1. leht 1-st

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: L Mär 12, 2005 18:47
Postitas Homer
Algselt postitas: part

kuhu sa kadusid kui müüdi seda :

hea 99, mille maha magasid, kusjuures vahetatud esipipduritega

see auto müüdi lõpuks 4.5 (loe nelja ja poole tuhande) eeguga ära - auto ainsaks veaks oli juhiukse rooste alt servast, seestki meenutas uut autot veel. niivõrd heas korras 99 sellise hinnaga enam ette ei tule

No mõtlesin ka ise vahepeal Saab 99 kui teise auto peale ja käisin ka seda 99-t vaatamas. 6000 krooni pole muidugi suur number, aga seda autot uuega (nagu väideti) ikka ei võrrelnud küll. Mul endal oli alles hiljuti 300000 km sõitnud Vectra ja võrreldes sellega oli see SAAB ikka räpane ja kulunud (keegi väitis, et sisu nagu uus, mina nimetaks pigem ülikulunuks :freak: ) Ei jätnud ka kapotialune hästi hooldatud auto muljet. Mul on ka classic 900 olnud ja arvan, et oskan seetõttu ka SAABi normaalset salongi eristada. Kere jah oli normaalne, s.t. see SAAB sobinuks projekti toorikuks küll.

Soovitaks ise ka pigem piiri tagant otsida ja ise ära tuua. Muidugi kui 7000-8000 hinnapiir on, siis võib keeruliseks minna.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: L Mär 12, 2005 21:10
Postitas part
Algselt postitas: Homer
Algselt postitas: part

kuhu sa kadusid kui müüdi seda :

hea 99, mille maha magasid, kusjuures vahetatud esipipduritega

see auto müüdi lõpuks 4.5 (loe nelja ja poole tuhande) eeguga ära - auto ainsaks veaks oli juhiukse rooste alt servast, seestki meenutas uut autot veel. niivõrd heas korras 99 sellise hinnaga enam ette ei tule

No mõtlesin ka ise vahepeal Saab 99 kui teise auto peale ja käisin ka seda 99-t vaatamas. 6000 krooni pole muidugi suur number, aga seda autot uuega (nagu väideti) ikka ei võrrelnud küll. Mul endal oli alles hiljuti 300000 km sõitnud Vectra ja võrreldes sellega oli see SAAB ikka räpane ja kulunud (keegi väitis, et sisu nagu uus, mina nimetaks pigem ülikulunuks :freak: ) Ei jätnud ka kapotialune hästi hooldatud auto muljet. Mul on ka classic 900 olnud ja arvan, et oskan seetõttu ka SAABi normaalset salongi eristada. Kere jah oli normaalne, s.t. see SAAB sobinuks projekti toorikuks küll.

Soovitaks ise ka pigem piiri tagant otsida ja ise ära tuua. Muidugi kui 7000-8000 hinnapiir on, siis võib keeruliseks minna.


mida sa seal ülikulunuks pidasid, kas korviks vajunud põhjaga ja 2 sälguga juhistet?

mida sa kapotialuse hooldamatuse all silmas pidasid - tolmust kaant või? sõita ikka proovisid enne kui arvamus kujunes? või kujunes see arvamus auto põhjal, mis juba mitu kuud tolmu käes vedelenud oli ? rääkides hooldamatusest - nt vahetatud esipidur, null kolksu, kokkuhoid 3200.- , right? eelmise omaniku hooldamatus ei peegeldunud minu jaoks ka õlivahetuses, õliks oli Gulfi täissünt, a noh, seda ei pruukind teised teadagi. kas sa selle 99 kere seisukorda ikka panid tähele - ikka enam kui normaalne sellise roostesõbra kohta ju? millegipärast arvan et just sellepärast oma kallist klassikust lahti ütlesidki - kere hakkas lödiks vajuma (ja pidrad kindlasti kolksusid nii et vähe pole). see et pole silikoon-spreiga armakas läikima nühitud ja vaniljekuuske sees, mind eriti ei morjenda - ma tõesti ei ütleks et selle auto sisu ülikulunud oleks olnud - 21-aastase auto kohta ikka enam kui hea ju?

mida nigu sai tahetud öelda oma eelmises postituses, oli see, et 4.5 K (ka algse kuueka eest) ei saa nii OK tõuksigi, masin ju on täiesti komplektne, originaalis hoitud, ära käperdamata, mida siin enam tahta noh?

