1. leht 6-st
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:23
Postitas rpm
Tõsiselt kas on huvi??? ja kas see on normaalne???, kui onn siis polegi midagi rääkida aga kui see juba on midagi siis saadaks pildid teeks filmi ja kõik see ainult tasuta saabnettlastele, katsetused jätkuvad ja loodan selle kulunumbri veel väiksemaks saada, muide seejuures ei mingit võimsuse langust või muud stuffi millegist loobuma ei pea, möödasõidul S reziimil 7,6L/100-le. kõik jupid otse riiulist midagi leiutada vaja pole õigupoolest vasktoru tugevad magnetid N-45 ja jätkuvooliku jupid 2tk.

:eureka:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:28
Postitas IFF
See sai sul nüüd küll segane jutt.
Selline lahmimine ei vii kuhugi. Sirgel teel ära nullides sõidu peal 70'ge sõites saan ma isegi madalama kulu näitajad.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:38
Postitas rpm
Asi on naljast kaugel, 70-ga sirgel teel on 5,4 sobib ?
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:39
Postitas rpm
Sorry et ei kirjutanud kiirust sõitsin spidoka järgi 100ga aga Alecoki mõõtja järgi 96km/h kui kulu oli 6,8.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:44
Postitas Cyber
EI näe midagi imelikku nendes numbrites... Ainuke asi, millest ma aru ei saa, on see, mida sa selle teemaga üritad? Järjekordset autoinseneride poolt kahe silma vahele jäänud revolutsioonilist leiutist?
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:53
Postitas rpm
Olles Saabifänn esiteks jagada rõõmu et saan stabiilselt trassisõidul 100ga -6C*kõvasti alla 9L ja kui kellegil huvi on Saab selle süsteemi tasuta (jupid ostku ikka ise poest) muidu siin ilmas ei saa midagi tasuta , ise jätkan katsetusi, minujaoks on vahe kas sõidan paagitäiega 1000km või 600.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 14:57
Postitas Cyber
öhhh... Räägi siis asjast, mitte ära kilka mõttetusi.

Praegusel kujul ei ole sel teemal ju mingit mõtet.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:05
Postitas rpm
Jutt käib 2,3L turbo mootorist 169kW, kui sul võtab vähem või samapalu ilma migi stuffita siis tahax seda oma silmaga kaeda.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:13
Postitas sipelgaz
Ajugeeniusest müügimehega siin tegu vist oopis
:fight:sipelgaz

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:15
Postitas Nastix
Ole meheks ja kirjuta selgelt, mis vidinat sa kütusekulu alandamiseks kasutad?
Praegu ei saa sellest kuidagi aru.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:16
Postitas iisak
Igas päevas midagi head.
Antud juhul siis killuke nalja...

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:18
Postitas Cyber
Kle, kas sa hakkad rääkima ASJAST või ma panen selle teema lukku? Mitte kellelegi ei lähe korda su kiitlemine teemal "mul on 7.6 l sajale bensiinikulu", kui sa ei valgusta asja tagamaid. Kui on mingi väärt teadus asja taga, siis jaga seda, mitte ära aja mingit jama suust välja.
Ma väidan endiselt, et selle autoga on võimalik ka ilma pingutamata saada selline maanteesõidu kulu. Korras auto ja rahulik sõit ilma suurema lastita korralikul teel, polegi vaja rohkem.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:31
Postitas rpm
Lugulaul on järgmine, vasktoru 6mm pikkus ca 6m keritud ümber magnet pulga, pulk koosneb 25mm stest tableti kujulistest magnetitest ja kogupikkus on 30cm selle pulgaümber kerisin 6mm vasktoru nagu keritakse mähist ümber raudsüdamiku, bensu pealevoolu vooli katkestatud ja ühendatud vasktoru otstega, kogu põhikrempel spiraal koos magnetsüdamikuga asetseb radika ülemist(kuuma) vooliku peal ja on termiliselt isoleeritud keskonnast, kütus saab eelsoojendatud ja magnetväljaga tihedamaks surutud mistõttu kulub teda vähem.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:36
Postitas MadMan

wtf? tihedamaks surutud?
Felixi ketsupites oli pikka aega ühte kilosse ketsupisse kaks kilo tomateid surutud. Tükk pressimist aga ära mahtus

