1. leht 1-st

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:21
Postitas batweasel
Tere Saabi pere. On plaan soetada lähitulevikus sõiduriist ja just Saab. Ise olen rohkem 93 SS vaadanud. Silma on jäänud järgmised masinad praeguselt turult:

9-3

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

On teada, et auto on teinud avarii ja vikingis ca 90 kilo eest remonditud. Algselt Saksamaalt toodud


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Rootsist pärit. Silma ja käega katsudes ei suutnud mingeid avarii märke leida, aga eks tänapäeval see peidetakse osavalt.


9-5

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Taga stange parem pool turritas kerest 2-3 mm väljapoole, mis võib avariile vms viidata. Läbisõit on selle aastanumbri kohta kahtlaselt väike. Kas Vikingis või kuskil mujal suudetakse tuvastada läbisõidu kerimist?



Olen kuulnud hirmujutte ka 9-3 automaatkasti probleemidest ja olen siit ka lugenud ühte threadi.. Kui hull olukord nendega tegelikult on?

Kas keegi äkki on uurinud või teab nende masinate taustast või nende müüatest üht-teist rääkida?

Millist varianti ja mille tõttu vilunumad saabi inimesed eelistaksid neist kolmest?

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:28
Postitas Artsu
VM-st saab hea küsimise peale Vin-i järgi läbisõidu teada küll juhul kui auto on ikka korralikult esinduses hoolduses käinud.
Mina sain teada et olen ca 50 tuhande km vastu perset saanud oma autot kontrollides:gun:

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 19:40
Postitas S9K
Ok said vasta perset 50tuhande kilomeetriga aga mis see teadmine sulle andis? Kas midagi oleks teistmoodi kui läbisõit oleks õige olnud? Mina jään arvamuse juurde, et läbisõit ei lagunda niivõrd palju autot kui "aeg" ja endine omanik seda teevad.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 19:54
Postitas ARZT
Mina küll pelgaks sellise laksu saanud autosid....

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 20:02
Postitas Artsu
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ok said vasta perset 50tuhande kilomeetriga aga mis see teadmine sulle andis? Kas midagi oleks teistmoodi kui läbisõit oleks õige olnud? Mina jään arvamuse juurde, et läbisõit ei lagunda niivõrd palju autot kui "aeg" ja endine omanik seda teevad.

Sain niipalju, et arvatavasti ei õnnestu mul kunagi seda autot maha müüa ilma et ma peaksin kellegile kärbseid pähe ajama. Sest nagu teada ostavad enamus meil autosid vaid läbisõidu järgi. Tõtt rääkides ei usuks mind keegi ja samamoodi kedagi petma ma ka ei taha hakata. Seega sõidan seni kuni sellele autole elupäevi antud on. Pealegi olen ma vaatamata kõigele ostuga seni rahul:)

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 20:08
Postitas S9K
Mina soovitan lihtsalt auto välja valida mis ikkagi kõige südamelähedasem on ja see viia tõeliste spetsialistide juurde ülevaatamisele/läbivaatamisele jne. Nii on kõige kindlam.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 20:09
Postitas joels
9-3 automaatkasti osas ei tasu eriti karta, viiking vahetab garantii korras vigase tihendi ära juhul kui seda pole varem tehtud ning võid rõõmsalt edasi sõita:head:

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 21:33
Postitas zafari
Algselt postitas: Artsu
VM-st saab hea küsimise peale Vin-i järgi läbisõidu teada küll juhul kui auto on ikka korralikult esinduses hoolduses käinud.
Mina sain teada et olen ca 50 tuhande km vastu perset saanud oma autot kontrollides:gun:

suur vabandus kohe alguses natukese offtopicu pärast aga


see 50K kilomeetrit ei ole eriti suur näitaja. ykskodanik ostis saksamaalt (seal ei tohi ja kerida aga siiski oli keritud) mersu mille läbisõit oli spido järgi 160K (auto vanust ei mäleta aga alla 10 a ikka ).Eestis silberist kontrollides selgus et saksas oli viimane esinduse hooldus @ 750K km. auto ise jummala korralik

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: N Juul 10, 2008 21:58
Postitas S9K
Veermiku, mootori ja ülekande korrashoid kõik puhtalt omaniku teha. Salong vananeb ajaga + mustusega. Kere vananeb ka ajaga. Mina ei oskagi öelda mida läbisõidu järgi vaadata. Mida need numbrid peaksid mulle näitama. 9-5 ja hõbedane 9-3 meeldivad mulle isiklikult.

