1. leht 2-st
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 17:42
Postitas tauno15
Tere, tahtsin lihtsalt korra targemate meeste käest nõu küsida et kumb on mõttekam kas originaal mootorit remontida või otsida kuskilt 900 mootor. Ise mõtlesin, et uus mootor oleks mõttekam, sest siis ikkagi ju rohkem varuosi saadaval ning kui tekib isu suurema jõu järele siis ka ikka juppe rohkem. Aga üks suur aga on, et ei oska arvata palju selline töökorras mootor maksab
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 17:54
Postitas ivomets
praegu mitme koha pealt 900 mootoreid saada.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 18:59
Postitas tauno15
aga mis hinnaga need on ning kas koos käigukastiga
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 19:46
Postitas tauno15
ning kas keegi oskaks umbes õelda hinna kui teeks midagi selle sarnast
http://www.performance96.co.uk/Project_ ... gPlan.html
Edit:Aga ei tea kas sellise ümberehitusega tohib teel ka üldse sõita?
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 19:48
Postitas Cyber
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 20:05
Postitas farmacoma
99l on see värk, et 5ndat käiku on raske saada. mul käis üks 99 t16 käest läbi, millel oli 5 käiguline kast all aga kangiga seda küll kätte ei saanud, kuna 99l käib 4 käiguline kast. täpsemalt ei tea aga ju on seal kangi all midagi teistmoodi.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Mai 28, 2008 22:14
Postitas mart96
Algselt postitas: farmacoma
99l on see värk, et 5ndat käiku on raske saada. mul käis üks 99 t16 käest läbi, millel oli 5 käiguline kast all aga kangiga seda küll kätte ei saanud, kuna 99l käib 4 käiguline kast. täpsemalt ei tea aga ju on seal kangi all midagi teistmoodi.
no jaburamat juttu pole ma ennem kuulnud:mad:
Mul on ka 99 ja viiekäigulise kastiga-nagu kõik lõpupoole 99-d.
Lihtsalt 4-käiguline kast on kestvam, kui mootori võimsust on kõvasti tõstetud. Kastid on ju sisuliselt samad 900 ja 99.
Kui tõstad 16V mootori 99 peale, siis on muud mured selle äramahutamisega. Salongipoolne otsakaas ja rihmaratas ei mahu originaalis 16V mootoril ära. Lõigatakse tavaliselt kabiini ja mootoriruumi vaheseina avad sisse ja keevitatakse siis süvendused sinna.
Mis puutub seaduslikkusesse-siis Soomes ja Rootsis sõidab 16V mootoriga 99-aid ikka mitmeid ringi. Põhimõtteliselt tohib panna sellist mootorit(siis sama võimsusega), mis oli tehasest sellel mudelil. 99-l kõige võimsam siis Turbo mudel.
99-l pole kunagi olnud(no mingid rallikad ja protod välja arvata)
tehasest 16-klapilist mootorit.
Pidurid on näiteks mu 82.a. 2,0 karburaatoriga 100 hj 99-l samad, mis 900 Aero 16V 1985. a.
Mis maksma läheb? No keevitus peab omal käpas olema ja muidu ka tehnika tundmine. Praegu näiteks Soomes avariiline 900S-mootor ja kast terved-kogu kupatus 350 euri.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Sept 03, 2008 17:41
Postitas tauno15
tere, otsiks siis jälle mootorit kuna vaikselt olen hakanud tegutsema massina kallal aga tahaks enne kõik ümberehitused mis vaja ära teha enne kui masin värvimisse läheb(kuigi sinna veel suht pikk tee kuna järjest tuleb uusi roostes kohti ette) aga otsiks siis turbo mootorit millel oleks umbes sama palju jõudu kui oli 99 turbo versioonil(vist mingi 145hobust või nii)
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 0:21
Postitas tauno15
otsiks ikka mootorit
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 9:05
Postitas saabu
Tervet T16v klassikut ei taha?
