Tere,
mure jälle check engine tulukeses, nimelt viskab vahest kütusenäidiku liiga kõrgele (näitab 15l rohkem kui paagis tegelikult) ning samas süttib ka chesk engine, kuid näidik hakkab peale kahte käivitust normaalselt näitama ja check engine kaob samuti peale kolme käivitust.
Näidiku viga võib peituda näidukublokis, kuid kas check engine võib sama vea põhjuseks olla?
Kütuse näidik näitab aiateibaid ja check engine?
Diagnostika oleks abiks,mitte foorumis oletamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sarnaste sümptomitega näitas mul Tech-2 paagi tuulutuse klapi viga, Troost suhtus sellesse veateatesse loominguliselt ning tegelik viga peitus pidurivõimendis, mille katkine membraan põhjustas mootori vaakumis õhulekke.
EDIT: See õhuleke oli piisavalt väike, et mitte väga tunda anda pidurite toimivuses kuid piisavalt suur, et segada mootori normaalset toimivust.
EDIT: See õhuleke oli piisavalt väike, et mitte väga tunda anda pidurite toimivuses kuid piisavalt suur, et segada mootori normaalset toimivust.

