Kotermann õlirõhuanduris
Postitatud: E Mai 19, 2008 17:44
Tere!
Sooviksin kaasfoorumlaste arvamust järgmise anomaalia kohta:
Aeg-ajalt, nii kord 4-5 kuu tagant lööb mu 9-5 armatuurlauas põlema õlikann koos hoiatusmärgiga ning kõlab kõll. Sekundi-paari möödudes kaob jälle ära. Võimalik on et sarnane asi kordub veel paaril korral ning siis jääb kõik vaikseks jupiks ajaks. Tavaliselt juhtub see siis kui olen pidurdamas, ntx foori taga.
Kui see esimene kord juhtus, siis lükkasin auto tee äärde ja hakkasin õlileket otsima. Mida pole, seda pole. Õli on normis, puhas. Auto alla ka midagi tilkunud ei ole. Astusin esindusest läbi, tehnik sügas kukalt ja arvas et 2.2 TiD ei ole nii karm riistapuu et reaalse probleemi puhul omal jõul esindusse veereda. Kahtlustas lühist anduris aga kuna tol hetkel oli armatuurlaud hoiatustest lage nagu Jeesuse pale, ei hakanud vahetamise peale aega raiskama.
Mõni päev tagasi toimus kordusetendus, käis kõll, mina kontrollisin igaks juhuks õli - tulemusteta, siis lühikese aja jooksul veel paar kõlli ning seejärel oli rahu majas. Et mul oli pikem autosõit ees, siis enesetunne 100% roosiline polnud. Samas, päevaga sõitsin maha üle 800 km igasugustel kiirteedel ning täiesti probleemivabalt. Kokkuvõtteks olen üsna veendunud, et mingi andur mootoris tuleks pensionile saata või on ta seda juba teinud omal käel. Kui kellelgi on eelkirjeldatu suhtes mõtteid või oma kogemusi, on oodatud neid lahkesti jagama.
Sooviksin kaasfoorumlaste arvamust järgmise anomaalia kohta:
Aeg-ajalt, nii kord 4-5 kuu tagant lööb mu 9-5 armatuurlauas põlema õlikann koos hoiatusmärgiga ning kõlab kõll. Sekundi-paari möödudes kaob jälle ära. Võimalik on et sarnane asi kordub veel paaril korral ning siis jääb kõik vaikseks jupiks ajaks. Tavaliselt juhtub see siis kui olen pidurdamas, ntx foori taga.
Kui see esimene kord juhtus, siis lükkasin auto tee äärde ja hakkasin õlileket otsima. Mida pole, seda pole. Õli on normis, puhas. Auto alla ka midagi tilkunud ei ole. Astusin esindusest läbi, tehnik sügas kukalt ja arvas et 2.2 TiD ei ole nii karm riistapuu et reaalse probleemi puhul omal jõul esindusse veereda. Kahtlustas lühist anduris aga kuna tol hetkel oli armatuurlaud hoiatustest lage nagu Jeesuse pale, ei hakanud vahetamise peale aega raiskama.
Mõni päev tagasi toimus kordusetendus, käis kõll, mina kontrollisin igaks juhuks õli - tulemusteta, siis lühikese aja jooksul veel paar kõlli ning seejärel oli rahu majas. Et mul oli pikem autosõit ees, siis enesetunne 100% roosiline polnud. Samas, päevaga sõitsin maha üle 800 km igasugustel kiirteedel ning täiesti probleemivabalt. Kokkuvõtteks olen üsna veendunud, et mingi andur mootoris tuleks pensionile saata või on ta seda juba teinud omal käel. Kui kellelgi on eelkirjeldatu suhtes mõtteid või oma kogemusi, on oodatud neid lahkesti jagama.