Jagaja ja MSD süüte kooselust klassiku kapoti all
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
EDIT: vaata teema alguse põhjustanud pilti siit, see pilt mis demonstreerib uut downpipe'i
Cyber
kle , aga klapp jagaja vaakumregulaatori vahel ?!
mis kuradi pärast see?? ja kummat pidi??
ai see pole õige asi mitte seal.
ja mingil varasemal pildil pole.
edit: aga äkki ongi filter?
edit2:
kui see klapp on niipidi, et sisselaske surve regulaatorisse ei tungiks siis kuis saab vaakumregulaatori vedru korrektorit tagasi lykata, kui ennem on mootori hõrendus regulaatorisse vaakumi tõmmanud.
Cyber
kle , aga klapp jagaja vaakumregulaatori vahel ?!
mis kuradi pärast see?? ja kummat pidi??
ai see pole õige asi mitte seal.
ja mingil varasemal pildil pole.
edit: aga äkki ongi filter?
edit2:
kui see klapp on niipidi, et sisselaske surve regulaatorisse ei tungiks siis kuis saab vaakumregulaatori vedru korrektorit tagasi lykata, kui ennem on mootori hõrendus regulaatorisse vaakumi tõmmanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



See klapp filtreerib varasemat süüdet hilisemastAlgselt postitas: ivomets
kle , aga klapp jagaja vaakumregulaatori vahel ?!
mis kuradi pärast see?? ja kummat pidi??
ai see pole õige asi mitte seal.
ja mingil varasemal pildil pole. eh, naljaninad!

Algselt postitas: sebastianSee klapp filtreerib varasemat süüdet hilisemastAlgselt postitas: ivomets
kle , aga klapp jagaja vaakumregulaatori vahel ?!
mis kuradi pärast see?? ja kummat pidi??
ai see pole õige asi mitte seal.
ja mingil varasemal pildil pole. eh, naljaninad!![]()
Umbes nii jah

Aga tegelikult on see 1-suunaline klapp seal ikka asja pärast. Varasemal pildil pole, kuna siis oli asi veel ehitusjärgus.
Nimelt elimineerib see klapp jagaja regulaatori töö ülerõhu ajal, sest süütenurga reguleerimisega vastavalt turborõhule tegeleb nüüdsest MSD süütejuhtimine.
MSD point ongi sellest, et reguleerida süütenurka vastavalt turborõhule sujuvalt. Jagaja regulaator laksab kohe korraga -5 kraadi, siis kui ülerõhk tekib.
Originaalis on süüde 16 kraadi ja jagaja keerab selle 11 kraadile ülerõhu ajal.
Hetkel on mul süüde 19 kraadi ja MSD reguleerib selle u 11 kraadile 1 bari rõhu juures. Auto on ikka oluliselt erksam. See asi tahab tegelt veel mõõtmist-timmimist natsa.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väga segane värk ikkagi.
kui ellimineerida vaakumregulaator, siis parem yldse voolik lahti võtta. ja vaakumregulaator niikuinii positiivse rõhu korral ei tööta.
aga praegusel juhul ta tõmbab "-" rõhu korral syyte varajasemaks ja sinna ta jääb ja kuna klapp vahel, siiis + rõhu korral peaks vedru syydet muutma tagasi aga klapi puhul ei muuda.
ja yldse millal ta tagasi läheb?? ei lähegi? kui leket klapis pole.
siis ju pole seda yldse vaja.
ma ei saa selle klapi pointile pihta.
kui ellimineerida vaakumregulaator, siis parem yldse voolik lahti võtta. ja vaakumregulaator niikuinii positiivse rõhu korral ei tööta.
aga praegusel juhul ta tõmbab "-" rõhu korral syyte varajasemaks ja sinna ta jääb ja kuna klapp vahel, siiis + rõhu korral peaks vedru syydet muutma tagasi aga klapi puhul ei muuda.
ja yldse millal ta tagasi läheb?? ei lähegi? kui leket klapis pole.
siis ju pole seda yldse vaja.
ma ei saa selle klapi pointile pihta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Aga ei ole nii see asi turboklassiku puhul.
T16 mootori regulaator töötab AINULT ülerõhule ja muudab süütenurka 5 kraadi võrra hilisemaks.
Vaakumi korral süütenurk ei muutu. Korduvalt kontrollitud stroboga.
Ilmselt käib sinu teooria vabalthingava kohta ja ma ei tea mis toimub T8 puhul...
Selles mõttes on sul õigus, et selle klapi kasutamine on ülepingutamine, võiks ka lihtsalt vooliku ära võtta ja sisselaske niplile mingi pimeda ette panna. Asi selles, et kui i-netist MSD kohta paigaldusinfot uurisin, siis oli seal just sellist klappi kasutatud ja muretsesin selle endalegi... elegantne lahendus ikkagi
T16 mootori regulaator töötab AINULT ülerõhule ja muudab süütenurka 5 kraadi võrra hilisemaks.
Vaakumi korral süütenurk ei muutu. Korduvalt kontrollitud stroboga.
Ilmselt käib sinu teooria vabalthingava kohta ja ma ei tea mis toimub T8 puhul...
Selles mõttes on sul õigus, et selle klapi kasutamine on ülepingutamine, võiks ka lihtsalt vooliku ära võtta ja sisselaske niplile mingi pimeda ette panna. Asi selles, et kui i-netist MSD kohta paigaldusinfot uurisin, siis oli seal just sellist klappi kasutatud ja muretsesin selle endalegi... elegantne lahendus ikkagi

