Esimesed korrad andis märku 4. käiguga möödasõitudel u 3500 pöörde peal ehk seal kus föön täiega puhuma hakkab. Miskipärast 1. ja 2. käiguga ei tundunud eriti libisevat. Nüüd sain ka väiksematel käikudel aru ja sidur tõesti lahutab ka väga kõrgelt.
Küsimus spetsialistidele, et kas piisab ainult ketta vahetamisest või peaks ka korvi vahetama nagu Viking ja ka Carring soovitavad teha?
Ja Troostimehed, mitu tundi selline töö aega võtab teie ajakava järgi?
Ning veel, kas 165 kw aerol on ketas ja korv samad, mis Garreti turboga autol?
9000 Aero sidur hakkas libisema
ALATI tasub vahetada komplektne sidur,muidu tõenäoliselt peatselt lendab järgmine sõlm.
Tonnise sidurivahetus ca. 4h.
Aerol erinev sidur.
Tonnise sidurivahetus ca. 4h.
Aerol erinev sidur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989