1. leht 1-st
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 17:42
Postitas Sam
Tere !
Kas 9000 Aero vedrud on võimalik asendada "tavalise" tonnise vedrudega ?
Eesmärk oleks kliirensi tõstmine ning munakiviteel sõitmise meeldivamaks muutmises !
Ette tänades: Sam
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:19
Postitas Cyber
vahe vist mingi 15mm?? Aga pean ausalt ütlema, et see tonnine aero kärab kruusateel väga hästi. Lätis sai eelmisel sügisel täislastis Aeroga kruusateid küntud, niiet tolmas. Probleeme polnud. Tavaline vedrustus on ikka üsna keedupeki omadustega...

Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:40
Postitas Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:49
Postitas IFF
Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Kui müra tahad vähemaks siis tuleb asuda kere katmist müra summutavate vahenditega.
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:50
Postitas Jürgen
Algselt postitas: Sam
Mida veel peaks vahetama, et autot tee mürast vaiksemaks saaks ?
Kui palju mõjutavad sillapuksid, kui originaalid või "teisejärgulised" ?
Kas vedrude jäikus Aerol ja "tavalisel" on siis sama, vahe ainult pikkuses ?
Ette tänades: Sam
Võin paki nikesoundi sulle kaasa anda isegi.

Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:52
Postitas TROLL
mürale auto kliirens küll nüüd kuidagi ei mõju, pead ikka mürasummutusvahendite peale mõtlema...
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 19:57
Postitas saabSS
siin kohal oleks hea küsida, kust seda müra kõige rohkem tuleb ja kuidas seda efektiivselt eemaldada.
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:01
Postitas Sam
Mõjub ja kuidas veel !

Kas Te siis tõesti ei ole kuulnud, kuidas hulkuvad kivid ja mättad vastu põhja mõnuga kraabivad !

Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:08
Postitas Jürgen
Minumeelest pole saab just maasturiks mõeldud

.
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:09
Postitas Sam
Mõtlesin polüuretaan vs kummipuksid !
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:11
Postitas Cyber
Selleks ei pea Aerot lörtsima hakkama, osta parem kohe tavaline.
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:15
Postitas Sam
Maastur see ei ole aga kevad käes ja maal vaja ka vahest mütata.
Samas tahaks ikka Aero´s kõik liiklemised ära teha !
Eriline kihutaja ka enam ei ole, nii et "vedel" vedrustus ei ole probleem !
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:17
Postitas Jürgen
Ma läbin igapäev kuumaastiku Elvas, pole veel õnnestunud kinni jääda.

Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 20:25
Postitas D116
Isegi 18" valuveljed ei sega Aeroga liikumist kruusateel:drive:
Müra vähendamiseks on asju;)
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: P Apr 06, 2008 23:02
Postitas olaviv
Aero vedrud on 10mm madalamad, kui standard. Peaksid olema ka jäigemad aga selget sotti pole ma veel saanud.
Vedrude vahetus ei anna sulle praktiliselt midagi, veidi läheb pehmemaks aga see tunne unueb kiirelt. Rohkem annab ära teha pehmemate rehvidega. Ka 16" -> 15" annab effekti.
Müra vastu aitab müraiso ja korras veermik. Plödid ja puruks puksid mõjutavad üksjagu.
Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: E Apr 07, 2008 21:22
Postitas Mustang
Mina olen auto kliirentsi tõstmiseks kasutanud kõrgemaid rehve, kuid siis pead arvestama, et spido valetab(või näitab väga täpselt) ja auto ujub natsa rohkem, lisaks on ka piir ees, peab ikka koopasse ära mahtuma

Nt kasutasin oma vanal calil talverehve, mis olid 195/60 R15 asemel 185/70 R15, kõrguse vahe üle 1,2 cm. Eeliseks on see, et kui enam pole vaja või ei taha kasutada, siis saad lihtsalt vanad rehvid alla kruvida, pole mingite vedrudega mässamist. Puuduseks ikka selle kõrge rehvi miinused seoses juhitavusega

Aero kliirensi tõstmine ?
Postitatud: R Apr 18, 2008 19:19
Postitas MangustGrupp
rohkem kiirus ning laiem rehvid

)) siis augud hakkad ule lendama, aga see tuleb al. 100km/tunnis

)) ukrainas ainult see strateegia ja aitab, sest seal tee puudub - on sojavae pold :DDD