Classicu piduritest

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#1

Et siis ma nüüd tegin ära selle, et lasin ära vahetada esimesed sadulad. Ausõna, soovitan soojalt kõigile, kel mured kolksumiste ja mittetöötavate käsipiduritega. Teispäeval vahetasin, täna hakkas juba ka pidurdama..:) Vaja sisse töötada ju.
Hind on praegu u. 1800.- sadulast, kui teil õnnestuks otse maaletoojalt saada siis u. 1600.-. Tundub küll esialgu kallis, aga ma ei kahetse hetkegi. Selle keevitamise ja jantimisega oleks aasta pärast juba hind samaks kujunenud. Mul on nüüd mõnigi aasta muretu.
Muuseas 9000 (need vanema kerega siis vist) meestel on elu veel odavam. Nende sadulad on u 1200.-, mulle toodi algul kogemata valed, seepärast tean. Samuti võivad selle peal mõelda need, kes hirmsasti oma 900 esipidureid upgradeda tahavad (vihje Part!!). Eeldab siis natuke uuemaid 900-sid, millel juba kässar taga on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#2

nujah

kui saaks odavalt rümba, millel 88 sild all

mind ilmselt kah ei ärritaks vanad esipidrad iseenesest nii palju, teeks sama sammu mis sinagi- uued kehad, a mis mind morjendab, on käss ette. samas - ega ma 900 vist plaanigi marutada kruusa- ja jääkatseid pidevalt, lihtsalt - kuna ta mul juba enivei praegu molekulideks ( ilmselt läheb aatomitekski), siis oleks hea hetk silla upgrade ära teha, eks näis , kui treffan hää soodsa doonori peale , teen ära kah

/ei ole veel lõplikult küpseks mõeld ka mõtet kas mitte äkki panna peale T, pean mõtlema natuke - siis aga tekib oht et projekt läheb kalliks ja mahukaks - lõplikult alla maetava papi eest võiks sel juhul otsida juba 1993 3D T ::wall: /
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Part, otsi mulle odavalt doonoriks üks korraliku mootoriga 9000 turbo, saad mu modra omale..:), pidurid pealekauba. Mina saan oma auto VIN koodile vastava mootori. ;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#4

Mööda Tartus baseeruvaid (või osakonda omavaid) jupimüügifirmasid telefoniluuret tehes komistasin tehases (Soomes) taastatud sadulate otsa, mille hind jäi alla 1400.- kr , kui annad vastu oma vanad sadulad. Oskab keegi kommenteerida nende väärtust??
Tegu oli kas Ringtee Autokaupade või Balti Laager AS Kindel Tee'ga (paraku pole märkmeid hetkel ühes) :(

Cyber'ile: Kas lisaks sadulatele ka muud vahetada lasid?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#5

hmm, huvitav avastus - siiski, hind võiks olla surts odavam. Vaja välja uurida, kas taastavad täiesti originelli, või juba modivad kusagilt midagi paksemakski, teades pindade nõrku kohti?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

kurat, see 1800 / tk. on ikka jube jõhker hind!
selle eest saaks saaks siin pool klassikut!
ja arvan, et siin eestis nende taastamine oleks 10 korde kyll odavam.
homme lähen kuuri ja uurin, milline see täpselt välja näeb, ja mis seal kulub??
mul 99 st järel yhepööle asjad.
ja veel 3 pooltelepysikiirusliigendit. keermed ärataotud aga muidu korras. äkki keegi vajab?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

peale sadulate tehti ainult nipet-näpet, küünlajuhtmed, filtrid jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

Võtsin sedakorda oma märkmed ühes - Balti Laager AS Kindel Tee http://www.kindeltee.ee pakub Soomes tehases taastatud esipidurisadulaid classicutele hinnaga 1356.- kr tükk, kui annad neile oma vanad vastu. Kui ei anna - siis lisandub 609.- kr. Esmaspäeval antud tellimus lubati rahuldada neljapäevaks, ettemaksu tahetakse 500 raha. Täpsustamata jäi, millisel hetkel tuleb vanad neile anda, nad ei vaheta, ainult müüvad. Ehk on see teave kellegi abiks:P Mul pole hetkel võimalust seda proovida, põletavamaid probleeme on teisigi:(

Aga see kindla tee veebikülg on mõttetu - sealt saab vaid muud kontakt andmed:P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Maksad täisraha ja kui oma sadulad neile ära viid, saad osa raha tagasi. Nagu pudelipant..:)
Peaks vist Troosti ka mainima, et on kohti kus saab odavamalt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#10