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 16:08
Postitas tauno15
ega vist sest soov oleks ainult mootor koos käimakastiga osta... aga mis mootoriga muidu tegemist on sellel klassikul
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 16:20
Postitas Cyber
IRW... sa ikka loed ka mida sulle kirjutatakse? Mida võiks öelda "T16v" ??
Algselt postitas: tauno15
aga mis mootoriga muidu tegemist on sellel klassikul
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 20:56
Postitas tauno15
Ma mõtlesin seda kui palju jõudu tal on mitte seda kas ta on 16 klapiga või 8-ga
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 15, 2008 21:07
Postitas saabu14jr
129kW
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: T Sept 16, 2008 18:13
Postitas tauno15
ai 129 natsa palju maks oleks 107 kw
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: T Sept 16, 2008 19:16
Postitas tauno15
aga selline küsimus et kas selle kohta peab mingi tõestus ka olema et sul just näiteks 107 kw-ne mootor kapoti all on... sest kui pole siis võiks sellest 129 kw-sest mootorist natsa lähemalt rääkida
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: K Sept 17, 2008 9:04
Postitas saabu
LPT seades ongi 107 kw.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: P Sept 21, 2008 23:39
Postitas tauno15
aga põhi mõtteliselt võiks siis 129 kw-seid mootoreid ka pakkuda
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: P Sept 21, 2008 23:46
Postitas S9K
Rõhu muutmisega ju saad võimsust muuta, seega ei tohiks kW probleemi olla. BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO. Me ju räägime ikkagi vanemat tüüpi mootoritest nagu a'la B202 ja B201.
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 22, 2008 7:01
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO.
On ka LPT klassikuid. Ja Aeroklassik on ju vägagi olemas.
Otsib ju teema algataja OG900 turbomootorit, mida 99'le aiste vahele surada.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 22, 2008 8:42
Postitas Cyber
Klassikud on kõik sellised, kast mootori all. Ja mootor on sisuliselt sama, mis vanema otsa tonnistelgi. Näiteks võiks ka sinu tonnise pealt võtta mootori ja selle klassikule aiste vahele istutada. Aga nagu öeldud, 99 puhul tuleb hakata tulemüüri modima, et see mootor sinna ära mahutada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: E Sept 22, 2008 8:51
Postitas S9K
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
BTW ma ei tea küll, et vanemad mootorid on LPT. Sel ajal polnud veel selliseid seadeid nagu LPT, HPT/FPT ja AERO.
On ka LPT klassikuid. Ja Aeroklassik on ju vägagi olemas.
Otsib ju teema algataja OG900 turbomootorit, mida 99'le aiste vahele surada.
Oki, selge.
Algselt postitas: Cyber
Klassikud on kõik sellised, kast mootori all. Ja mootor on sisuliselt sama, mis vanema otsa tonnistelgi. Näiteks võiks ka sinu tonnise pealt võtta mootori ja selle klassikule aiste vahele istutada. Aga nagu öeldud, 99 puhul tuleb hakata tulemüüri modima, et see mootor sinna ära mahutada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Milline mootor üldse 99-le läheb? Ses mõttes, et mõnedel on ju käigukast mootori all. Igat mootorit ju sinna peale ei pane. Kas kaane vahetus ei tule kõne alla? Erineb liiga palju?
No siis pole küll mootori leidmisega probleeme. Kui palju seda tulemüüri umbes modima peab?
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: T Sept 23, 2008 0:22
Postitas tauno15
aga ikkagi kui kellelgi on pakkuda 107 või 129 kw mootorit võiks teada anda
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: T Sept 23, 2008 0:26
Postitas S9K
Timutit, no siin rahvas maininud küll ju. Ivomets räägib mitmest mootorist jne.
saab 99-le t8 või t16
Postitatud: T Sept 23, 2008 9:01
Postitas saabu
Tonnisel on kollektorid ja otsakaan teised.