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii:
imemisele ehk vaakumi puhul on syytenurga liikumine/muutumine umbes 4 korda suurem, kui rõhu ( kuni 1,7 atm proovisin) puhul, mille puhul ka tõepoolest syytenurk muutus.
matemaatikat ei tunne ja arvutada ei oska seega kraade täpselt ei tea. aga suhte nägin ära.
edite:
muidugi klassiku tarka raamatut mul pole aga yhest raamatust näen, et vaakumregulaator muudab syydet pööretevahemikus 800....1100 st kuni 2100 ...2300 ni
ja selle jooksul syytenurk muutub 7...9 kraadi.
imemisele ehk vaakumi puhul on syytenurga liikumine/muutumine umbes 4 korda suurem, kui rõhu ( kuni 1,7 atm proovisin) puhul, mille puhul ka tõepoolest syytenurk muutus.
matemaatikat ei tunne ja arvutada ei oska seega kraade täpselt ei tea. aga suhte nägin ära.
edite:
muidugi klassiku tarka raamatut mul pole aga yhest raamatust näen, et vaakumregulaator muudab syydet pööretevahemikus 800....1100 st kuni 2100 ...2300 ni
ja selle jooksul syytenurk muutub 7...9 kraadi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



KÕIKIDE Saabide jagajate vaakumregulaatorid töötavad AINULT hõrendusele ja keeravad süüdet varasemaks,mitte hilisemaks.Ivometsal oli paraku õigus.See,mida nad suudavad ülerõhu korral positiivses suunas muuta,on marginaalne.Algselt postitas: AndrusFJR
Aga ei ole nii see asi turboklassiku puhul.
T16 mootori regulaator töötab AINULT ülerõhule ja muudab süütenurka 5 kraadi võrra hilisemaks.
Vaakumi korral süütenurk ei muutu. Korduvalt kontrollitud stroboga.
Ilmselt käib sinu teooria vabalthingava kohta ja ma ei tea mis toimub T8 puhul...
Selles mõttes on sul õigus, et selle klapi kasutamine on ülepingutamine, võiks ka lihtsalt vooliku ära võtta ja sisselaske niplile mingi pimeda ette panna. Asi selles, et kui i-netist MSD kohta paigaldusinfot uurisin, siis oli seal just sellist klappi kasutatud ja muretsesin selle endalegi... elegantne lahendus ikkagi![]()
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle trionic aga see klapp?
kuskil saabi remondipaberi peal ka see klapp olemas...
vot sellest ma ei saa aru
Lisatud failid
kuskil saabi remondipaberi peal ka see klapp olemas...
vot sellest ma ei saa aru
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Klappe topiti selleks,et järsul drosselklapi asendi muutusel ei hakkaks auto "hüppama" seoses vaakum-, ja tsentrifugaalregulaatorite ebatäpsele tööle.
Klapid olid erineva tagasilaskevõimega,mida mõõdeti sekundites, ja seda just selleks,et "siluda"mootori tööd.
Klapid olid erineva tagasilaskevõimega,mida mõõdeti sekundites, ja seda just selleks,et "siluda"mootori tööd.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicKÕIKIDE Saabide jagajate vaakumregulaatorid töötavad AINULT hõrendusele ja keeravad süüdet varasemaks,mitte hilisemaks.Ivometsal oli paraku õigus.See,mida nad suudavad ülerõhu korral positiivses suunas muuta,on marginaalne.Algselt postitas: AndrusFJR
Aga ei ole nii see asi turboklassiku puhul.
T16 mootori regulaator töötab AINULT ülerõhule ja muudab süütenurka 5 kraadi võrra hilisemaks.
Vaakumi korral süütenurk ei muutu. Korduvalt kontrollitud stroboga.
Ilmselt käib sinu teooria vabalthingava kohta ja ma ei tea mis toimub T8 puhul...
Selles mõttes on sul õigus, et selle klapi kasutamine on ülepingutamine, võiks ka lihtsalt vooliku ära võtta ja sisselaske niplile mingi pimeda ette panna. Asi selles, et kui i-netist MSD kohta paigaldusinfot uurisin, siis oli seal just sellist klappi kasutatud ja muretsesin selle endalegi... elegantne lahendus ikkagi![]()
Täna on üht teist õpitud, aga mis selgus oli hoopis see, et tegelikult muutub süütenurk mõlemas suunas ikkagi, seda siis minu auto, ehk T16 korral.
Taastasin originaalolukorra ja vaatasin stroboga:
Kui mul on tühikäigul 19 deg, siis drosselit keerates, ehk vaakumit tekitades muutus nurk varasemaks, kuni u 25 deg
Siis võtsin jalgrattapumba ja lõin regulaatori voolikusse u 1 bar ülerõhu ja nurk muutus hilisemaks, kuni u 14 deg, seega ikkagi 5 kraadi muudab ülerõhk... nii kirjutavad ka kõik foorumid, näiteks saabcentralis on seda jahutud piisavalt.
Eelneva jutuga läksingi saabcentrali foorumimula õnge... keegi väitis raudkindlalt, et T16 regulaator töötab ainult ülerõhule...

Ivomets juhtis tähelepanu õigele asjale

tühikäigul süüde 19 deg, siis hakkad sõitma ja vaakum tõmbab süüte varasemaks... ja see jääbki sinna, kuna klapp tagasi ei lase... kui nüüd turborõhu tõustes hakkab tööle MSD, siis ta ei hakka vähendma nurka alates 19 kraadist vaid 25st ja seega jääb süüde ikka liiga varajaseks rõhu jaoks... tulemuseks detonatsioon ja APC kisub rõhu alla...
Et siis klapp põõsasse ja sisselaske kollektori ots kinni. Nüüd töötab ainult MSD, asi konkreetne ja rõhk tagasi, APC lubab peale kuni 1,3 bar-i

Veel avastasin ühe jama. Küünlavahed said sätitud MSD manuaali järgi kuni 1,5 mm, kuna see võimendi annab piisavalt võimast sädet. Tulemuseks oli aga see, et 1 bar-i ja suurema ülerõhu juures hakkas auto katkuma... vähendasin küünlavahed tagasi 0,7 mm peale (Saabi manuaali järgi) ja probleem kadus.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
üle pika aja üks väga huvitav teema sai. 
ja sellised " siluvad klapid" ehk siis piiratud läbilaskega vot neist põlnd kuulnudki. siis ka need kõik väikesd klapid peavad ÕIGED olema! oh!

