1. leht 2-st

Turbo rõhk?

Postitatud: N Mai 01, 2008 23:07
Postitas mm17
Selline mure, et turbo näidik enne liikus kuni kollase ja punase piirini, nüüd läheb ainult kollase poole peale ja minek ei ole enam see, mis varem. Milles probleem võib olla?

Turbo rõhk?

Postitatud: N Mai 01, 2008 23:14
Postitas suvekas
Mul tonnisel oli kunagi sama asi ja viga oli selles, et kuskilt oli ühe peenikese kummivooliku lahti löönud. 9-5 muidugi vähe teine asi aga ma arvan, et midagi hullu ei ole.

Turbo rõhk?

Postitatud: N Mai 01, 2008 23:37
Postitas MangustGrupp
+1 :) ega kui kiirendad mingi psss heli ei tule? :) kui jah, siis vaata kindlasti torud turbolt ;)

endal praegu sama lugu... aga assa see pssss kiirendamisel nii meldib, et ei taha eriti torud kinnitada loppuni :D aga vist laupaeval teen kinni

Turbo rõhk?

Postitatud: R Mai 02, 2008 7:10
Postitas Trionic
Algselt postitas: mm17
Selline mure, et turbo näidik enne liikus kuni kollase ja punase piirini, nüüd läheb ainult kollase poole peale ja minek ei ole enam see, mis varem. Milles probleem võib olla?
Suur õhuleke.

Turbo rõhk?

Postitatud: R Mai 02, 2008 23:47
Postitas Jupats
ja sellega kaasnev adapteerumine t7 poolt...

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 04, 2008 17:20
Postitas mm17
Kust seda õhuleket võiks otsida? Välisel vaatlusel tundus küll kõik korras ja kinni...ainult üks kohe turbo kohal olev metallist toru loksus natuke oma pesas. Keegi teadis rääkida, et eetrit lastes õhutorude peale tõusevad pöörded korra kõrgemaks kui see süsteemi sisse pääseb? Et niimoodi kontrollida, leket avastada? Kui leke leitud, kas see t7 siis kohaneb uuesti normaalsete oludega? Sorri võibolla imelikuna tunduvate küsimuste pärast, ei jaga just liiga hästi neid mootoreid :)

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 04, 2008 17:36
Postitas IFF
Algselt postitas: mm17
Kust seda õhuleket võiks otsida? Välisel vaatlusel tundus küll kõik korras ja kinni...ainult üks kohe turbo kohal olev metallist toru loksus natuke oma pesas. Keegi teadis rääkida, et eetrit lastes õhutorude peale tõusevad pöörded korra kõrgemaks kui see süsteemi sisse pääseb? Et niimoodi kontrollida, leket avastada? Kui leke leitud, kas see t7 siis kohaneb uuesti normaalsete oludega? Sorri võibolla imelikuna tunduvate küsimuste pärast, ei jaga just liiga hästi neid mootoreid :)

Nende õhu lekete otsimine on paras tants ning taga ajamine. Isegi minu T5'ga sai kõvasti vaeva nähtud. Ega sa vist kuidagi eriti muud moodi seda leket ei leia kui erinevaid sisselaske osasid survestades, mis omakorda nõuab meeldivailt erinevaid töövahendeid.

PS: ära rõku ise testides liiga ägedaks lase. ca kuni ~1.2bar

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 04, 2008 18:28
Postitas Trionic
Eetriga ära eriti mölla,liiga ohtlik.Sisselasketrakti survestamisel on kindlad töömeetodid,mida lihtsalt peab teadma,et mitte mõnele vidinale liiga teha. Lubatud on 0,6bar. max. testimisel.Ise panen küll 1,2bar.`ni alati.
Ikkagi tuleks alustada Tech`ga.,

Turbo rõhk?

Postitatud: T Mai 06, 2008 21:55
Postitas mm17
selline idee: tõstaks esimesed rattad ülesse, siis paneks mootori käima, mingi 4-5 käigu sisse ja pidurdades ajaks turbo tööle. Keegi vaataks samal ajal kapoti alt, kus see leke on. Et kuidas oleks kõige lihtsam leket avastada (äkki keegi oskab nimetada mingit head lahust või mingisugust gaasi, mis näitaks lekke koha kätte)
Peaks ju olema nii, et see rõhk, mis näidikusse ei jõua, tuiskab kusagil seal kapoti all. Tühikäigul tuuritamine vist turbot veel piisavalt pöördesse ei aja.
On väga rumal idee või? Palun kommentaare:)

Turbo rõhk?

Postitatud: T Mai 06, 2008 22:30
Postitas TGB
Kas lihtsam ei oleks esialgu igaks juhuks vanad vaakumvoolikud kogu täiega silikoonide vastu välja vahetada? Niikuinii on need vanad ja rabedad. Kui praegune viga selles ei seisnegi siis oled vähemalt ennetavalt ühe paratamatu töö ära teinud.

Turbo rõhk?