kujutan ette, et vectrat võib olla kergem leida kui saab 99, eriti veel sellises korras ja sellise hinnaga

isiklikult mulle ei istund selle autu puhul ainult see imelikku karva punane toon ja ainus tehniline miinus, kui üldse, oli 4 kast, ja kui mänguasjaks haugata, siis oleks muidugi võind olla ikka 2 karpaga koletis. aga muidugi, hinnapiiris 70 000 - 80 000 võib leida ka parema ilmselt

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: L Mär 12, 2005 22:42
Postitas Homer
Algselt postitas: part

mida sa seal ülikulunuks pidasid, kas korviks vajunud põhjaga ja 2 sälguga juhistet?

mida sa kapotialuse hooldamatuse all silmas pidasid - tolmust kaant või? sõita ikka proovisid enne kui arvamus kujunes? või kujunes see arvamus auto põhjal, mis juba mitu kuud tolmu käes vedelenud oli ? rääkides hooldamatusest - nt vahetatud esipidur, null kolksu, kokkuhoid 3200.- , right? eelmise omaniku hooldamatus ei peegeldunud minu jaoks ka õlivahetuses, õliks oli täissünt, a noh, seda ei pruukind teised teadagi. kas sa selle 99 kere seisukorda ikka panid tähele - ikka enam kui normaalne sellise roostesõbra kohta ju? millegipärast arvan et just sellepärast oma kallist klassikust lahti ütlesidki - kere hakkas lödiks vajuma (ja pidrad kindlasti kolksusid nii et vähe pole). see et pole silikoon-spreiga armakas läikima nühitud ja vaniljekuuske sees, mind eriti ei morjenda - ma tõesti ei ütleks et selle auto sisu ülikulunud oleks olnud - 21-aastase auto kohta ikka enam kui hea ju?

mida nigu sai tahetud öelda oma eelmises postituses, oli see, et 4.5 K (ka algse kuueka eest) ei saa nii OK tõuksigi, masin ju on täiesti komplektne, originaalis hoitud, ära käperdamata, mida siin enam tahta noh?

kujutan ette, et vectrat võib olla kergem leida kui saab 99, eriti veel sellises korras ja sellise hinnaga

isiklikult mulle ei istund selle autu puhul ainult see imelikku karva punane toon ja ainus tehniline miinus, kui üldse, oli 4 kast, ja kui mänguasjaks haugata, siis oleks muidugi võind olla ikka 2 karpaga koletis. aga muidugi, hinnapiiris 70 000 - 80 000 võib leida ka parema ilmselt

OK Part,
See,et nii vana auto on kulunud, on normaalne, aga nii Sinu kui Kärsa ülistavaid kommentaare ei jaga. Auto tekstiilpolster s.h. istmekatted olid ikka väga viledaks kulunud, v.h. korras autost ka muus osas ikka asi kaugel. Mis puudutab minu klassiku seisukorda enne müüki, siis ära kommenteeri asju mida ei tea. Samuti pole mingi silikoonisõber :P . Konkreetse 99 kere ja seisukord oli üle keskmise kindlasti (arvestades aastaarvu ja hinda), kuid hoolsa omaniku käes võib 300K läbisõitnud auto hoolimata vanusest oluliselt parem välja näha (olen kokku puutunud mitte väheste selliste isenditega) ja loomulikult ka hind siis 1K EUR või rohkem. Isiklikult ei näinud mõtet seda isendit soetada, kuna täielikuks kordategemiseks koos rooste ja värskete mõlkide likvideerimisega hindasin ca 20 K EEK. 70-80K 99 eest oli ilmselt Sinu nali, millest aru ei saanud.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 9:59
Postitas krss
Algselt postitas: Homer
No mõtlesin ka ise vahepeal Saab 99 kui teise auto peale ja käisin ka seda 99-t vaatamas. 6000 krooni pole muidugi suur number, aga seda autot uuega (nagu väideti) ikka ei võrrelnud küll. Mul endal oli alles hiljuti 300000 km sõitnud Vectra ja võrreldes sellega oli see SAAB ikka räpane ja kulunud (keegi väitis, et sisu nagu uus, mina nimetaks pigem ülikulunuks :freak: )
Kas me räägime ikka samast autost? Sel oli ju sametsisu, mitte tekstiil? Pildid tegin enne Eestisse toomist ja raske uskuda (kuid ei tea ka välistada), et parkimisplatsil seistes see auto Eestis ootamatult nii ära kulus. Sisu kohta ka üks pildike sõnade kinnituseks (1 natuke hargnenud õmblus ei paista pildilt välja, kuid räpasusest on asi küll väga kaugel). Mootori kohta tean seda, et ühe "ostja" soovil vajutati korraks maanteel ka gaas põhja (spido järgi 190-ni), misjärel trahvi maksti, nii et lõppkiirus jäigi teadmata. Ei vaidle vastu, et ainult kiirteedel kasutatud auto veelgi vähem kulub (see oli tõesti vanapapil, kuid sõidetud siiski peamiselt lühemaid otsi), aga kui hr vaade auto väljaarvata, kas Eestis on veel teist nii hästi ORIGINAALkorras säilinud 99-t?