ja sellised " siluvad klapid" ehk siis piiratud läbilaskega vot neist põlnd kuulnudki. siis ka need kõik väikesd klapid peavad ÕIGED olema! oh!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seletage mulle lollile ikkagi ära, mille abil MSD seda süüdet seal keerab? Jagaja on ju suht mehhaaniline tükk, mis seal vahel on ja see tavaline vaakumregulatsioon toimib. Millise koha peal see MSD nüüd oma tööd teeb ja kuidas ta seda süüdet (jagajat??) veel keerab?
Elektrooniliselt pole ju mingi probleem süütenurka suvaliselt muuta.Isegi vene ajal müüdi mooduleid,mille abil salongist sai suvaliselt pote abil süütenurka muuta suvalises suunas.
to AndrusFJR:
Ka mina sõnastasin oma leninliku teesi päris vildakalt(väsinud pea).Loomulikult venitab regulaator turbomootoril süüdet mõlemas suunas.Aga negatiivses kuni 15- ja positiivses 3-5kraadi ja lisaks veel tsentrifugaalkaalude(kui on) poolt tekitatu.
to AndrusFJR:
Ka mina sõnastasin oma leninliku teesi päris vildakalt(väsinud pea).Loomulikult venitab regulaator turbomootoril süüdet mõlemas suunas.Aga negatiivses kuni 15- ja positiivses 3-5kraadi ja lisaks veel tsentrifugaalkaalude(kui on) poolt tekitatu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis too jagajast halli andurist tulev signaal suunatakse MSD-sse ja see siis toimetab seal edasi sellega? Mul läks vahepeal meelest ära, et seal jagajas selline andur on...
Natuke udune ehk veel on see, et kuidas sa elektrooniliselt muudad mehaaniliselt töötavat asja... Loota rootori piisavalt pikale kontaktpinnale, et ku laks pisut hiljem/varem tuleb, siis on rootor juba loodetavasti õige koha peal?
Kipub küll varsti splittimisele minema see teema..

Natuke udune ehk veel on see, et kuidas sa elektrooniliselt muudad mehaaniliselt töötavat asja... Loota rootori piisavalt pikale kontaktpinnale, et ku laks pisut hiljem/varem tuleb, siis on rootor juba loodetavasti õige koha peal?
Kipub küll varsti splittimisele minema see teema..

Algselt postitas: Trionic
Elektrooniliselt pole ju mingi probleem süütenurka suvaliselt muuta.Isegi vene ajal müüdi mooduleid,mille abil salongist sai suvaliselt pote abil süütenurka muuta suvalises suunas.
Jep, Cyber, jagajast tulev signaal täheb MSD-sse ja MSD annab enda poolt töödeldud signaali edasi süütepoolile.
MSD mõõdab ülerõhku ja muudab süüdet hilisemaks proportsionaalselt rõhu tõusuga. See proportsionaalne muutus ongi asja mõte, jagaja vaakumregulaator keerab nurka ülerõhu tekkides korraga 5 kraadi ja asi mutt. Vaakumi puhul MSD süüdet ei muuda.
Lisaks saab salongi paigaldatud pote abil muuta MSD poolt tekitavat nurga muutust.
Panen siia varsti ühe tabeli, mis seda illustreerib.
EDIT: siin on kirjeldus antud seadme tööpõhimõttest
http://www.msdignition.com/ignition_7_6462.htm
EDIT2: siin siis tabel, kuidas süütenurk muutub sõltuvalt ülerõhust.
