1. leht 2-st
juhitavus
Postitatud: R Mai 23, 2008 21:43
Postitas egoist
2002 a 9-5 hullult ujuma hakanud. kummid head sillastend hiljaaegu tehtud..............?
juhitavus
Postitatud: R Mai 23, 2008 22:04
Postitas djstallion
Tõenäoliselt annavad sillapuksid järgi.
juhitavus
Postitatud: R Mai 23, 2008 22:30
Postitas Jupats
Kuhu suunas ta sul ujub? Külgedele? üles-alla?
Enivei võid ju proovida rehvidest natuke purtsu maha võtta, panna nii 2,1bar peale. Kivikõva rehv läheb änksi iga asfaldilainetuse peale.
juhitavus
Postitatud: L Mai 24, 2008 1:06
Postitas kasparius
Eelmisele: Mida pehmem rehv ehk siis vähem rõhku, seda rohkem just kisub.
juhitavus
Postitatud: L Mai 24, 2008 14:07
Postitas Executive
1. Kõik puksid nii esi- kui ka tagasillas välja vahetada, just nimelt kõik, sest kui võtta ette selline tõsine töö, siis pole mõtet midagi vanadest puksidest jätta, isegi kui on korras.
2. Kui ei viitsi aasta pärast jälle kummipuksidest mõelda, siis muretse endale polüuretaanist puksid, näiteks Powerflex. Võta kohe terve komplekt, sest võrreldes kummipuksidega on need tugevamad.
3. Kõik amordid välja vahetada, sest kui sillad juba maas, pole mõtet amortide pealt raha kokku hoida, nagunii need varsti lagunevad. Sest uutega sõites on täista teine tunne ja kui need on reguleeritavad Konid, siis saad ise valida nende mugava või sportliku stiili vahel.
4. Kui meeldib tänavatel kihutada, siis vaheta ka kõik vedrud välja, sest need ei maksa ju eriti midagi võrreldes punktis 1 ja 2 tehtud investeeringutega. Vedrud peaksid olema nats madalamad ja veits jäigemad kui originaalis.
5. Kindlasti peavad kõik šarniirid/rooliotsad olema korras. Kui kahtled, vaheta need kohe tutikate vastu välja, siis on kauaks rahu majas.
6. Ja viimasteks jäävad roolilatt ja kardaan. Nende koostöö peab olema jäik ja ilma lõtkedeta. Vahel piisab pingutamisest ja kui ei aita, ära pikalt venita ning pane tutikad asemele.
Ja ära unusta, et kõige olulisem on selle juures kompleksne lähenemine, tähendab kõik korraga ja kohe, ainult nii saab töörahast kokku hoida.
Ei tohi ka unustada, et sellise remondi jooksul tulevad veel mõned vead/rikked välja ja selleks peab ilmtingimata valmis olema.
PS. Kurvaks teeb see, et sellist asja ette võttes hakkad arusaama, et sama raha eest võib endale juba uue SAABi liisida.
juhitavus
Postitatud: L Mai 24, 2008 19:43
Postitas Jupats
Algselt postitas: kasparius
Eelmisele: Mida pehmem rehv ehk siis vähem rõhku, seda rohkem just kisub.
Vaidleks sulle vastu. Võtame näiteks 18" rehv, mis enamasti üsnagi madal profiiliga. Kisub nagu vana loom igas suunas. Ja seda seetõttu, et rehv on jäik. Pannes tavalise profiiliga rehvile rohkem vurtsu sisse, siis oleks muutub see jäigemaks ja seega ka vastuvõtlikumaks igale väiksemailegi konarusele/vaole.
juhitavus
Postitatud: L Mai 24, 2008 21:16
Postitas S9K
Madala profiiliga rehv hakkab servade peal kandma kohe. Olin paar päeva soomes ja seal väga hea sõita. Eestis aga on asi heast väga kaugel. Kätega peab tohutult tööd tegema, et möödasõidul autot teel hoida.
juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 20:30
Postitas egoist
lihtsalt uitab, kusjuures mitte koguaeg, vahest viskab ikka julma jõnksu sisse...........................
juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 20:38
Postitas Henrik
Tugev külgtuul?
juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 20:52
Postitas ivomets
Algselt postitas: Executive
1. Kõik puksid nii esi- kui ka tagasillas välja vahetada, just nimelt kõik, sest kui võtta ette selline tõsine töö, siis pole mõtet midagi vanadest puksidest jätta, isegi kui on korras.