Postitatud: T Mai 06, 2008 22:52
Postitas S9K
Need kolm voolikut mis apc solenoidi küljes on võivad tunduda olevat korras, aga kui sinna nüüd rõhk sisse lasta tuleksid nähtavale suured praod. Vähemalt nii oli lugu minu voolikutega. Et ka originaalis on tegemist silikoon voolikutega siis asi selles, et silikoon peidab ülimalt hästi oma pragusi, niisama neid ei näe;) Mina vahetasin absoluutselt kõik peenikesed voolikud kapoti all ära, turbo omad asendasin silikoonvoolikuga, ülejäänud tavalise läbipaistvaga.

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 5:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: mm17
selline idee: tõstaks esimesed rattad ülesse, siis paneks mootori käima, mingi 4-5 käigu sisse ja pidurdades ajaks turbo tööle. Keegi vaataks samal ajal kapoti alt, kus see leke on. Et kuidas oleks kõige lihtsam leket avastada (äkki keegi oskab nimetada mingit head lahust või mingisugust gaasi, mis näitaks lekke koha kätte)
Peaks ju olema nii, et see rõhk, mis näidikusse ei jõua, tuiskab kusagil seal kapoti all. Tühikäigul tuuritamine vist turbot veel piisavalt pöördesse ei aja.
On väga rumal idee või? Palun kommentaare:)
Ei saa sa niimoodi rõhku üles.Lekete avastamiseks on vaja VAIKUST. ABS tulukesed saad niimoodi põlema.

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 11:49
Postitas Jupats
Lekete leidmiseks kasutatakse ikka enamasti suruõhku. Ja nagu Trionic ütles, siis vaikus on üli oluline, kuna rõhud on niivõrd väikesed, et raske on neid kuulda.

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 11:54
Postitas Cyber
Kas miski seebivee prits ei aitaks?? nii nagu rehvitöökojas ? et lased pisut ühenduste peale ja hakkab mullitama?

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 11:55
Postitas Trionic
Aitab küll,kui peale valada saab,aga tavaliselt ei saa.

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 11:58
Postitas S9K
Aga sel juhul on variant see seebivesi panna pihustiga pudelisse. Siis on võimalik enamus kohtadele seda pritsida.

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 13:10
Postitas mm17
Kliimaradikat mul kontrolliti nii, et pihustist lasti mingit fairy lahust äkki? Radikas oli surve sees ja idee poolest oleks pidand hakkama katkisest kohast mullitama. Paraku sel korral leket ei olnud. Aga kui ma niimoodi rattaid üles tõstes ja pidurdades ning samal ajal gaasitades rõhku üles ei saa nagu Trionic ütleb, siis vist ei ole mõtet üldse katsetada seda varianti, vaid ikkagi laiali kiskuda kõik ja iga osa eraldi survestada?

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 13:16
Postitas suur
Või hoopis kollektorisse väike rõhk sisse lüüa? Näiteks pool atti.

EDIT: pidasin silmas sisselaskekollet

Turbo rõhk?

Postitatud: K Mai 07, 2008 14:56
Postitas Trionic
Algselt postitas: mm17
Kliimaradikat mul kontrolliti nii, et pihustist lasti mingit fairy lahust äkki? Radikas oli surve sees ja idee poolest oleks pidand hakkama katkisest kohast mullitama. Paraku sel korral leket ei olnud. Aga kui ma niimoodi rattaid üles tõstes ja pidurdades ning samal ajal gaasitades rõhku üles ei saa nagu Trionic ütleb, siis vist ei ole mõtet üldse katsetada seda varianti, vaid ikkagi laiali kiskuda kõik ja iga osa eraldi survestada?
Asja kogu mõte seisnebki KOGU sisselasketrakti survestamises KORRAGA.

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 7:34
Postitas warum
kas siis kõikidel 95 on turbo rühu näidik ja kui pole kas on võimalik ka kuidagi vaadata vms.

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 14:55
Postitas Trionic
95`te ajal polnudki turbomootoreid saabidel.
Kõigil 9-5`tel pole manokat.

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 15:51
Postitas mm17
Kas kõik voolikud on seal sama läbimõõduga? Vaatasin, osad olid ikka päris rabedad, ei imesta kui kuskil praod sees. Oskab keegi öelda, mitu meetrit neid voolikuid seal on ja mis tüüp/mõõt voolikul olema peaks.

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 19:50
Postitas suur
tonnisel on 1,5m 4mm siseläbimõõduga vollat. FPT'l ka meetrijagu 6mm voolikut. Oletan, et 9-5 suurusjärgud samad. Vähemalt läbimõõdud on samad.

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 21:40
Postitas Cyber
Mul on endiselt tunne, et 4mm siseläbimõõt on liiast. Täna Iffi jämedamaid voolikuid nähes oli VENINUD voolik ~4mm. (Iffil tekkis rajal probleem, et rõhku sai kole palju, WG voolik väsis ära lihtsalt, kõik mis turbost tuli läks pähe...). 3mm peak sobima samuti

Turbo rõhk?

Postitatud: P Mai 11, 2008 21:42
Postitas Trionic
9-5`l ca. 2,5m. vaakumvoolikut(diam.4mm.) ja meetrike kuuemillist silikoonvoolikut.