1. leht 1-st

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: R Apr 04, 2008 15:02
Postitas MadMan
Probleem siis järgmine:
NG900 alguse otsa masinatel 93-94 oli ühte tüüpi tross, peale 94 aga teist tüüpi.
Kui keeruline on uuema trossi peale aretamine?
Kas on peale uue trossi ka mingeid muid vidinaid vaja vahetada?

Vana tüüpi tross:

Lisatud failid

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: R Apr 04, 2008 15:02
Postitas MadMan
Uut tüüpi tross.

Lisatud failid

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: R Apr 04, 2008 19:00
Postitas snowguy
kas mõni tark teab ka kerenumbreid millest alates uuemad trossid on ja millistel veel vana

endal lähiajal plaanis käsipidur korda teha...hetkel tross vist jäädavalt kõrisse kinni kiilunud ja ei ole ei peal ega maas...ühesõnaga ei funktsioneeri

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: L Apr 05, 2008 5:59
Postitas Trionic
Kangitaguse trossi(varda) pead ka vahetama.Muud kinnitused kõik olemas,või samad vana trossiga.Sama lihtne,kui vana trossi vahetus.

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: K Apr 09, 2008 11:35
Postitas MadMan
Läheb praegu vana tüüpi tross külge. Eks kunagi leiutab kõik uuemaks...

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: K Apr 09, 2008 13:52
Postitas vallikas
Kuid miks vahetad? Mul vasakpoolne trossiots vist kõris korralikult kinni. Kas liikuma seda ei saa ja tuleb samuti tross vahetada? Teiseks, kui peaksin trossi kõris liikuma saama, kas pingutusmehhanism on ka mingi?

Tänu ette.

[Täna ei saanud VM-i ees isegi laternapirni kätte, sest tölla-mölla reflektor isegi reguleerides ei suvatsenud asetseda nii, et pirni klamber oleks nurga tagant mööda tulnud] :wall:

Käsipiduri trossi vahetamine

Postitatud: P Apr 13, 2008 18:16
Postitas MadMan
Jälle leiab kinnitust vanasõna, et kui pea ei jaga, siis jagavad jalad.
Suure õhinaga sai vanemat tüüpi tross tellitud, aga paigaldamise käigus tuli välja, et all on juba uuem versioon.
Vahetan, sest tross on suht kinni kiilumas ja ronis juba kõrist välja. Odavam on vahetada kui hakata seal kallal midagi leiutama.