1. leht 1-st
Pidurid võimsamaks
Postitatud: R Mär 07, 2008 12:19
Postitas Skol
Kas on võimalik kuidagi tõhusamaks ka pidureid muuta?
Klotsid, kettad peaksid hetkel korras olema, ostes sai VM üle vaadatud ja tagumised klotsid ka ära vahetatud.
Aero kiirendusele vastavalt võiks ka sama särtsakas pidurdus olla aga mulle nii ei tundu. Kas on võimalik kuidagi ümber seal midagi ehitada - mingid muud kettad panna või võimsamad klotsid vms?
Mul aegajalt hea võrdlusmoment äiapapa uue TDI passatiga, millega võrreldes peaks minu auto olema justkui asjalikum pill aga mõne koha pealt pean tunnistama, et rahvaauto teeb silmad ette. Nagu näiteks pidurid. Või rooli juhitavus...
Pidurid võimsamaks
Postitatud: R Mär 07, 2008 12:31
Postitas S9K
Klotsid saab kindlasti paremad panna. Siis voolikud võiks vahetada nende vastu milledel on see metallvõre peal. Soontega kettad on ka väga head, aitavad gaasidel ja tolmul eemalduda.
Pidurid võimsamaks
Postitatud: R Mär 07, 2008 14:12
Postitas Jupats
Tee parem pidurid korda. Minu LPT`l pidurdab 100km/h - 0 29,5 meetriga, uuel Passatil 35m(autolehe andmeil). Klotsid on pool aastat vanad, kettad 7 aastat. Kõik originaal varuosad. Aerol on kettapind veel suurem. Siit mõtlemisainet...
Pidurid võimsamaks
Postitatud: R Mär 07, 2008 14:26
Postitas kasparius
Krt aerol väga korraliku diameetriga kettad, aga kuidas tal klotsid on?
Ega need ersats(tuuning) klotsid linnatingimustes väga paremad ole. Ferodo DS2500 on enamvähem juba, aga armeeritud pidurivoolikud soovitan ka muretseda. Pole väga kallis ka , mingi 1500eek. Kummist pidurivoolik läheb munasse järsul vajutusel. Ja kui siit edasi lliikuda, peaks ka korralik racing pidurivedelik olema sees jne...
Kui aga jahid tõsisemat asja, siis tuleb sul alates 20k ilusti välja käia ja osta mingid korralikud mitmekolviga pidurisadulad. Need teevad imet. Siis saad pidama väga hästi.
Kui valmis sellisteks summadeks, siis pöördu tuuningfirmade poole nii eestis, kui ka mujal euroopas.
Pidurid võimsamaks
Postitatud: L Mär 08, 2008 11:03
Postitas Skol
Ees on suured kettad aga taga on hulga niruma läbimõõduga.
Klotside kohta ei oska suurt midagi öelda.
Alguses mulle tundus et tagumised on äkki mingid valed pandud VM-s sest ei kata kogu ketast ära aga Anti juures öeldi et pidid õiged klotsid olema.
Ühesõnaga, saan nina vastu klaasi kui:
Zimmermanni kettad
Ferodo DS2500 klotsid
armeeritud pidurivoolikud
racing pidurivedelik
uuuhh...