingi 16,või 18 võtmega lahtikäiv kork(avamisel ettevaatust,vedru ja kolb võivad jeehat panna).

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: N Veebr 24, 2005 9:57
Postitas cordulio
see saabianti on vist tallinnas ju?
ma ise viljandist ja maa oleks natsa liiga pikk. aga suur tänu eka ma proovin veel ise jukerdada ja asja uurida.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: N Veebr 24, 2005 14:47
Postitas Cyber
No fear ka viljadikandi inime, äkki saate kahepeale asjast jagu...autogi tal põhimõtteliselt sama.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: N Veebr 24, 2005 19:32
Postitas Viki
ja ka õlipumba kättesaamiseks ei pea muud tegema kui väntvõlli rihmaratta ära võtma. ja selle tagant veel natuke.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: N Veebr 24, 2005 20:42
Postitas NO FEAR
no vot...kui huvi on ja tahtmist teha, siis mul on veel sellise garaaži võimalus, kus lausa t-särgiga tööd kannatab teha...;)

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: R Veebr 25, 2005 9:26
Postitas cordulio
tänan pakkumast no fear aga ma esialgu proovin veel oma kodustes tingimustes hakkama saada.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: R Veebr 25, 2005 11:50
Postitas NO FEAR
aga milline su auto üldse välja näeb?
punane?

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: L Veebr 26, 2005 22:48
Postitas Viki
äkki sa kirjeldaksid täpsemalt, kuidas see rõhk kadunud on. kas tuli põleb pidevalt või sõltub see mootori temperatuurist, pööretest jne. kas viga ilmnes seoses mingi sündmusega (õlivahetus vm.). iga vähimgi detail hõlbustaks diagnoosi panekut.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: P Veebr 27, 2005 13:43
Postitas cordulio
auto on hõbedast värvi täiesti originaalis, taga tuuletiib.
nu kõik algas nii. tal ei avanenud termostaadi klapp ja tänu ülekuumenemisele põletas ära plokikaane tihendi ja kaane tõmbas kõveraks, siis saigi kaan maha võetud ära lihvitud ja uus tihen pandud.peale seda käimapannes enam rõhku ei ole aga ennem oli kõik kombes. ja rõngad on kolvil kinni kuna kõik muu on korras aga kompressioon on ikka igas silindris 7,2 kuid olema peab 9,0. (rõngad on mu teine mure).
armatuuris põleb õlikannu märk ja olgu mootor soe voi külm ja pöörded ükskõik kui palju mingit vahet pole.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: P Veebr 27, 2005 13:51
Postitas cordulio
see asi veel et ma vahetasin nüüd õlifiltri ka ära ja panin anduri tagasi külge. käima pannes kadus see õlikannu märk ära aga kiri kontrolli õli taset jäi alles.
minu arust on seal õlirõnk olemas sest klapilaginat ei ole käib nagu kellavärk aga kui panen anduri asemele manomeetri siis see ei näita ikka midagi.
muide kui keegi teab siis mis andur ja klapp on need mis asuvad mootori plokist välja ulatuvast osas kohe õlifiltri juures.see mootori pool jääb salongi poole.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: P Veebr 27, 2005 14:51
Postitas ivomets
kas lasid mootori soojaks, kui õlikannu tuli põles??
kas mootor metallset häält ka teeb või töötab vaikselt?
erinevatel pööretel.
kui vaikselt, siis mingi surve ikka olemas.
kui õlitust yldse pole, siis mootor koliseks.
ja kui töötab ilusti, ilma kolinata, siis äki viga ikka anduris, juhtmetes...

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: P Veebr 27, 2005 21:46
Postitas cordulio
jah mootor saisoojaks lastud ja ikka põles.
täiesti vaikselt töötab kõigel pööretel.
ükskõik mis pöörded ikka rõhku ei näita.
õlipump ikkagi töötab kuna kui võtsin klapikmbri kaane maha siis sealt oli kõik ilusti õline ja korras. andur töötab ikka ja mul on präägast eraldi manomeeter anduri asemele pandud.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 9:50
Postitas ivomets
huvitav, mis manokas ka näitab??
tyhikäigul, ja 3000 pöördel??

andur peaks kuskil 0,4...0,6 atm puhul kustutama pirni...

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 13:22
Postitas cordulio
manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 13:39
Postitas andres
Algselt postitas: cordulio
manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?

Kas uut andurit oled proovinud?

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 14:11
Postitas ivomets
täpselt ei tea sul teistmoodi mootor kui mul aga proovi nii, et kui anduri kyljest juhtme yhendad massiga( syyde sees) , kas siis õli tuli hakkab põlema.
arvan ikka , et õliandur õlipumba/ filtri kandis.

vaatasin oma 2,0 turbota autolt järele: õliandur on kohe filtri peal ja 1 juhe! proovi seda massi kas õlituli hakkab põlema!?
sul võib see teine olla õlitaseme andur. seal muidugi survet pole.
jõudu otsimises

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 15:39
Postitas cordulio
ei ole uut andurit proovinud kuna manokas ei näitanud midagi siis ei hakkanud anduriga enam eraldi mässama.
suur tänu ivomets kohe lähengi asja uurima.

ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Postitatud: E Veebr 28, 2005 16:33
Postitas ivomets
kas manoka panid sinna õlifiltri peale??