edit: pilti ei õnnestu millegipärast lisada (Operat kasutan, ei hakka selle tarvis ka mingit muud proget installima)

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:25
Postitas part
ära valeta, krss - see oli ülikulund, hooldamata ja räpane saab, isegi täielik konts ma ütleksin, näet - isegi pilti sa ei julgend üles panna;)


hirmkallit müügihinda ma parem ei kommenteerigi.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:33
Postitas Homer
Piltidel nägi auto sisu palju parem välja kui tegelikkuses. Mõttetu teema vaielda, aga jään enda juurde, et sisu oli kulunud ja vägagi palju. Võib-olla võis seda materjali kunagi ka sametiks nimetada.

Sellega täiesti nõus, et auto oli oma hinda väärt, originaalkorras ja projekti alustamiseks hea.

Võib-olla inimesed näevadki asju erinevalt olenevalt eelnevast kogemusest (ehk ju siis mulle eelnevalt väga hästi säilinud autod on ette sattunud). Ei arva, et Saabiklubi mehed pahatahtlikult asju üles haibivad nagu näiteks üks Tartu üksiküritajast Saabide maaletooja - käisin sügisel ühte väidetavalt muuseumikorras 900-t vaatamas, aga kui Emexi-kandidaadiga just ei olnud tegemist (kuna plekid olid head), siis muus osas oli ront, mis ront.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:43
Postitas Homer
Näen, et härra Part põeb mingeid komplekse. Võiksime kunagi kokku saada ja teemat arutada, kui huvi on.

Kordan veel kord: auto nägi välja nagu tavaline sellise läbisõiduga mitte eriti hoolsa peremehe auto. Mina oma kogemuse põhjal ei kujuta ette, milline siis Sinu auto sisu välja näeb, kui antud 99 oma uuega võrdlesid.

Minu enda autode puhul on reegel nr. 1 - auto peab olema tehniliselt korras (s.t. ka mingid kolksud ja kolinad ei ole vastuvõetavad) ja auto eest tuleb regulaarselt hoolitseda.

SAAB tähendab minu jaoks kvaliteetautot, s.t. normaalse hoolduse korral säilib väga hästi.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:51
Postitas Cyber
Siiski läbu ümber tõstetud

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:59
Postitas Homer
Algselt postitas: Cyber
Siiski läbu ümber tõstetud

Tänud! Minu poolt võib teema lukku panna. (peale kellegi võimalikku sõnavõttu, ei pretendeeri viimasele postile)

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 10:59
Postitas krss
Jõudsin postitada juba sinna, aga kui aru sain, et offtopik ümbertõstetud (thanks hoolsatele adminnidele, kes ainult kustutamisega ei piirdu :notworthy: ), siis tõin postituse siia ümber, kuhu ta tegelikult mõeldud oligi.

