1. leht 2-st

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: N Mai 01, 2008 19:12
Postitas Kaido95
Põhimõtteliselt oleks vaja teada et kas mootor jne süsteemid seda uut aju vastu võttavad?Jutt käib VEMS-ist!(äkki on keegi sellist projekti kunagi ette võtnud?)

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 8:34
Postitas Cyber
Kui sa DI kassetti antud asjale selgeks suudaks teha, võiks see isegi toimida... Aga ma kahtlen, et seda keegi kusagil teinud on. Normaalselt siis..;) Ma olen lugenud classic+DI+megasquirt asjadest ja need ei käinud ka just kõige paremini.

Muus osas, miks nad (mootorijupid) ei peaks vastu võtma, sõidab ju ringi nii mõnigi korralikult chipitud aparaat stock sisuga... Kõik oleneb sellest, mida sa saavutada tahad.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 9:19
Postitas S9K
Näiteks Nira i3+ maksab 2099 eur (kunagi ma ostan selle omale :D) Leedus müüja olemas Ground Zero. Kui VEMS-il on võimalus kasutada eraldi süütepoole siis pole DI enam probleemiks.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 9:38
Postitas Kaido95
AGA! et mis softist või ECU-st piisaks kui võimsus ulatuks sinna 350-450hp?

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 9:40
Postitas Cyber
Trionic 7 ....:D

EDIT: paraku selle jõu jaoks vist pärist stock sisu enam ei kõlba...

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 11:32
Postitas sebastian
Algselt postitas: Kaido95
AGA! et mis softist või ECU-st piisaks kui võimsus ulatuks sinna 350-450hp?
Kindlasti saad isegi aru, et ainult softist ei piisa, ka raud peab 350-450hp vastu pidama. Turbo alates GT30** näiteks.
Stock soft loomulikult ei kõlba, kõvasti suurem õhuvool tahab saada ka vastavalt rohkem kütust.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 12:13
Postitas silver7
Kes teab mis infot jagab Di-APC kompuutrile ja vastupidi. Sellest olenebki kas Di-le on võimalik külge pookida uus kompuuter

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 12:30
Postitas Cyber
DI+APC on suhteliselt vähesel hulgal tonnistest peal. Enamus on siiski T5. 9-5-l juba T7

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 19:13
Postitas Kaido95
No arvan et kuni 350hp kannatab ilusti stock sisu ära kui rõhuga väga pööraseks ei lähe ja asi ilusti seades (2.3 turbo 184kw)et sinna kanti jõuda tuleks ikka tükkmaad asju ära vahetada: turbo,sisselaske kolle,väljalase vabamaks,pihustid,kütuse pump,plokikaane tihen,plokikaane poldid,plokikaan portida lihvida jne lõppetades küünalde.....siduri...ja et see jõud maha saada LSD-ga ja ülejäänud pisi detailidega.Suureks mõistatuseks ongi just saabide puhul jäänud seda kõike ilusti juhtida!Sry kui väga segast panen!

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 19:47
Postitas sebastian
Algselt postitas: Kaido95
No arvan et kuni 350hp kannatab ilusti stock sisu ära...
Ei kannata.
Ega ilmaasjata ei vaheta tuuningfirmad ajus softi, mida nimetavad siis Stage1, 2, 3 jne.
Stock soft ECU-s moodustab õige segu ainult teatud piirini ja edasi läheb segu reeglina lahjaks. On muidki tegureid (map-e) mida softis muudetakse. Mida võimsamaks, seda rohkem ka muutusi. Soliidsete tuuningufirmade poolt siis.

See piir 184kW puhul võiks olla kõige rohkem ehk 220kW. Täpselt muidugi ei oska öelda, aga midagi sinnapoole...

edit: kui soovid 350hj masinast välja võluda, tuleb rõhuga minna üsna pööraseks. Või vahetada turbo suurema vastu. Muid valikuid eriti pole :)

edit2: sorry, panin ilmselt teemast mööda :mad:
Stock sisu all pidasid silmas mootorit mitte aju ennast.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: R Mai 02, 2008 22:00
Postitas kasparius
350hj ja edasi on ikka sepissisud 9-5l.
Rootsis neid päris mitmed liikumas.
Ohh need kerged, kerged T7 kolvid ei kannata seda valu mis T5 puhul.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 11:51
Postitas Kaido95
Algselt postitas: Cyber
Trionic 7 ....:D

EDIT: paraku selle jõu jaoks vist pärist stock sisu enam ei kõlba...


räägid äkki lähemalt sellest???!!!

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 11:52
Postitas Kaido95
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Näiteks Nira i3+ maksab 2099 eur (kunagi ma ostan selle omale :D) Leedus müüja olemas Ground Zero. Kui VEMS-il on võimalus kasutada eraldi süütepoole siis pole DI enam probleemiks.



kui palju selle Nira3+-ga mängu ruumi on?