Lisatud failid
MSD mõõdab ülerõhku ja muudab süüdet hilisemaks proportsionaalselt rõhu tõusuga. See proportsionaalne muutus ongi asja mõte, jagaja vaakumregulaator keerab nurka ülerõhu tekkides korraga 5 kraadi ja asi mutt. Vaakumi puhul MSD süüdet ei muuda.
Lisaks saab salongi paigaldatud pote abil muuta MSD poolt tekitavat nurga muutust.
Panen siia varsti ühe tabeli, mis seda illustreerib.
EDIT: siin on kirjeldus antud seadme tööpõhimõttest
http://www.msdignition.com/ignition_7_6462.htm
EDIT2: siin siis tabel, kuidas süütenurk muutub sõltuvalt ülerõhust.
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ma olen aru saanud, et rõhkudel 1 bar ja ülespoole, ei tohiks nurka enam hilisemaks muuta, kuna see viib võimsuse kaoni... 11 kraadi peaks olema suht õige nurk sellise rõhu puhul...seega oleks suuremate rõhkude juures vaja nn "bleederit", mis MSDni rohkem rõhku ei laseks kui u 1 bar... mis selleks sobiks huvitav ??
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nii, tegin täna veel ühe triki selle jagaja vaakumregulaatori juures, innustatuna eelnevast arutelust.
Vaakumklapist jagajasse mineva hoovakese juures on piiraja (ümar pulk), mis piirab hoova liikumist ülerõhu juures - asendasin selle pulga natsa suurema poldi-mutriga, mis nüüd ei lase ülerõhu juures hooval üldse liikuda.
Kokkuvõtvalt siis: vaakumi juures muutub süütenurk samamoodi nagu originaalis, ülerõhu juures vaakumregulaator ei sekku ja nurka muudab MSD.
Nüüd jääb üle leida sobiv "bleeder" mu eelmises postituses kirjeldatud otstarbeks.
Vaakumklapist jagajasse mineva hoovakese juures on piiraja (ümar pulk), mis piirab hoova liikumist ülerõhu juures - asendasin selle pulga natsa suurema poldi-mutriga, mis nüüd ei lase ülerõhu juures hooval üldse liikuda.
Kokkuvõtvalt siis: vaakumi juures muutub süütenurk samamoodi nagu originaalis, ülerõhu juures vaakumregulaator ei sekku ja nurka muudab MSD.
Nüüd jääb üle leida sobiv "bleeder" mu eelmises postituses kirjeldatud otstarbeks.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tead, mis mõte mul tuli::::
kuskil , neil kes tegelevad 9-5 jne. ajude upitamisega , neil võiks olla mingid graafikud, kuis 9-5 aero või veel mingite stagede puhul on rõhud ja syytenurgad ja pöörded omavahel seoses. sealt midagi spikerdamiseks võtta
mingid 3 mõõtmelisi graafikuid ma olen kuskil näind. tegelikult rõhku võiks ikka hoida seal yleval ja muude asjadega mängida
kuskil , neil kes tegelevad 9-5 jne. ajude upitamisega , neil võiks olla mingid graafikud, kuis 9-5 aero või veel mingite stagede puhul on rõhud ja syytenurgad ja pöörded omavahel seoses. sealt midagi spikerdamiseks võtta
mingid 3 mõõtmelisi graafikuid ma olen kuskil näind. tegelikult rõhku võiks ikka hoida seal yleval ja muude asjadega mängida

