1. leht 1-st
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 8:58
Postitas A2hj
Mul nimelt läks see tuluke jällegi põlema. Kuidas või kus saaks Tartus seda vea koodi teada?
Masin endiselt 9000i, 2,0; 96kW, 90.a.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 9:18
Postitas ivomets
las põleb, kyll ta ära ise ka kustub. või proovi massi juhe aku pealt ca 10 sek maha võtta.
no aga see ju ikka hea, et taas rattad all ja kingi kulub vä'hem!

Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 9:24
Postitas A2hj
Ok, katsetan. Asi lihtsalt selles et, ta on mul autoostust saadik põlenud ja ma ei pöörand sellele erilist tähelepanu, kuid kui peale bensupumba vahetust kustus ära. Täna hommikul tööle sõites hakkas jällegi põlema.
P.S. Eile õhtul vahetasin pumba kopsiku ja kaane ära, masinal minek kohe rõõmsam. Nii et veelkord tänud

Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 9:36
Postitas ivomets
minu autodel ka vahest hakkas põlema ja siis ise kustus tavaliselt min paari pärast ära.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 10:06
Postitas Zazou
aku juhtme eemaldamine natukeseks ajaks kustutab selle mälu ära jah. ma tegin ka nii. kui aga ikka põlema kipub võid ju lasta selle vea koodi välja lugeda. vahel ikka tallinna satud ju ja asi see 10 min saabianti juurest läbi minna on, kes oma testri külge paneb.
üks loogiline variant võib olla lambda andur, mis vahel villast viskab.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 10:11
Postitas Arno
Minul põles vahelduva eduga kah, veakoodi järgi öeldi, et miski "mikrofon" annab vea. Samas peale plokikaane vahetust pole enam põlenud. Ning, mis see mikrofon on, pole isegi välja uurinud.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 10:11
Postitas A2hj
Nu selge eks ma katseta. Ega ma selle pärast väga südant valutagi lihtsalt uudishimust oleks uurinud.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 10:27
Postitas mddr
Võid telefonitsi uurida, kas
http://www.autodiagnostika.ee/ sinu masinast midagi lugeda oskab.
Muidugi ~300 krooni lugu...
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 12:03
Postitas Cyber
Algselt postitas: Arno
Minul põles vahelduva eduga kah, veakoodi järgi öeldi, et miski "mikrofon" annab vea. Samas peale plokikaane vahetust pole enam põlenud. Ning, mis see mikrofon on, pole isegi välja uurinud.
Äkki knock sensor, sisuliselt see ju mikker?? See vist on plokikaane küljes?? Või on ploki küljes??
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mär 18, 2005 23:20
Postitas Trionic
Cyberil õigus,tegu on detonatsioonianduriga(piesomikker põhimõtteliselt),asub ploki küljes.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Juul 22, 2005 13:21
Postitas meelis
Ei tahtnud uut teemat teha aga check engine põleb ka minu autol vahelduva eduga.Nüüd tegin tähelepaneku,et see tuli põleb teatud tanklate küttega.Ise kasutan autos üldjuhul 98-t .On siis auto tõesti nii jonnakas või küte jama?Ei ole kasutanud kusjuures mingeid kolhoosi tanklaid vaid kõik üle Eesti tuntud firmad.Kuidas teistel kogemused?
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Juul 22, 2005 19:23
Postitas Trionic
Kindlasti on hapnikuandur väsinud ja töötab ECU jaoks liiga uimaselt.Bosch annab oma lambdaandurite elueaks 50 tuh.km.Tegelikult sõidetakse 10 aastat vana ja poolpiduse anduriga.Sitt kütus ajab sellise päris lolliks:fight:
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: P Apr 09, 2006 8:38
Postitas LPT
Mul viskab külma mootoriga ja vihmase ilmaga Check Engine põlema?
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: E Apr 10, 2006 8:43
Postitas miku
mu eelmisel elukal, NG 900-l viskas selle check engine põlema siis, kui ma olin laisk ja ei viitsinud külma autoga sõitma minna ja lasin tühikäigul soojeneda natukse. Siis miskil hetkel viskas selle põlema. Peale kahte kilomeetrit sõitu enam ei põlend. Ja see oli suht-koht muster juba. Ma ise oma pisikse ajuga mõtlesin, et ilmselt siis selle tühikäigul soendamisega tahmas miski imesensori kusagil täis jälle ja siis kui pöörded peale sai, siis põletas puhtaks. Külmal mootoril teadupärast segu ju oluliselt rikkam... pööre madal... tahmab rohkem.
Samas võin ma täielikult segast peksta siin praegu. Kui nii, siis ignoreerige.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: E Apr 10, 2006 8:58
Postitas Trionic
tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: E Apr 10, 2006 9:30
Postitas miku
Muster kui selline tekkis just siis, kui ma lasin asjal käia külmalt tühikäigul rohkem kui 5 mintsa. 0-5 minutit ei köhinud mitte üks tuluke.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mai 12, 2006 11:30
Postitas LPT
Üritasin ühe Soome õpiku abiga, seda pin-data meetodit kasutada ja vihastasin end eile seaks. Tekkis hoopis küsimus, et kas saaks selle Lucase pasa täiega millegi normaalsema vastu vahetada, seda klassiku peal.
Algselt postitas: Trionic
tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mai 12, 2006 13:48
Postitas Trionic
tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.
Küsimus Check Engine kohta
Postitatud: R Mai 12, 2006 13:54
Postitas LPT
Mis selline lahendus maksta võiks?
Algselt postitas: Trionic
tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.