TO Homer: sorry, pildid olidki ju tegelikkusest võetud :D, otse mu kodu ukse all, läbi klaasi mu enda äsjaostetud Audi saba paistmas, st täiesti töötlemata. Ma ei tea, kuidas on eesti keeles, aga vähemalt teistes keeltes tähendab projektiauto natuke teist asja, kui mõne üksiku pisiveaga originaalkorras autot. Aga mõttetu vaidlus - usun, et näeme seda autot veel paljudel kokkutulekutel:head:
Pildid (vaid osa, oma sõnade kinnituseks) panen ajutiselt, st võtan varsti maha

EDIT: pildid ärakorjatud

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 11:03
Postitas Zazou
edit: pilti ei õnnestu millegipärast lisada (Operat kasutan, ei hakka selle tarvis ka mingit muud proget installima)

Kasutan ka kodus kogu aeg operat ja ei ole probleem....

testpilt operaga ka igaks juhuks:

Lisatud failid

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 11:59
Postitas aljoga
Algselt postitas: Homer
Kordan veel kord: auto nägi välja nagu tavaline sellise läbisõiduga mitte eriti hoolsa peremehe auto... Minu enda autode puhul on reegel nr. 1 - auto peab olema tehniliselt korras (s.t. ka mingid kolksud ja kolinad ei ole vastuvõetavad) ja auto eest tuleb regulaarselt hoolitseda.
ma ei ole senimaani aru saanud, mille järgi sa siis järeldasid, et autot eriti hooldatud ei olnud? senimaani on su argumentideks olnud kulunud istmekatted ja ee... kapotialune. mis selle kapotialusega siis oli? kas sõita proovisid? mis tehnilised vead masinal küljes olid? kolksud-kolinad?
ps: selle mõlgi kohapealt ei ole Soome papi küll millegis süüdi, kuna minu teada tekkis see mõlk sinna taha Eestis parkides. lihtsalt mingi ahv rihtis selle otsa ära ja haihtus ilma teadaandmata ära.

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 12:23
Postitas krss
See mõlk tehti jah Tallinnas parklas, nii et ei teagi kes ja millal (sealt ka see hinnalangus). Ise seda mõlki ei jõudnudki näha, kuid üks huvlistest, kes seda vaatamas käis, kasutas selle kohta väljendit "ah see polegi midagi". Ei tea, igal juhul mind häiriks igasugused defektid auto juures, mida plaanis kogu elu säilitada, kuid mis siiski parem ise kordateha kui saada juba kordatehtuna. Rohkem ei tea ise kah, igal juhul enne seda oli see masin avariideta. Ja kuna see oli Soome ülevaatusega, siis ka tehnilises osas ei ole võimalik teha mingeid etteheiteid (ise sellega suht vähe siiski sõitnud, sõbra firmas kogu tehnika järgikontrollitud).

Aga kuna see offtopikuna juba siia tõsteti, siis ei saa jätta mainimata hr Parti, kes veetis seda autot uudistades ikka TUNDE, nii sees kui väljas kui ka all:P , ja kellel polnud varem vähimatki huvi sellist 99-t omale muretseda, kuid kes autot nähes hakkas meeleheitlikult otsima finantse selle masina endalesaamiseks:)

PS: mul endal puudusid vähimadki äriliseld huvid seotult selle autoga, kuna ei teeninud vahelt kopikatki (see polnudki eesmärk, vahendasin teise inimese autot lihtsalt)

Pardi ja Homeri fleim

Postitatud: P Mär 13, 2005 15:00
Postitas part
hehh ei põe ma mingeid erilisi komplekse, kui, siis ehk sama palju kui iga teine normaalne inimene. ausalt öeldes on mul isegi suht p.... sellest värgist juba praeguseks. siin pole juttu isegi fleimist vaid pigem konsensuse mittesaavutamisest, igalühel on õigus oma arvamusele, ei maksa siin sellise asja pärast nüüd tülli kah ikka keerata. minu auto pilte võid uurida eelmise suve kokkutuleku teemadest kusagilt, ei ole väga vigagi, hullemaidki nähtud. aga kui keegi nii ok 99 nii soodsa hinnaga veel pakub andke mulle ikka kah teada, et ma saaksin tulla võimatut tunnistama (ilma papriteta siia jäänud autud ei lähe arvesse). ja see kui armakas ja kaanealune tolmune on ei ole ju veel tõestus üliviledaks kulumisest, kõik oli ju sile ja terve, isegi lagi oli kui ma mäletan jumalast korras ju, juhiiste oli natuke lätu, see oli ka kõik ju. miks ma ise seda 99 ära ei võtt´ polnud isegi mitte finantsküssa vaid mul tuli lihtsalt mõistus pähe võtta, egas´ ikka kõiki autusid ju endale kah ahnitseda saa, pole pannagi kuhugi, a korraks käis selline hull mõte tõega peast läbi küll.