Saab 9-3 Aero, 2000, rohelinekonn
Postitatud: N Mär 27, 2008 16:44
Mogens!
Niisiis ostsin endale veebruaris elu esimese Saabi, ning nüüd siis kirjutan ka paar rida seni kogetust. Ostust niipalju, et alguses tahtsin osta 9-3 traktorit, aga lasin end lõpuks veenda sõpradel, kelle arvates peab auto olema ennekõike lõbus. Olgu lisatud, et sõidan alla 20000 km aastas. Lõpuks valisin välja kaks autot (mõlemad 2000, 9-3 aerod), mis olid minu hinnangul samaväärsed - üks natuke ilusam ja teine tehniliselt pisut paremas korras ja mugavam (pehmem ja vaiksema väljalaskega). Viimase müüa hüppas aga alt ära, mis oli väga tore, sest see võimaldas mul süümepiinadeta ilusama osta.
Auto on siis 151 kw, väidetavalt Viggeni vedrustuse ja summutiga elektrisinine aero, mis enne kuulus Markole. Pildil on auto veel talvekummidega (16''), nüüd on all juba suvekummid, ning 17'' velgedel. Visuaalselt on see ilusam, aga kisub hullupööra.
Küsiksingi nüüd järgmisena nõu mõne asja kohta, millega tuleks tegeleda.
Kisub hirmasti. kas 225/17/45 kummi korral on see paratamatus, või annab midagi ette võtta? Keegi vihjas mingile lahendusele, mis meenutab motika rooliamorti ning vähendab kiskumist.
Käigud lähevad mõnikord raskelt sisse, eriti kui on soov käike väga kiirelt vahetada. Samuti on tagumise käiguga vaja kohati jõudu rakendada. Samas, kui mootor seisab, siis käivad käigud oivaliselt. Müüja väitis, et tüüpvärk, aga kas äkki on ka mõni tüüplahendus?
Hmm, rohkem nagu midagi sõidu poolelt polegi. Salongis on samuti üht teist, millega võib tegeleda.
Esiteks on muidugi SID nagu 15 aastat vana faksi väljund. Sellega tuleb vist kuhugi Tartusse minna, nagu juba lugesin.
Teiseks on puudu topsihoidja (SID'i all) ja raadio on kassetiga. Viking müüb neid liiga kallilt, aga kui kellegi romulapillil on CD'ga makk ja topsihoidja üle, siis võib pakkuda. Kassetika saab soovi korral vastu.
Autos on ka telefonihoidja, mille kohta eelmine omanik ütles, et ta ei julgenud seda lihtsalt maha keerata, kuna see on ühendatud audiosüsteemiga. Küsimus selline, et kas selle võib lihtsalt pistiku väljatõmbamise või juhtme läbilõikamise teel eemaldada, või on vajalik mõni elegantsem lahendus?
Kokkuvõtteks niipalju, et üüratult lõbus auto on. Seejuures olen saavutanud maantee kütusekuluks minimaalselt 5,8 ning keskmiseks on siiamaani 9,5. See on oluliselt parem eelnevalt kardetust. Kui nüüd keegi veel teed ka ära siluks, siis oleks juba täitsa tore.
pilt kah: [IMG]http://img511.imageshack.us/img511/1723/dsc00802rp7.th.jpg[/IMG]
edit: mis ma pildiga valesti teen?
panen lingina http://www.minupildid.ee/main.php?g2_vi ... alNumber=2
EDIT by suur. Sinu lingitud pilti foorum ei söö. kasutasin imageschacki.
Niisiis ostsin endale veebruaris elu esimese Saabi, ning nüüd siis kirjutan ka paar rida seni kogetust. Ostust niipalju, et alguses tahtsin osta 9-3 traktorit, aga lasin end lõpuks veenda sõpradel, kelle arvates peab auto olema ennekõike lõbus. Olgu lisatud, et sõidan alla 20000 km aastas. Lõpuks valisin välja kaks autot (mõlemad 2000, 9-3 aerod), mis olid minu hinnangul samaväärsed - üks natuke ilusam ja teine tehniliselt pisut paremas korras ja mugavam (pehmem ja vaiksema väljalaskega). Viimase müüa hüppas aga alt ära, mis oli väga tore, sest see võimaldas mul süümepiinadeta ilusama osta.
Auto on siis 151 kw, väidetavalt Viggeni vedrustuse ja summutiga elektrisinine aero, mis enne kuulus Markole. Pildil on auto veel talvekummidega (16''), nüüd on all juba suvekummid, ning 17'' velgedel. Visuaalselt on see ilusam, aga kisub hullupööra.
Küsiksingi nüüd järgmisena nõu mõne asja kohta, millega tuleks tegeleda.
Kisub hirmasti. kas 225/17/45 kummi korral on see paratamatus, või annab midagi ette võtta? Keegi vihjas mingile lahendusele, mis meenutab motika rooliamorti ning vähendab kiskumist.
Käigud lähevad mõnikord raskelt sisse, eriti kui on soov käike väga kiirelt vahetada. Samuti on tagumise käiguga vaja kohati jõudu rakendada. Samas, kui mootor seisab, siis käivad käigud oivaliselt. Müüja väitis, et tüüpvärk, aga kas äkki on ka mõni tüüplahendus?
Hmm, rohkem nagu midagi sõidu poolelt polegi. Salongis on samuti üht teist, millega võib tegeleda.
Esiteks on muidugi SID nagu 15 aastat vana faksi väljund. Sellega tuleb vist kuhugi Tartusse minna, nagu juba lugesin.
Teiseks on puudu topsihoidja (SID'i all) ja raadio on kassetiga. Viking müüb neid liiga kallilt, aga kui kellegi romulapillil on CD'ga makk ja topsihoidja üle, siis võib pakkuda. Kassetika saab soovi korral vastu.
Autos on ka telefonihoidja, mille kohta eelmine omanik ütles, et ta ei julgenud seda lihtsalt maha keerata, kuna see on ühendatud audiosüsteemiga. Küsimus selline, et kas selle võib lihtsalt pistiku väljatõmbamise või juhtme läbilõikamise teel eemaldada, või on vajalik mõni elegantsem lahendus?
Kokkuvõtteks niipalju, et üüratult lõbus auto on. Seejuures olen saavutanud maantee kütusekuluks minimaalselt 5,8 ning keskmiseks on siiamaani 9,5. See on oluliselt parem eelnevalt kardetust. Kui nüüd keegi veel teed ka ära siluks, siis oleks juba täitsa tore.
pilt kah: [IMG]http://img511.imageshack.us/img511/1723/dsc00802rp7.th.jpg[/IMG]
edit: mis ma pildiga valesti teen?
panen lingina http://www.minupildid.ee/main.php?g2_vi ... alNumber=2
EDIT by suur. Sinu lingitud pilti foorum ei söö. kasutasin imageschacki.