1. leht 1-st
Lahtised voolikud...
Postitatud: L Mai 10, 2008 19:53
Postitas Taavi_R
Kaks voolikut. Üks (pildil lühem) imeb õhku nõrgalt ja teeb "pop-pop-pop" häält... vaikselt.
Keegi teab mis nende mõte on või on sealt midagi otsast puudu vms?
Lisatud failid
Lahtised voolikud...
Postitatud: L Mai 10, 2008 22:15
Postitas epsum
Ära jumala pärast maini , mis mootor ja mis aasta ja kas turboga või ilma, muidu keegi äkki isegi oskab midagi tarka vastata, eks.
Lahtised voolikud...
Postitatud: L Mai 10, 2008 22:51
Postitas MadMan
Üks neist peaks minema musta kopsikusse esitiivas, teise kohta ei tea. Check engine põleb või mitte? Jõudu ja minekut on normaalselt?
Ühendatud peavad need olema kindlasti - kohtu mõne NG omanikuga ja vaata järgi mismoodi need ühendatud on.
Lahtised voolikud...
Postitatud: L Mai 10, 2008 23:04
Postitas Taavi_R
900 2.0 Turbo 1995. a.
"Check Endine" ei põle. Auto sõidab ja minekut on ka
Kui mootor töötab siis on selline "pop-pop" pobin mida tekitab see üks voolikutsest, mis õhku imeb.
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 0:41
Postitas sebastian
Pane õhku imevale voolikule tropp ette ja vaata kas minek muutub. Pole nagu õige, et kusagil vaakumil on lubatud lekkida, pealegi võib sealt mingit sodi sisse minna.
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 5:19
Postitas Trionic
Evaporaatori klapp ja voolikud.Peavad kindlasti olema ühendatud,muidu ei tuulutata paaki ja on suur õhuleke sisselaskes.
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 14:48
Postitas Taavi_R
Panin tropid ette. Sõidab nagu ennem. Vahe on see, et podinad ei ole enam (y)
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 14:52
Postitas Trionic
Ühenda tagasi,mitte ära topo kinni

Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 15:08
Postitas Taavi_R
Aga kas need käivad siis kokku
Lähen proovin kohe järgi

Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 15:40
Postitas Taavi_R
Koos. Minek on kuidagi parem küll

Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 15:42
Postitas andreas1982
Jumala eest, kust küll sellised mehed tulevad ...
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 18:35
Postitas Taavi_R
Algselt postitas: andreas1982
Jumala eest, kust küll sellised mehed tulevad ...
Sorry, ei jaga asja

Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 22:22
Postitas roomlane
ühendasid ikka klapi külge? Või lihtsalt omavahel?
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 11, 2008 22:36
Postitas Taavi_R
Omavahel

Kui oleks pidanud kuhugi mujale ühendama siis puht füüsiliselt need ei ulatugi kuhugi.
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 25, 2008 18:14
Postitas Taavi_R
Nii... üks voolik tuleb rattakoopast (bensupaagist) ja teine sellisest asjast:
http://www.2shared.com/file/3318072/c50 ... _6646.html
Nagu ma aru saan, siis peaksid need voolikud siiski ühendatud olema?
Lahtised voolikud...
Postitatud: P Mai 25, 2008 19:49
Postitas Trionic
Läbi solenoidklapi,jah.Ja kindlasti õiget pidi.
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 9:08
Postitas Taavi_R
Sai see ühendatud. Sõitsin ca 15km maanteel. Keskmiseks kütusekuluks näitas 15,6L/100km

Ehks siis pea poole rohkem kui tavaliselt (- voolikud lahtiselt).
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 14:23
Postitas Trionic
Kas klapp on korras?
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 14:34
Postitas Taavi_R
Saab seda kuidagi kontrollida?
Võtsin aku klemmid maha (pidi aju nullima) ja siis voolikud ühendama. Paaki läks 20L bensiini. Näitas, et sõita saab 180km (maanteel). Muidu 220 - 260km.
Hetkel (peale aju nullimist) on keskmine kütusekulu 10,9, ennem 15,6. Voolikud lahtiselt 7,9-8,1.
Kulud siis: linnas 60%/maanteel 40%
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 15:02
Postitas roomlane
Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 16:32
Postitas Taavi_R
Algselt postitas: roomlane
Peale aku juhtmete mahavõtmist peaksid mootori ajule uuesti õpetama optimaalset mootorijuhtimist. Oli vist nii, et sooja mootoriga võtad juhtmed maha veidikeseks ajaks, nullib ära. Ja siis kiirendad rahulikult poole gaasiga kuni 5. käiguni välja. Täpsemalt ei mäleta.
Oskab keegi kommenteerida?
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 16:46
Postitas sebastian
Algselt postitas: Taavi_R
Oskab keegi kommenteerida?
Võid ju alati proovida, ega see halba tee
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&p=242549
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 18:17
Postitas Taavi_R
Uuh... kiirus läheb ju üle 160km/h

Muud varianti ei ole?
Lahtised voolikud...
Postitatud: E Mai 26, 2008 23:36
Postitas roomlane
Refereerides sebastiani viidatud teksti võid kasutada ka madalamat käiku ja liikuda vastumäge. 2000 rpm -> 3500 rpm 2 sekundiga (võib ka veidi rahulikumalt). Ja seda protseduuri võib korrata aegajalt.