1. leht 1-st
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: T Mär 15, 2005 22:15
Postitas Veiko
selline kummaline asi:
kui teise käiguga niimoodi mõnusalt vajutan, et selja istmesse tõmbab ja turbo täiega rakendub

ja siis käigu välja lükkan, juhtub selline asi, et mootoripöörded kukuvad momendiks hästi madalale 100-400 pööret ja siis viskab kohe normi tagasi. tahhomeeter nagu võngub korra sinna alla ja läheb u 800 peale tagasi ja auto käib normaalselt.
eriti pole sellele tähelepanu pööranud, aga paar korda on nüüd välja surnud pärast turbolaksu. milles asi?
korra mõtlesin, et äkki turborõhu kadumisel tekib momendiks mingi õhuauk, et mootor ei saa õhku kätte? et peaks õhufiltrit vahetama? väga loll mõte??? või...

mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: K Mär 16, 2005 0:06
Postitas sebastian
Oli sama asi 88a. 9000-l. Segusiibri hoova taga on "amort", mis katki. Selle ideeks ilmselt ongi see, et kui gaasi järsult lahti lased, peab segusiiber lõpuosas aeglaselt sulguma. Sihuke "ufo"-kujuline metalljublakas, sees kummist õhuga täidetud kamber. Just see kumm oligi sees katki.
Võib muidugi muudki olla, aga tundub väga sarnane viga olema - pärast turbolaksu suri vahest välja...kuratlikult ebamugav tunne kusjuures. Vahetus muidugi aitas.
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: R Mär 18, 2005 23:28
Postitas Trionic
IAC klapp ja gaasiklapikamber tulevad puhtaks kasida ,siis kaovad tavaliselt tühikäiguprobleemid.
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: L Mär 19, 2005 9:34
Postitas Veiko
vabandust lolli küsimuse pärast, aga kus need asuvad ?
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: L Mär 19, 2005 10:55
Postitas Trionic
IAC asub throttle body all,viimase külge kinnitub gaasitross.
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: R Aug 19, 2005 14:24
Postitas D116
Sarnane probleem pöörded kõiguvad 1000-800, kui sõidad ja lased tühjakäigule siis võivad 100 minna (tavaliselt 500) või juhtub et mootor sureb ültse välja. Ja sõiduajal kui pöörded on alla 2000 pikka (1/2min) aega auto võib hakkata tõmblema, vajutades gaasi probleem hetkeks kaob, eriti tüüdab ära linnas sõites.
Vahetasin küünlaid, jagaja kaant, puhastasin klemme, puhastasin ka IAC klappi.
Tegemist on 9000 2.0 94kW 87a
Kus saaks Tartus Tech külge pista?
mootori pöörded kukuvad pea nulli
Postitatud: R Aug 19, 2005 22:56
Postitas Trionic
Tech-2 on universaalne scanner/tester,sobib pea kõigile markidele peale VAG
brandide.Vahetad kaarti ja kaablit ning ligipääs olemas.
Tegelikkuses kasutavad seda eestis ainult GM `le kuuluvate markide esindajad ja Saabi softikaarte omavad ainult VikingMotors,Anti Palm(Autotarvete oü) ja TroostAuto.
Sellise riista omamine on üpris kulukas.Pime riist ise maksab 5-7000 USD,sõltuvalt,kust hangid.Softid peale selle:headbang: