1. leht 1-st
Kliimaseade
Postitatud: L Mär 01, 2008 20:56
Postitas aix6
Tekkis küsimus/mure seoses kliimaseadmega.
Nimelt sooja mootoriga puhub ükskõik millise temperatuuri peale sättides ikka väga sooja õhku.

Temperatuurimuutus lülitades HI pealt näiteks 15 peale on üsna vähetuntav.
Ainult LO reziimis puhub tõeliselt külma õhku. Pika sõiduga läheb jube palavaks.
Kas on keegi sarnase asjaga kokku puutunud või millega võib üldse tegu olla?
Tean, et autol ütles mingi aeg üles välistemperatuuri andur, praegu näitab see aiateibaid (-40 kuni + 40 kraadi). Kas see võib kuidagi sellega seotud olla?

Kliimaseade
Postitatud: L Mär 01, 2008 21:13
Postitas suur
Välistemperatuuri andur oli juba tonnisel kliimasüsteemiga seotud. Ilmselt on ka 9-5'l.
Kliimaseade
Postitatud: L Mär 01, 2008 21:18
Postitas nampat
See on päris kindlasti sellega sotud. Kui minu enda välistemperatuuri andur hakkas stabiilselt +48 näitama, läks autos päris külmaks

Peale anduri vaetamist sai kõik korda.
Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 0:46
Postitas tõh
mida teeb kliima siis, kui välistemperatuuriks näitab vaid kriipse? ei arvesta lihtsalt välistempi?
Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 18:07
Postitas leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb

kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 18:14
Postitas suur
Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb

kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
Nii ta teebki. Kliimakopressorit ei lülitata käima, kui ECON all. Seetõttu pole õhk enam nii kuiv (kliimakompressor kuivatab teatavasti õhku ka) ja klaasid lähevad uduseks.
Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 18:28
Postitas aix6
Seega on loota, et anduri vahetamisega on see anomaalia eemaldatud.
Õnneks ei ole see andur kallis (209 krooni VM'is).
Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb

kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
Leho, sa ei eksi!
Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 18:36
Postitas leho
Algselt postitas: aix6
Seega on loota, et anduri vahetamisega on see anomaalia eemaldatud.
Õnneks ei ole see andur kallis (209 krooni VM'is).
Algselt postitas: leho
ma täiesti värske saablane ja mul tekkis küsimsu, mida see ECON nupp teeb

kui hoolega kuulata siis nagu mingi hääl kaob ära kui seda vajutan ja klaasid tõmbavad ka pikapeale uduseks. minu esimene idee oli, et lülitab kliimakompressori välja... kui nii, siis peaks ju küttekulu ka vähenema:wise:
Leho, sa ei eksi!
eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool

pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii

Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 19:08
Postitas aix6
Algselt postitas: leho
eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool

pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii
Aga see on mugavus ja ega see kliimakompressor kogu aeg kah tööta, kui ECON sees ei ole.
Näiteks kui väljas alla -6 kraadi või nii, siis see üldse sisse ei lülitugi.

Muidugi võib sõita Econ reziimiga, aknad tõmbuvad uduseks ja soovitud temperatuur saavutatakse aeglasemalt, aga see ei ole ju mugavus
Ja üldse, kui tahad ökot, siis osta endale diiselmootoriga Polo

Kliimaseade
Postitatud: P Mär 02, 2008 20:27
Postitas Jupats
Algselt postitas: aix6
Algselt postitas: leho
eriti vinge värk siis ju:headbang:
küll aga naljakas on see, et SAABil siis kliima nagu default koguaeg sees. eelmine auto, bmw, sel pidi kliima ise sisse lülitama, muidu käis tavaline õhuvool

pisut ebaökonoomne süsteem ju või nii
Aga see on mugavus ja ega see kliimakompressor kogu aeg kah tööta, kui ECON sees ei ole.
Näiteks kui väljas alla -6 kraadi või nii, siis see üldse sisse ei lülitugi.

Muidugi võib sõita Econ reziimiga, aknad tõmbuvad uduseks ja soovitud temperatuur saavutatakse aeglasemalt, aga see ei ole ju mugavus
Ja üldse, kui tahad ökot, siis osta endale diiselmootoriga Polo
Selline võimalus on progetav läbi kliima. Minul näiteks töötab konditsioneer kogu aeg. See tähendab, et see võimalus on disablelitud.