1. leht 1-st

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: P Mär 23, 2008 18:28
Postitas Berserk
Et siis 234 mootoril juhi pool küljes plokikaane ja klapikambri kaane vahel selline tore ümar avaus. Peaks minu mõistmist mööda nuka ots olema.
Pressis mul sealt tasapisi õli, lihtsalt häiris, ei midagi hullu :freak:. Kuna olin näinud seal miskit korki olemas, tellisin Vikingust koos muude vajalike detailidega (polt, kinnitushark ja ringtihend).Ise veel mõtlesin, et olen justkui seal ka metallist katet näinud.
Hakkasin peale panema - tihend sisse, punn peale, hark poldiga kõigele järgi - aga see hark ei fikseeri midagi, punn jääb sinna jumala armust, kui sedagi :). Käisin veel Carringus EPC-st vaatamas, neil ei näita samuti, et seal mingi fikseeriv kaas peaks olema.
Kogu juttu peale kolm küsimust:
1. Kas olen mina loll :wall:? (ei välista)
2. Kas on EPC-s miskit viltu?
3. Mis edasi?

Ja punni fikseerisin esialgu lihtsalt harki viltu keerates selle ühe kõrvaga, aga selge ta on, et nii see olema ei peaks.

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: P Mär 23, 2008 18:38
Postitas suur
Kui sama punni silmas pead, siis mul kah see aegade algusest ilma kattetta. Pärast pcv-klapi vahetamist sealt enam õli märkimisväärselt ei leki (pildi tegemise hetkel veel vana PCV). Tean, et IFFi autol tegi Trionic selle silokooniga lekkevabaks. Täpsed juhised ehk tegijalt

Lisatud failid

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: P Mär 23, 2008 19:24
Postitas zill
Mina lasin selle punni koha silikooni täis ja silusin ära. Must ilus punni taoline asjandus tuli.

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: E Mär 24, 2008 6:03
Postitas Trionic
Ei käi seal mingit harki,ega punni,kui enne ei olnud.Pildil stock kork(teraskork,millele vulkaniseeritud kummikiht),mis vanadusest ebatihe.Silikooniga paigalda uuesti ja peab järgmised 10.a.

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: E Mär 24, 2008 14:59
Postitas Berserk
Selge, seega siis järgmisel nädalavahetusel töö silikooniga. Ja kuna keegi silikoonile mingeid erinõudeid ei maini, siis järeldan, et sobib igasugune silikoon.:)

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: E Mär 24, 2008 15:29
Postitas olaviv
Ära ainuld akrüülhermeetikut pane, mõni peab seda ka silikooniks :)
Ma oletan, et klaasiliimimise silikoon annab metalliga kõige tugevama ühenduse, samas võib see nii tugevaks osutuda, et hiljem ei saa enam korki kätte.

9000, 234 mootor, nuka otsa tihend/punn

Postitatud: R Mär 28, 2008 4:45
Postitas Trionic
Algselt postitas: Berserk
Selge, seega siis järgmisel nädalavahetusel töö silikooniga. Ja kuna keegi silikoonile mingeid erinõudeid ei maini, siis järeldan, et sobib igasugune silikoon.:)
Sellest jämedast korgist allpool (pildil hästi näha)on tehnoloogiline ava,millesse on pressitud tapp.See on ka usinalt lekkiv koht.Aitab uus tapp(kork),mis tuleks paigaldada keermeliimiga.