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:37
Postitas rpm
Kannatust ikka jääb sul puudu , oled kõva härg jah, pane lukku või luku taha ,selge mul savi ,, teen oma foorumi, ja jutulinnul on silmapaistev mõistus ja taiplikus nii et laula edasi et saad selliseid näitajaid mul oli 5 täiskasvanut peal, adios amigos.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:37
Postitas D116
Algselt postitas: rpm
Jutt käib 2,3L turbo mootorist 169kW, kui sul võtab vähem või samapalu ilma migi stuffita siis tahax seda oma silmaga kaeda.
Ise sõitsin Tallinnast - Tartu stock Aeroga ja sain 6,9 hoides cruis 100km/h peal, vajutades gaasi möödasõidul (ikka põhja) + 3 inimest autos.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:37
Postitas suur

Tip-top värk. Kas Diislile ka mõjub? Aga gaasile? Nii saaks ju üliodavalt sõita
Aga ikka jääb üles küsimus, et miks autotehaste insenerid sellele veel tulnud pole? Nii lihtne lahendus ju. Ju neil mingi vandenõu kütusemüüjatega on....
EDIT: Mul tekkis mõte, et kasutaks sama magnetiseeritud vasktoru autoantennina ära. Arvestaks täpse pikkuse välja ja teoreetiliselt peaks autos siis ka telekat nägema. Saaks selle tülika elektriantenni ka ära kaotada. ja pildi autosse.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:41
Postitas rpm
Katse ajal oli õues miinus kuus, teatavasti kütusekulu suureneb talvel väheneb suvel, ja jutt käib jah maantee sõidust püsikiirushoidjaga.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:41
Postitas iisak
Lõpetage ära...

:D:D
"...näiteks leiutas ta masina, mis pidi liikuma maal, vees ja õhus. Siis valmistas ta veel sellise masina, mis pidi tegema kivist lihatüki...."
Eduard Bornhöhe "Kuulsuse narrid"
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:44
Postitas rpm
Gaasi teemat ei jaga aga diisliga peaks sama asi toimima küll, kas siin kuskile pilte ka saab panna ja kuidas ??
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:47
Postitas suur
Kui vastad "post reply'ga", siis all on "lisa fail". Sinna saad pildi ka lisada.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:50
Postitas Cyber
Lisa pilt oma postitusele failina (post reply ja siis sealt eedasi "browse" jms), pildi suurus kuni 800px lai.
Kõige selle asja juures soovitan ma sul teha veel ühe katse... viska need magnetid minema ja proovi uuesti. Ilmselt ei märka sa vahet... Minu mõistus suudab kuidagi veel uskuda soojendatud kütuse mõjust (diislitel täitsa olemas, ja toiduõli lausa peab soojendama, kui tahad diisli asemel kasutada, Krss kunagi lausa katsetas ja pildidki olid olemas), aga see magneti jutt on jah sealt "Kuulsuste narride" kandist.
Ma ei viitsi otsida hetkel, aga sarnast kama on ka varem "greatest invention after wheel" loosungite all müüdud..

No offence, aga nende magnetite abil ei suru sa mitte midagi kokku seal...
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:52
Postitas MadMan
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:52
Postitas dohman
Käisin oma 9-5 2,3LPT (162kW Hirsch) Tartus ja Otepääl Tallinnast (ca 540km) sain kokku ja SID näitas kogu tripi keskmiseks 6,7. Tallinnas panin paagi uuesti kõrini täis ja SIDi näit vastaski tõele.
Mis su point on?
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: E Veebr 25, 2008 15:55
Postitas eeroz
Kas komplektiga tuleb magnet käevõru ka kauba peale?
