1. leht 1-st

Siduri pea/töösilindri surm?

Postitatud: L Mai 31, 2008 14:42
Postitas epsum
Täna siis kusagil uugametsas pedaali kord alla vajutades ei tulnud ta enam üles, varbaga aidates tuli üles ja töötas veel paar korda, jätsin tee äärde seisma, enam ei lahuta ja pedaal töötab nagu lüliti - kas üleval või all.

Ilmselt siis õli otsas. Mis on siinsete tarkade kogemus, kas a) peasilinder, b) töösilinder lõpetas töölepingu?

Teiseks, kas saab käepäraste vahenditega õli juurde valada kusagilt? Kuidas kontrollida kumb silinder on surnd? Vahetamise howto'd ka keski jagada oskab?

dislal ja bensukal tundub olevat epc järele sama süsteem, seega kel on kogemusi, andku tulla.

auto ikka 9-3 og, tid

Siduri pea/töösilindri surm?

Postitatud: L Mai 31, 2008 18:41
Postitas avelito
Ma ei tea kui palju 9-5el ja 9-3el siduri poole pealt erinevusi on, aga minul läks seesama mure maksma ca. 15000.-!!! Algselt läks vahetusse Peasilinder, kuna siduripedaal jäi poolde vinna. Paar nädalat hiljem lisandusid ka töösilinder, ning täiesti uus sidurikomplekt, kuna auto 5+1 käigust töötasid ainult 2 vaheduva eduga. :beer:

Siduri pea/töösilindri surm?

Postitatud: P Juun 01, 2008 12:36
Postitas D116
Peasilinder on siduri pedaali kõrval, kui leekib siis on näha jäljed. Töösilinder aga kastis, kui leekib ka on näha õli jäljed kasti ja mootori vahel.

Mul leekis töösilinder ~1kuu remondini, et sõita panin suurem mahuti vanalt 9k-lt ja jälgisin vedeliku kogust, mida rohkem vajutad sidurile seda ruttem kaob vedelik.

Silinder ei lekki juba ammu, aga mahutit jäigi siduriks eraldi piduritele eraldi igaksjuhuks.

Siduri pea/töösilindri surm?

Postitatud: P Juun 01, 2008 23:47
Postitas epsum
Kus on 9-3'l see mahuti - kas pidurianumaga ühendatud?