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Nu jah, see läheb juba otsapidi ajusse...
Selliste map-ide väljatöötamine ongi ju tuuningufirmade leib. Mul joonistab analoogset map-i speedpartsi chip aga millist täpselt, seda teatakse ilmselt rootsimaal. Ja klassikul ju LH2.4 süüdet ei juhi, seepärast ma siin toimetangi selle vaakumklapi ja MSDga vastavalt netist kogutud infokildudele.
Järgmine samm oleks ilmselt vabalt programmeeritav aju

Selliste map-ide väljatöötamine ongi ju tuuningufirmade leib. Mul joonistab analoogset map-i speedpartsi chip aga millist täpselt, seda teatakse ilmselt rootsimaal. Ja klassikul ju LH2.4 süüdet ei juhi, seepärast ma siin toimetangi selle vaakumklapi ja MSDga vastavalt netist kogutud infokildudele.
Järgmine samm oleks ilmselt vabalt programmeeritav aju

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
OT: Ivomets, kas poleks ehk üldse jätta välja mehaanilised vidinad ning näiteks panna asemele midagi sellist nagu siin mu venna autol:
http://www.errapart.com/gallery/vectra2000/23052007_007
Seal on ka näha, et jagaja asemele on pandud lihtsalt metallplaat ette.
http://www.errapart.com/gallery/vectra2000/23052007_007
Seal on ka näha, et jagaja asemele on pandud lihtsalt metallplaat ette.
romza
Algselt postitas: pva
Aga mis viga on APC-l ja punasel kasettil 9K-s 91-92 umbest aastast? Seal on sama LH 2.4...
See on siis see jutt ilmselt, mis kirjas lehel 900aero.com/DIY/DI
MSD paigaldus on oluliselt lihtsam.
Mine võta kinni kumb see etem on...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to romza:
panna võib ju mida iganes, kas vaid mehhaaniline, või täis elektrooniline, või miskit vahepealset ;minuarust vahet pole, tähtis on asi hoopis korralikult ja ÕIGESTI tööle saada.
aga selleks oleks vaja teada lähteandmeid, et normaalse max boosti puhul, mis pööretel oleks missugune syytenurk.
panna võib ju mida iganes, kas vaid mehhaaniline, või täis elektrooniline, või miskit vahepealset ;minuarust vahet pole, tähtis on asi hoopis korralikult ja ÕIGESTI tööle saada.
aga selleks oleks vaja teada lähteandmeid, et normaalse max boosti puhul, mis pööretel oleks missugune syytenurk.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


