1. leht 1-st
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: T Mär 18, 2008 1:16
Postitas tanel122
hakkas kummitama ,vanal aerol mis mul oli 94a jooksis 90km/h aga sõitsin sõbra hirchiga(95a) jooksis pea 120 km/h?
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: T Mär 18, 2008 5:19
Postitas Jürgen
Mis loomkatseid sa nüüd tegid Tanel!?:D
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: T Mär 18, 2008 7:33
Postitas tanel122
ma siin ei suuda ära otsustada kas võtta uuesti 9k või miskit uuemat:?,nii ma siis katsetangi
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: T Mär 18, 2008 7:56
Postitas suur
Algselt postitas: tanel122
ma siin ei suuda ära otsustada kas võtta uuesti 9k või miskit uuemat:?,nii ma siis katsetangi
Siin üks korrastatud
tonni-anny ka müügis. Müüjad väga usaldusväärsed. Tegu küll aut. kastiga masinaga, aga NS3 hoolitseb hea edasiastumise eest.
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: T Mär 18, 2008 10:23
Postitas D116
ikka 120km/h:head:
90km/h see on vabaõhuhingava diffriga kast
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: K Mär 19, 2008 0:49
Postitas tanel122
kas siis peaks järeldama et mu vanal autol oli vabalthingava kast või differ vahetuses?või siis tavaline 2,3 kast sobib ka aerole?
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: K Mär 19, 2008 8:45
Postitas D116
Algselt postitas: tanel122
kas siis peaks järeldama et mu vanal autol oli vabalthingava kast või differ vahetuses?või siis tavaline 2,3 kast sobib ka aerole?
Sobib, aga kuipalju vastupeab???
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: K Mär 19, 2008 8:54
Postitas olaviv
Tonnisele on mitmeid erinevaid modifikatsioone manuaalkastist, nende ülekanded ja differ erinevad siia-sinna.
2.3 VH ja LPT turbo koast läheb aero külge ilusti, moto ju sama aga turbondus erineb. Probleem tekib hoopis diffriga - ei pea aero momendile vastu. On muidugi variant uus differ (või hoopis LSD differ

) sisse aretada, kui oskused ja tööriistad olemas siis miks mitte.
Ning lõppkiiruse erinevused võivad ja rehvide läbimõõdu varieerumisest tulla, kuigi 90 ja 120 on pisut liiga suur.
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: K Mär 19, 2008 9:41
Postitas D116
Algselt postitas: olaviv
Tonnisele on mitmeid erinevaid modifikatsioone manuaalkastist, nende ülekanded ja differ erinevad siia-sinna.
2.3 VH ja LPT turbo koast läheb aero külge ilusti, moto ju sama aga turbondus erineb. Probleem tekib hoopis diffriga - ei pea aero momendile vastu. On muidugi variant uus differ (või hoopis LSD differ

) sisse aretada, kui oskused ja tööriistad olemas siis miks mitte.
Ning lõppkiiruse erinevused võivad ja rehvide läbimõõdu varieerumisest tulla, kuigi 90 ja 120 on pisut liiga suur.
LSD differ maksab samapalju kui auto:wall:, pärast müügiks pannes ei saa sa seda raha:bs: ja müüd autot poolehinnaga.
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: N Mär 20, 2008 14:26
Postitas olaviv
LSD on jah suht koht kirves, oli vist 24k eek. Ja ega müügiks sellist asja ei ehitatagi, LSD pannakse ikka tõsise fänni autole ja see oma kallimat turule ei vii

palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: R Mär 21, 2008 10:50
Postitas D116
Algselt postitas: olaviv
LSD on jah suht koht kirves, oli vist 24k eek. Ja ega müügiks sellist asja ei ehitatagi, LSD pannakse ikka tõsise fänni autole ja see oma kallimat turule ei vii
Kui LSD differ maksab 24k, vist oli ise natukene üle selle, kas teab keegi kuipalju maksab komplektne uus kast 2.3T-le -94:?
palju peaks jooksma 9k aero 2. käik?
Postitatud: R Mär 21, 2008 14:12
Postitas Cyber
Trollhättanil suurel laadal oli ~2500 SEK-i 92 aasta tonnise automaatkast.

Tutikas..
Ja teadmata aastakäigu oma oli 1900SEK
Aga noh, Rootsist leiab Saabide koha pealt imeasju aegajalt..
