Mul ka jama, küll naise ´88 aasta klassiku põhitulede releega. Lähituled ei põle, kõik teised põlevad. Ausalt öeldes eraldi kaitset ma ei leidnudki lähi(põhi)tuledele.
Peaks vist olema nr.16 ja 17 = 15A, right,-left low beam, kui ma nüüd järele mõtlesin.
Relee minu autol: 95 53 546, 02007, korpus musta värvi, 6 -jalaga, lisaks põhja all 4 auku (mainisin seda kuna leidsin netist pildi kus ühel releel neid auke ei ole, tootja Kaehler, Saksamaa), aukude seest paistavad vask klemmid, tootja g.CARTIER, Prantsusmaa.
Releel on kärsa lõhn juures, ära on kärsanud klemmide 56b ja 30 juurest, samuti on kaitsmeplokis vastavate pesade juurest ka kärsanud.
Relee viga kahtlustan kuna tõstsin teiselt sama aasta klassikult relee ümber ja põhituled töötasid.
Nüüd küsimus, kui oluline on releede puhul, et uue või asendus relee kood vastaks täpselt vana relee omale või oleks ligilähedane, lisaks relee korpuse värv - kas peab sama olema.
Näitena toon alloleva lingi: peaks avanema pilt ja toote kirjeldus, pildil on punane ja tootekoodid ei kattu minu omadega, lisaks ka kirjas et sobivus 900 ´91-93
http://www.saabbrains.com/SaabBrainsIte ... 9566647red
Tegelen ka uue ja/või kasutatud relee otsimise ja hinna uurimisega, varuvariandina kaalun vana relee "remontimist". Kui lahenduse saan annan teada.
Alates postituse alustamisest on nüüd mõni aeg möödas, lihtsalt ei saatnud ära kuna ootasin lisa info laekumist ning kus häda kõige suurem seal abi kõige lähem. See vanarahva tarkus peab praegu eriti hästi paika.
Nimelt meenus ajusopist, et aeg-aejalt on ukse küljesahtlis sobrades näppude vahele jäänud mingi releejupp. Käisin just õues ja vaatasin ning mis ma leidsin. Vastu vaatab mulle head light relay, ilma kärsa tunnusteta, küll Valeo toode, musta värvi, number täpselt sama 9553546 proovisin asendada, asi töötab

Klapib 1:1 -le.
Selle oli sinna jätnud auto eelmine, soomlasest omanik, ei tea kas oskas ette aimata, et klassikutel võib selle järele vajadus tekkida. No ainult kiidusõnad talle siit veelkord !
Sain teada, et relee kood peab(-ks) siiski kattuma ehk siis olema see õige.
Tänud neile kellele juba U2U saata jõudsin ja kes oma abi pakkusid

Praegu siis loodan, et probleem lahendatud, õhtul proovin teisele autole külge mis hetkel gabariitidega mööda linna vurab.
Kiskus monoloogiks ära.