900 tagumise silla miski varras?
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mis varras see selline on. Seal otsas olev kummipuks otsad andnud - vajaks vahetust. Selles kataloogis http://www.scantechsweden.com/Default.aspx?id=37 seda varrast ei ole. On mingid kummipuksid, kas seda puksi saab eraldi vahetada ja milline see võiks olla. Aitäh.
Lisatud failid
Lisatud failid
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas ikka on stabika varras? Tundub nagu pikivarda moodi rohkem. Tundub olevat see peenike varras mis asub ülevalpool ketast, tagant kinnitub koopa külge. Ei leidnud hetkel otsest nimetust sellele.
Algselt postitas: Fabrik
Mis varras see selline on.
Mu meelest on see tagumine tugihoob ja selle eesmine puks.
Vt autoosad.ee või ladu24.ee
Mõlemas vajalik puks olemas, kui ma ei eksi.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
vmaster õigel teel lisaks veel amort õline. Aga no vanal autol peabki kulunud detailid ära vahetama. SNT- l õigus kinnitub jah tagant koopa külge ja see kummiga ots kinnitub ketta kõrvale. Ma pügasin pildi vist liiga väikeseks. Panen originaal suuruse.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Tugihoob vist pole, sest sellele pakutakse puksi mõlemasse otsa. Siis ikka paralleelvarras? Lahtisaamisega on alati, see kunagi ei tea, mis taktikat kasutada. Vahel mõtled peale tunnist pusimist, krt miks ma teenindusse ei viinud või miks ma kohe rellakat ei haaranud:bs:.
Mis amort parem on kas õli, gaas või isereguleeruv.
Mis amort parem on kas õli, gaas või isereguleeruv.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Ise arvasin ka, et stabilisaatorvarras, aga Almelost öeldi,et sellise nimega asja pole ja saadeti see kataloog, et vaadaku ma ise, mis see on. Kuna seda pole seal, siis hakkasingi arvama, et annab puksi eraldi vahetada. Harjunud ng900-ga kus pead šarniiri vahetuseks ka õõtsa uue panema.
http://speedparts.se/
Vasakust nugast "Produkter"--> "Reservdelar"--> "Chassis"---> "Bussningar / Leder" alagrupist võtad klassiku ja sealt avanevad pildid koos tootekoodidega sulle. Ise tellisin ka nende koodide järgi.
Linkida paraku seda värki ei oska.
Vasakust nugast "Produkter"--> "Reservdelar"--> "Chassis"---> "Bussningar / Leder" alagrupist võtad klassiku ja sealt avanevad pildid koos tootekoodidega sulle. Ise tellisin ka nende koodide järgi.
Linkida paraku seda värki ei oska.
Algselt postitas: KT100
Linkida paraku seda värki ei oska.
Aga palun
http://speedparts.se/shop/prod/res_fjadring_90.shtml
[size=-1]Firefoksi kasutajatele väike vihje:
Leht on "raamideks" jaotatud. Kui kataloogiosal parema hiireklahviga klikkida ja valida näiteks This frame->Open frame in new tab, saab ka aadressi ilusti kätte.[/size]
pikisuunaline tagatugivarras ikka ja selle esipuks; paralleelvarras on tagateljesuunaline ja sellel on vasak ja parem puks.Algselt postitas: Fabrik
Tugihoob vist pole, sest sellele pakutakse puksi mõlemasse otsa. Siis ikka paralleelvarras?
parandus: läksin ise vahepeal nende nimetustega sassi - kustutasin lõigu ja nasendasin õigemaga

Minu klassikul (1988) on sel vardal igatahes mõlemas otsas puksid ...

Ainult, et see tagumine otsa oma pole just eriti nähtavas ega kättesaadavas kohas just paremal küljel - jõudu ja oskust selle kättesaamisel - ehk oskab mõni asjatundjam ka miski nipi soovitada, sest vahetamiseks pead sa, Fabrik, ilmselt kogu varda kätte saama.
Ja ehk on mõttekas ühekorraga mõlema otsa puksid ringi lüüa - siis tead, et niipea seda sõlme torkima ei pea.
Kõneksolev puks peaks siis sellel Speedpartsi lehelt pärit joonisel all nr 2 olema.
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Speedparts on väga bro.Sealt sain pildi järgi kohe tükid kätte, mida vaja. Tänud. Selline küsimus ka, et vaatasin sealt et amordi pukse pole ja kuskil pole, kas need koos amortidega nii ehk naa:red:
autoosad.ee müüb seda alumist puksi "amortisaatori kummi" all 
Nippe eriti pole, vasaku poole vahetamine on väga lihtne, pääseb tagumisele kinnitusele ligi. Sadulapoolne puks metallrõngaga, selle pidin kiiluga pooleks lööma, et kätte saada. Uue pressisin kruustangide ja suure padruniga sisse. Tagumist puksi vahetama ei hakanud, kuigi tellisin. Nägi veel hea välja. Tagasi panemisel kinnitad sadulapoolse enne ja siis lased autot alla poole, et sild liiguks, siis läheb varras ilusti oma pessa ka.
Parempoolsega pole veel jõudnud tegeleda, seal tundub 16 võti olevat, ootan õigeid töövahendeid

Nippe eriti pole, vasaku poole vahetamine on väga lihtne, pääseb tagumisele kinnitusele ligi. Sadulapoolne puks metallrõngaga, selle pidin kiiluga pooleks lööma, et kätte saada. Uue pressisin kruustangide ja suure padruniga sisse. Tagumist puksi vahetama ei hakanud, kuigi tellisin. Nägi veel hea välja. Tagasi panemisel kinnitad sadulapoolse enne ja siis lased autot alla poole, et sild liiguks, siis läheb varras ilusti oma pessa ka.
Parempoolsega pole veel jõudnud tegeleda, seal tundub 16 võti olevat, ootan õigeid töövahendeid

Huvitav, ma leidsin selle sealtsamast hoopis sellise nime alt:Algselt postitas: KT100
autoosad.ee müüb seda alumist puksi "amortisaatori kummi" all![]()
PIKISUUN. TAGATUGIVARDA PUKS, ESI 88- Rootsi 62.-
lisatud pdf failis pilt kah samast allikast, kas ma sain millestki valesti aru?
Lisatud failid tagatugivarda_esipuks.pdf (8.1 KB)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: RyhkijaHuvitav, ma leidsin selle sealtsamast hoopis sellise nime alt:Algselt postitas: KT100
autoosad.ee müüb seda alumist puksi "amortisaatori kummi" all![]()
PIKISUUN. TAGATUGIVARDA PUKS, ESI 88- Rootsi 62.-
lisatud pdf failis pilt kah samast allikast, kas ma sain millestki valesti aru?
Väike infomüra, ma viitasin sellele amortisaatoripuksile
