1. leht 1-st

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 11:33
Postitas maiuspala
Tere Saabipere!

Minu Saab otsustas kevadet vastu võtta minu jaoks mitte just kõige paremini. Oli tavaline päev nagu ikka, mõningad sõidud linnapeal ja kui õhtul maale minema hakkasin, siis sain vaevalt kilomeetri sõita ja lihtsalt lambist kadus jõud ära, võtsin siis käiguvõrra allapoole, kuid ikka ei jõudnud autot vedada, kuni tee äärde jäingi. Ja enam käima ei läinud. Umbes minuti jooksul peale tee äärde jäämist täitus salong kärsahaisuga (tundus justkui plastmassi põlemisel tekkiv lehk). Sai siis auto ära veetud ja välja uuritud, et sädet ei ole, mitte üheski küünlas. Ahjaa..ja kõik see jant hakkas pihta peale suure porilombi läbimist (ei tea, kas on oluline?)
On kellelgi ettepanekuid, mis võiks probleemiks olla või kust otsast asja uurima hakata?

Ette tänades,

Märt

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 11:53
Postitas ivomets
kas DI-ga või ilma mootor?

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 12:38
Postitas maiuspala
eem...misasi see DI on?
vabandage väga mu võhiklust

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 12:40
Postitas ill
Kui 98kw siis ilma DI-ta, jagajaga. Kui jama hakkas peale porilompi, siis äkki genekas kooles, pidada teine olema lolli koha peal, saab igal võimalikul juhul märjaks.

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 12:42
Postitas ivomets
ah-haa, see on syytekassett. või on sul tavaline syytepool ja jagaja?
kui syytekassetiga, siis see annab vahest märki plastmassihaisuga, yhesõnaga seal sees on see sinine suits, ja kui see kuskilt välja kipub tulema, siis on läbi!

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 13:46
Postitas maiuspala
süütepool ja jagaja jah mul.
nii et jääb siis geneka probleem? või võib veel mõni potensiaalne viga olla?

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 13:53
Postitas ivomets
ei genekas ei puutu sädemeprobleemi.
otsi yles syytepoole ja vaata kas juhtmnd kinni. ja siis vaata kas kõrgepingejuhtme ja kere vahel tekib säde.kui hoida syytepoolist tulevat kõrgpingejuhet 2...5 mm kaugusel kerest ja anda starterit.

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 15:08
Postitas maiuspala
oli küll säde, kui nii teha.
et siis viga on jagajas?

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 16:08
Postitas ivomets
siis vaheta ära rootor, see , mis jagaja peal on ja sädet jagab kyynaldesse minevatesse kõrgepingejuhtmetesse.

kui uut pole kohe võtta, siis yhenda keskkontakt äärmisega lihtsalt mingi traadi abil ja suru se sinna vahele kinni, ennem vana eemaldades

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 16:14
Postitas maiuspala
jõudsin ka ise samale järeldusele, et rootor ja kaas ilmselt vaja välja vahetada. neid peaks igast autojuppide poest saama või ainult saabi esindustest? (liigun enamasti viljandi ja tartu vahet)

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 16:29
Postitas S9K
Neid asju saad kindlasti autojuppide poest:)

Sädet ei ole

Postitatud: P Apr 06, 2008 16:41
Postitas maiuspala
tnx kõigile, kes aitasid!

Sädet ei ole

Postitatud: E Apr 07, 2008 0:25
Postitas KT100
Kui asi pärast lompi just toimus, võib jagaja lihtsalt niiske olla. Alles eile pidin oma masinal jagajat kuivatama. Tunnuseks võib kerge pauk väljalaskest, kui käivitad. :thumb:

Sädet ei ole

Postitatud: T Apr 08, 2008 23:45
Postitas maiuspala
nüüdseks vahetatud rootor+kaas ja masin taas töökorras. kuid viljandist küll ei olnud ühestki poest neid saada, nii et päris igalt poolt ikka ei ole võimalik saada saabikraami..
aga nüüd võib ilmselt loodetavasti saaga lõppenuks kuulutada.
tänud veelkord nõuannete eest!

Sädet ei ole

Postitatud: K Apr 09, 2008 0:13
Postitas S9K
Oleks võinud mainida, et viljandist pärit oled LOL:P