2. Kui ei viitsi aasta pärast jälle kummipuksidest mõelda, siis muretse endale polüuretaanist puksid, näiteks Powerflex. Võta kohe terve komplekt, sest võrreldes kummipuksidega on need tugevamad.
3. Kõik amordid välja vahetada, sest kui sillad juba maas, pole mõtet amortide pealt raha kokku hoida, nagunii need varsti lagunevad. Sest uutega sõites on täista teine tunne ja kui need on reguleeritavad Konid, siis saad ise valida nende mugava või sportliku stiili vahel.
4. Kui meeldib tänavatel kihutada, siis vaheta ka kõik vedrud välja, sest need ei maksa ju eriti midagi võrreldes punktis 1 ja 2 tehtud investeeringutega. Vedrud peaksid olema nats madalamad ja veits jäigemad kui originaalis.
5. Kindlasti peavad kõik šarniirid/rooliotsad olema korras. Kui kahtled, vaheta need kohe tutikate vastu välja, siis on kauaks rahu majas.
6. Ja viimasteks jäävad roolilatt ja kardaan. Nende koostöö peab olema jäik ja ilma lõtkedeta. Vahel piisab pingutamisest ja kui ei aita, ära pikalt venita ning pane tutikad asemele.
Ja ära unusta, et kõige olulisem on selle juures kompleksne lähenemine, tähendab kõik korraga ja kohe, ainult nii saab töörahast kokku hoida.
Ei tohi ka unustada, et sellise remondi jooksul tulevad veel mõned vead/rikked välja ja selleks peab ilmtingimata valmis olema.
PS. Kurvaks teeb see, et sellist asja ette võttes hakkad arusaama, et sama raha eest võib endale juba uue SAABi liisida.
no see on lausa muinasjutt, kui kõik vahetamist korraga tahavad. nagu mingi remonditöökoja tööde nimekiri, et mis Hädavajalikud tööd tuleb teha , et yldse liikuda võib

juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 21:11
Postitas iisak
Mis siin muinasjutt on?????

Täiesti õieti kirjutatud ju...
Tüüpiline koonerlik eestlase suhtumine minu meelest.
Ärme jumala eest enne midagi vaheta kui küljest kukub....

juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 21:20
Postitas egoist
selles uba ongi et korralikult hooldatud vaid roolilatt vahetamata:drive:
juhitavus
Postitatud: E Mai 26, 2008 21:32
Postitas Motorhead
Kirjelduse järgi võiks arvata, et üks amort on mahla välja visanud näiteks.
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 9:29
Postitas Rauno
Paluks nõu ka enda küsimusele, nimelt milles võib viga olla, et 15 tollised talverehvid alla pannes hakkab masin korralikult paremale kiskuma?
Rehvirõhud korras ning see anomaalia esineb juba teist talve. Talverehvid ja nende plekk veljed kasutusel kolmandat hooaega ning esimesel hooajal seda viga ei täheldanud.
Suvel kasutatavate 17 tollistega on kõik ok (ka sillastendis käidud ca.2 kuud tagasi).
Küsiks nõu ka teisele murele, nimelt sõltumata rehvidest ujub masin korralikult (lisaks kolksud esisillas mida pole tuvastada suudetud ning rooli keeramisel paremale ka väike klobin ((ei ole pooltelje oma)).
Enda arvates on sõelale jäänud varjandid: Poolraamipuksid,
Mootoripadjad
Amordi tugilaager
Kuid kas need võivad põhjustada ujumist ja kolkese?
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 9:39
Postitas iisak
Rehvi karkass viga saanud.
Või ebaühtlaselt kulunud.
Mul oli 9-7X-l täpselt sama asi.
Silma järgi vaadates olid rehvid väga head.
Piisavalt mustrit ja kõik 4 ühtmoodi kulunud.
Aga ujus ja kiskus nagu pöörane.
Ostsin tutikad rahvid ja igasugune "ujumine" ja "kiskumine" olid hoobilt kadunud:drive:
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:35
Postitas Factor
Algselt postitas: Executive
Sest uutega sõites on täista teine tunne ja kui need on reguleeritavad Konid, siis saad ise valida nende mugava või sportliku stiili vahel.
Juhin siin tähelepanu, et reguleeritavad Koni Sport amorte 9-5 puhul ei saa jäikust peale allapanekut reguleerida.