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 12:13
Postitas S9K
Seda teab iroman :D, aga ütleksin, et piisavalt. Selle paigaldad siis kui tahad üle 500 hj minna.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 18:01
Postitas Trionic
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Näiteks Nira i3+ maksab 2099 eur (kunagi ma ostan selle omale :D) Leedus müüja olemas Ground Zero. Kui VEMS-il on võimalus kasutada eraldi süütepoole siis pole DI enam probleemiks.
Jama ajad.DI ei ole lihtsalt 4 süütepooli ühises korpuses,vaid tegeleb ionisatsiooni mõõtmisega iga küünla ümber,et avastada algavat detonatsiooni,reguleerib süüdet igas silindris eraldi igal ajahetkel,tegeleb küünalde puhtakspõletamisega jne.Terve teadus.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 19:52
Postitas S9K
Ma ei aja mingit krdi jama, et DI on 4 süütepooli ühes korpuses. Ma räägin seda, et kui VEMS võimaldab kasutada näiteks nelja erinevat süütepooli siis pole DI kassetti enam vaja ja selle võib EEMALDADA ning asendada süütepoolidega.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 22:06
Postitas Trionic
Ja mis tegeleb siis detonatsiooniga?

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: L Mai 03, 2008 23:07
Postitas S9K
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: P Mai 04, 2008 10:35
Postitas Kaido95
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ma ei aja mingit krdi jama, et DI on 4 süütepooli ühes korpuses. Ma räägin seda, et kui VEMS võimaldab kasutada näiteks nelja erinevat süütepooli siis pole DI kassetti enam vaja ja selle võib EEMALDADA ning asendada süütepoolidega.


uurisin natuke ja põhimõtteliselt saab vemsiga kasutada mitut süütepooli!et rohkem nagu ei tohiks takkistusi olla!

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: P Mai 04, 2008 20:07
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)
Aga süütemomente mis regullib? Kas VEMS ise oskab, või on vaja vana tuntud jagajat? Küsin, sest ei tea milleks VEMS võimeline on.

Trionic5 puhul oleks vist asi lihtsam, aga Trionic7-ga tekiks vist mõnevõrra rohkem segadust. Päris ära jätta teda justkui ei saa. Protsessor tegeleb paljude asjadega, mis ovavahel seotud. Kui avastab, et ühegi anduri reguleerimine ei aita (sest neid lihtsalt pole) hakkab segusiibriga mängima ja lõpuks lülitab kõik "keskmiseks", et vähemalt koju saaks..:)

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: P Mai 04, 2008 20:30
Postitas farmacoma
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Progetavatel ajudel on ju knock sensori võimalus olemas tavaliselt, you know what I mean;)
Aga süütemomente mis regullib? Kas VEMS ise oskab, või on vaja vana tuntud jagajat? Küsin, sest ei tea milleks VEMS võimeline on.

Trionic5 puhul oleks vist asi lihtsam, aga Trionic7-ga tekiks vist mõnevõrra rohkem segadust. Päris ära jätta teda justkui ei saa. Protsessor tegeleb paljude asjadega, mis ovavahel seotud. Kui avastab, et ühegi anduri reguleerimine ei aita (sest neid lihtsalt pole) hakkab segusiibriga mängima ja lõpuks lülitab kõik "keskmiseks", et vähemalt koju saaks..:)

VEMS saab ka väntvõlli andurilt signaali.

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: P Mai 04, 2008 21:45
Postitas Kaido95
Kas siis Trionic5 st piisaks?

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: P Mai 04, 2008 21:53
Postitas S9K
Trionic5 minu teada juba lahti muugitud kui mitte täielikult siis peaaegu täielikult. Sebastian teab ka sellest juba nii mõndagi head :D

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: E Mai 05, 2008 1:53
Postitas sebastian
Algselt postitas: farmacoma
VEMS saab ka väntvõlli andurilt signaali.
Aga süüdet varasemaks-hilisemaks peab ju miski sättima. Stock variandis on selleks vahelüliks just DI kassett, mis detonatsiooni ja süütemomentidega toimetab. Trionic5 annab talle selleks impulsid, kasutades oma mäludes süütemäppe külma ja töösooja mootori jaoks (ignition map) mis siis mootori erineva koormuse ja pöörete puhul eelsüütenurka regullib.

Sooja mootori süütemäpp on tavalisel 9000FPT softil selline:


Pilt

Kas VEMS oskab midagi sellist või on vaja jagajat, mis mehhaaniliselt süütemomenti keerab, selles on küsimus..
Viimasel juhul oleks süütega toimetamine päris algeline ;)

K:Progretav aju Saabile?

Postitatud: E Mai 05, 2008 7:54
Postitas S9K
Ignition retard nimeline asi peaks süüdet sättima kui knock sensor midagi leiab. Ah mina ka täpselt ei tea :D. Eks need odavad ecu-d on suht head aga teatud piirini, kõige kiiremad nad ka vist pole.