Tõenäoliselt nad loevad seda siin;) ülal
Ma sain koos 900i -ga ka ühed tagavara sadulad ühes, oleks raha vahetaks ringi:P Sest mul tegelikult on tunne et ned on kehvemas seisus kui all olevad....
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Nojah, ega see pole ju oluline, mis sadulad sa tagasi annad. Võid ju ühed rapped muretseda nelipaki õlle eest ja need ära anda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#12

Mida teha kui pidurisilindrid on roostes :( Annab neid kuidagi puhtaks lihvida??
Isand Trionic mainis vaskmäärde kasutamist piduriosade kaitseks, aga kuhu seda tuleks lasta ja kas on piirkondi, kuhu see ei tohiks sattuda (ilmselt piduriketta pinnale pole just soovitav;))
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#13

see on õudne hambavalu millest ei saagi lõplikult enne lahti kui uued tükid (viide siinkohal sellest jamast tulenevale piduri pealejäämisele, ka 96 sama jama). ahh, üldse need vanade saabide (esi)pidurid...
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#14

Kui pidurisadulad ringi lüüakse, kas siis kõige silindrite kolbide ja muu nädraga??
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Täiskomplekt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#16

Tundub, et Tupsul on miski kamm pigurisüsteemis - selleks et pidurid korralikult võtaksid, tuleb vähemast kaks korda vajutada - esimese korraga võtab vaid üsna põhjast.
venekeelset juhendit uurides jõudsin selleni, et kas on piduri peasilinder läbi või pääseb õhk kusagilt süsteemi ...
Pidurdamisel kõrvale kiskuma ei hakka. Viga tekkis suht äkitselt - laupäeval keset sõitu.
Mil moel seda ise kindlaks teha, milles viga või on õigem pigem kohe sammud Trionicu manu Troosti seada?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: Ryhkija
Viga tekkis suht äkitselt - laupäeval keset sõitu.

Kas enne vea tekkimist sul pidurivedeliku tase alla normi polnud? Noh et oled vahepeal peale kallanud või midagi?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

See läheb ikka sinna kanti, et kusagil mingid mansetid sul õhtal, peasilinder näiteks. Võimendi lekkimisel peaks nagu vähe võimu olema piduril ja pead seal seljas elama (minu pisikese mõistuse järgi).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#19

peasilinder jah, mul on mõlemal omatud saabil olnud see haigus ja praegusel vahetasin lihtsalt ära ja nüüd on korras. vahetamine oli väga lihtne aga sellest hoolimata lõhkusin pidurivedeliku paagi kinnitused ära, õigem oleks koos paagiga vahetada. uued vist müüaksegi koos paagiga. aga neid on kahte sorti, ühed on siduri-piduri vedelik koos teisel eraldi. vahet ei tohiks olla kumma vastu vahetad.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#20

Nüüd on Tupsu igatahes Trionicu juures Troosti otsimas, kuigi uus peasilinder (umbe 2000 raha) lööks koduse eelarve kõvasti tasakaalust välja :(
Ehk pääseb kuidagi kergemalt, loodan, aga eks ma ole õhtuks või hiljemalt homseks miskiks ajaks targem.
Kuna vasak esimene silinder oli juba niigi kerge lekkega, võib ka see kurja juureks osutuda.
Aga kui Tupsu oleks meil esimeseks Saabiks olnud, kes teab, kas see haigus nii kergesti külge oleks hakanudki - aga Nunnu (ehk esimene 900 mede peres) käis vapralt meiega igasugustes Eestimaa kolgastes ilma nii meeletult lagunemata ja suutis sellega ilmselt ravimatu saabismi tekitada :P. Ehk saab temagi veel kunagi uuesti jooksma....
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

see 2k on siis koos töödega?? ma nagu mäletan et kunagi (2-3 aastat) tagasi sai vahetatud ja siis maksis see miski 1200 kanti...
Samas on mul doonori peal olemas ...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: ivomets
kurat, see 1800 / tk. on ikka jube jõhker hind!

Palju su elu maksab?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#23

Äkki enne kui makaronidieedile ennast määrad, piisab vaid ettevaatlikust puhastamisest ja peasilindri remontkomplekti paigaldusest :
PEASIL. REM.KOMPL -86 22mm Rootsi 63.-

www.autoosad.ee siis.

Muidu peasilinder ise 2.4k maksab tõesti..
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#24

Autoosad.ee-s on klassiku peasilinder siiski pisut odavam :).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#25

Huvitav, kas ma võin lahtilammutatud sadulad ka neile tagastada või peaksid ilusti koos olema? Hetkeseisuga viskasin kõik tihendid minema sealt juba. Mõtted uued sadulad motonet.fi-st tellida, aga narr kah, kui Soomes selguks, et sadul peab koos olema. Kässareesklassikust jutt.
Vasta