1. leht 1-st

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: K Mär 19, 2008 23:04
Postitas SamuelM
Mure selles, et ei võtta starti taha (relee teeb plõksu, kuid ei midagi), kas võib viga olla akus või starteri harjades. Asi algas esmaspäeva õhtul, peale sõitu (60 km) jätsin auto seisma ja 5min pärast proovisin uuesti käivitada, ei midagi. Järgmine hommik läks ilusti käima, kolmapäeval samuti, sõitsin umbes 100km, jätsin korra seisma ja hakkas jälle jama pihta
Käisin ka kaitsmed üle kuid seal paisti kõik olevat korras. Tõmmates läheb paugust käima. Akut ise eriti ei kahtlusta, kuna käivitus hetkel armatuuri tulesid tumedamaks ei tõmba.

Kas kellelgi on midagi sarnast ette tulnud?

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: K Mär 19, 2008 23:07
Postitas saab9-3
Alustuseks tasuks proovida, kas starterisse vool ikka jõuab.

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: N Mär 20, 2008 1:07
Postitas tõh
oli sama jama külmaga. tõmbasime käima, sõitsin otse remondimehe juurde (pärast 5km-st otsa kusjuures käivitus laksust), kes mingid ühendused ära puhastas ja siiani pole uuesti jamama hakanud.

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: N Mär 20, 2008 8:05
Postitas Ilves
arvatavasti viga starteri harjades või miskit seal kandis. Oli ka kunagi taoline probleem. Panin igaksjuhuks suure mutrivõtme autosse ja kui ei käivitunud vaiksel koputasin ja paugust läks käima ja töökojas selgusgi et starteril vaja vahetada harjad, ankur ja vist oli miskit veel aga meeles pole. AGA 100% ei saa kunagi väita miskit:)

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: N Mär 20, 2008 14:35
Postitas Tan
Tuttav teema, mul oli alguses mingi suur mutter lahti, mis starterile massi andis, aga teisel ringil läks pendiks ikka ka vahetusse.

Saab 9-3 2.2 TiD 92kW, ei käivitu (elektri viga vist)

Postitatud: P Mär 23, 2008 13:51
Postitas SamuelM
Sai nädalavahetusel starter maha keeratud, viga oli tõmbereelees, "+" juhtme kinnitus mutter oli lahti põrunud (korpusese seest oli ka arvatavasi kehv ühendus) ja mingis asendis ennast kinni "keevitanud". Asemele sai pandud Omega tõmberelee, sobis täpselt. Mõlemad on Bosch-i toodang. Kontrollisin ka harju kuid need olid OK. Peale seda ei ole käivitusprobleeme esinenud.

Arvan, et sellega võib teema sulgeda.