1. leht 1-st

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 18:41
Postitas Rauno
Tere,
järjekordese murega siin, et olen paar päeva proovinud ning sümptomid täpselt samad.

sõites 130km/h lööb praktiliselt koheselt põlema check engine ning jõud kaob (nagu turbo kaoks ära), ise kartsin et viga õhufiltris, aga see nüüd uus, üks variant oleks ka küttefilter, aga auto tahamb kõvasti, seega ei usu, et viga selles.



mootoriks 2.2 tid

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 19:11
Postitas Trionic
Diagnostika on võlusõna.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 20:46
Postitas Rauno
Algselt postitas: Trionic
Diagnostika on võlusõna.

Võlusõna ei aidanud väga (tol hetkel oli mootori tuli kustunud), ütles, et kõik ideaalses korras.
Peaks üritama põleva tulega minna.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 20:51
Postitas Cyber
Diagnostika ei seisne alati ainult veateadete lugemisest. Vahel vaadatakse ka kapoti alla..;)

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 20:58
Postitas Rauno
Algselt postitas: Cyber
Diagnostika ei seisne alati ainult veateadete lugemisest. Vahel vaadatakse ka kapoti alla..;)

Kapoti all on Carringi mehed tuuseldanud - kõik ideaalses korras väidetavalt.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: T Juun 10, 2008 21:01
Postitas Cyber
Noh... eks nad väidavad jah... Samas ei ole paljud tartlased eriti heal arvamusel antud butiigist.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: K Juun 11, 2008 0:36
Postitas Rauno
Algselt postitas: Cyber
Noh... eks nad väidavad jah... Samas ei ole paljud tartlased eriti heal arvamusel antud butiigist.

Ühinen nüüd nende arvamusega.
Küsides tööde vastuvõtjal kuidas õhufiltrile ligi pääseda antud masina puhul vaatas ta mind nagu lolli, et tee kapot lahti ja seal ta on ning kui mainisin, et sellel on põhja alla vaatas ta mind nagu püstihullu ja tuli ise välja seda imelooma kaema kellel õhufilter põhja all :P

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: K Juun 11, 2008 1:01
Postitas S9K
Mul tekib tunne, et need mehed seal on ise parajad loomad, kahjuks pean ka neid varsti külastama:thumb:

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: K Juun 11, 2008 3:31
Postitas tõh
disla puhul pole carringust mõtet kala püüdma minna, mine astu parem karla autost läbi.

http://www.karla.ee/?id=4

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: N Juun 12, 2008 22:42
Postitas Rauno
kui muud üle ei jää, siis lähen karlasse diagnosti, aga sai Troosti helistatud ning sealt väideti suht kindlalt, et tegu on tõenäoliselt kollektori tahmamisega ning see vajaks puhastamist, ajakuluks pakuti 4-4.5h

Nüüd siis selline küsimus, et kas kollektori tahmamine lülitab Turbo välja (see ongi eelevalt jutuks olnud jõukao ja mootori tule süttimise põhjuseks), selle sümptomi avastasin alles täna õhtul ning ei jõudnud Troostist enam pärida. Sai täna veel ka jõukao ajal max pöördeid proovitud ning need üle 3000 ei tõusnud.

Oskab ehk keegi rääkida kui reaalne võimalus oleks ise kollektorit puhastada? Kas peale ajakulu läheb sinna ka väga spetsiifilisi teadmisi vaja või peaks tavalised mootori remondimehed sellega hakkama saama?

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: N Juun 12, 2008 22:46
Postitas Cyber
Ma olen pildilt näinud seda kollektorit, mis peaks särama puhtusest... antud pildil oli väga-väga suure tahmakihi all, nagu oleks korsten aastaid puhastamata. Seal mingid klapid sees veel, need ei liikunud enam üldse. See saast ei tule ka lahti sealt eriti, sellepärast ka parasjagu pikk tööaeg.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: N Juun 12, 2008 22:52
Postitas tõh
just karlas mul kollektoriga midagi tehtigi, aega läks ca 1h. aga ju mul väga põhjalikult ei puhastatud siis.

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: K Juun 18, 2008 17:00
Postitas Rauno
Nii viga tõenäoliselt käes - turbolõdvik oli katkine

130km/h = check engine + jõukadu?

Postitatud: K Juun 18, 2008 23:04
Postitas Aeronautik
ära siis kihuta:P