Neende jäikus tuleb paika reguleerida enne allapanekut ja hiljem autoall reguleerida ei ole võimalik.
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:39
Postitas teager
Esimesi saab.
Tagumisi ei saa
Ja mõlema jäikust saab lisaks eelpool mainitule sättida siis, kui on auto küljest eraldatud
terv, teager
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:51
Postitas Factor
Algselt postitas: teager
Esimesi saab.
Tagumisi ei saa
Ja mõlema jäikust saab lisaks eelpool mainitule sättida siis, kui on auto küljest eraldatud
terv, teager
Esmalt nagu mainid, et esimesi saab, ehk siis nagu saaks ka autoall olles jäikust reguleerida ja teisalt ütled, et ainult siis kui autoküljest eraldatud...
Või ei taba mina hästi nooti...
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:55
Postitas teager
Algselt postitas: Factor
Esmalt nagu mainid, et esimesi saab, ehk siis nagu saaks ka autoall olles jäikust reguleerida ja teisalt ütled, et ainult siis kui autoküljest eraldatud...
Või ei taba mina hästi nooti...
http://www.bits-pieces.com/catalogs/kon ... manual.pdf
Alates lk 6 juttu sellest.
terv, teager
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:57
Postitas Jupats
Tagumistele ei pääse ligi, kui nad auto küljes on(erinevalt esimestest).
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:09
Postitas Factor
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Factor
Esmalt nagu mainid, et esimesi saab, ehk siis nagu saaks ka autoall olles jäikust reguleerida ja teisalt ütled, et ainult siis kui autoküljest eraldatud...
Või ei taba mina hästi nooti...
http://www.bits-pieces.com/catalogs/kon ... manual.pdf
Alates lk 6 juttu sellest.
terv, teager
Nii...
Trollile läksid ette Koni Sport seeria 87, ja mille seadistus käibki, sääre põhjasurumise ja keeramisega, mismoodi seda siis autoküljes oleval amordil teha?
Mina lähtusin tookord juhendist
http://www.koni.com/319.html Seeria 87
Mis sisuliselt sama, mis sinu toodud PDF'is
Pilitdel vahe selles, et esimestel amortidel pole seda tolmukatte kübarat nagu tagumistel ja säärt tuleb keerata kuuskant võtmega.
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:18
Postitas Jupats
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:24
Postitas Rauno
Algselt postitas: iisak
Rehvi karkass viga saanud.
Või ebaühtlaselt kulunud.
Mul oli 9-7X-l täpselt sama asi.
Silma järgi vaadates olid rehvid väga head.
Piisavalt mustrit ja kõik 4 ühtmoodi kulunud.
Aga ujus ja kiskus nagu pöörane.
Ostsin tutikad rahvid ja igasugune "ujumine" ja "kiskumine" olid hoobilt kadunud:drive:
Olen ka ise mõelnud, et ehk viga rehvides, kuid ujub ta nii suve, kui ka talverehvidega ning talverehvidega kisub lisaks ujumisele ka kõvasti paremale. Vahetasin talverehvidel ka asukohad, need mis eelmine aasta olid ees läksid see aasta taha, kuid ei vahet miskit. Samas talverehvid on suht kahtalsase firma omad küll, et nende puhul ma ei imestaks, kui karkass neil ära vajunud vms.
Võibolla kujutan ette, aga juhitavus läks kehvaks samal ajal, kui tekkis mingi kolks kuhugi esisilda.
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:28
Postitas Factor
Need küll, aga mulle 9-5 alla neid ei pakutud. Need vist 9-3 jms masinate alla.
Ja mina vähemalt sain aru, et siin 9-5 rääkitakse ja sellepärast ma siin tähelepanu juhtisin, et just 9-5 puhul see nii ei ole.
Hiljem niisuguseid üllatusi nagu minul oli on vähem.
Minagi küsisin tollel korral pakkumisi vist 6 erinevast ettevõttest.Neist 5 reklaamisid et saad igal ajal (nagu jupatsi toodud lingil) jäikust seadistada.Viimane aga juhtis just tähelepanu sellelle, et see ikka nii ei ole!
juhitavus
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:40
Postitas Jupats
Võtsin ka mõnda aega tagasi pakkumisi neile regullitavatele. Kõik pakkusid neid "igal ajal" regullitavaid. Asi jäi siiski katki, kui sain sõbra 9-5 peal neid proovida. Pigem panen madaldusvedru ja kunagi kauges tulevikus FSD.