Vaatama minnes tuleks kõik ise üle vaadata. Mõlgid, katkised plastikust asjad, salongi detailid. Kas nupud igal asjal töötavad, kas displayd on korras. Rehvid üle vaadata. Sõiteks kuulata kolkse ja pöörata tähelepanu võõrastele tunduvatele helidele. Klaasid üle kontrollida, et ega vahetamist midagi lähiajal ei vaja. Kojamehed, salong peaks ikka väga puhas olema. Tuled üle vaadata kas kõrguse regulaatorid töötavad, kas puhastid töötavad. Pagasnikus peaks nagu kõik alles olema mis seal alguseski oli. Rohkem nagu ei tule hetkel meelde.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Juul 11, 2008 11:16
Postitas petsraibe
Ära mine üksi - autoost on selline emotsionaalne asi, et alati peaks keegi neutraalne inimene kõrval olema.
Vii auto kuskile, kus osatakse öelda, mis tal viga on ja palju kordategemine maksab (VM, Troost).
Võimalusel kontrolli esindusest VIN koodi järgi auto ajalugu.
Peale ostu tee autole hooldus

...ja kui sa oled kõik õieti teinud, ole ikkagi valmis üllatusteks.

IMHO tasub osta võimsam SAAB, ajapikku tundub nagunii, et võiks veel äkilisem olla. Kütusekulus vahet pole, ainult kindlustus on üle 145kW masinatel üsna kirves (~3,5 kEEK/aasta 1,0 koefitsiendi korral).

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Juul 11, 2008 12:15
Postitas Rauno
Algselt postitas: zafari
Algselt postitas: Artsu
VM-st saab hea küsimise peale Vin-i järgi läbisõidu teada küll juhul kui auto on ikka korralikult esinduses hoolduses käinud.
Mina sain teada et olen ca 50 tuhande km vastu perset saanud oma autot kontrollides:gun:

suur vabandus kohe alguses natukese offtopicu pärast aga


see 50K kilomeetrit ei ole eriti suur näitaja. ykskodanik ostis saksamaalt (seal ei tohi ja kerida aga siiski oli keritud) mersu mille läbisõit oli spido järgi 160K (auto vanust ei mäleta aga alla 10 a ikka ).Eestis silberist kontrollides selgus et saksas oli viimane esinduse hooldus @ 750K km. auto ise jummala korralik

Mersu ja saabi vastupidavust ei tasu võrrelda. Ise ma ei kardaks sellise läbisõiduga mersut osta, aga saabi ei ostaks iialgi

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: T Juul 22, 2008 11:51
Postitas batweasel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Nii tekkis veel üks väga tõenäoline variant. Kas keegi oskab rääkida midagi head või halba selle 110 kW mootori kohta?

Kas oskate öelda mis selle aastakäigu 9-5-l on asjad mis vajaksid peale 40 000 vahetamist. Ühesõnaga kas on tüüpvigasid, mis umbes peale sellist läbisõitu eesti teedel välja löövad?

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: T Juul 22, 2008 13:44
Postitas vallikas
Saatkonna masinad peaks vast olema korralikult hooldatud-remonditud. Vaevalt et nad ka erilist musta tööd ja kruusateid näinud on. Rohkem nagu kostüümides ja ülikondades inimesi mööda linnatänavaid veeretavad.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: T Juul 22, 2008 14:04
Postitas Rauno
Algselt postitas: vallikas
Saatkonna masinad peaks vast olema korralikult hooldatud-remonditud. Vaevalt et nad ka erilist musta tööd ja kruusateid näinud on. Rohkem nagu kostüümides ja ülikondades inimesi mööda linnatänavaid veeretavad.
Ise kardaks natuke endist ametiautot osta kuna keegi ei hoia neid ning vatti saavad nad palju.

Diisel ei paku teemaalgatajale huvi?

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: T Juul 22, 2008 17:44
Postitas batweasel
Algselt postitas: Rauno
Algselt postitas: vallikas
Saatkonna masinad peaks vast olema korralikult hooldatud-remonditud. Vaevalt et nad ka erilist musta tööd ja kruusateid näinud on. Rohkem nagu kostüümides ja ülikondades inimesi mööda linnatänavaid veeretavad.
Ise kardaks natuke endist ametiautot osta kuna keegi ei hoia neid ning vatti saavad nad palju.

Diisel ei paku teemaalgatajale huvi?

Diisel huvi ei paku

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Juul 25, 2008 17:52
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: Rauno
Algselt postitas: vallikas
Saatkonna masinad peaks vast olema korralikult hooldatud-remonditud. Vaevalt et nad ka erilist musta tööd ja kruusateid näinud on. Rohkem nagu kostüümides ja ülikondades inimesi mööda linnatänavaid veeretavad.
Ise kardaks natuke endist ametiautot osta kuna keegi ei hoia neid ning vatti saavad nad palju.

Diisel ei paku teemaalgatajale huvi?

Miks sa arvad, et keegi ametiautot ei hoia? Enamus kes meil näiteks hooldes käivad, lasevad küll kõik alati ära remontida, mis vead välja tulevad. Arve maksab ju asutus, milleks auto käest lasta. Pigem pole eraisikutel alati raha kõik korda teha või siis tehakse valikud ja olulisemad asjad tehakse ära - ülejäänud jääb paremaid aegu ootama.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Juul 25, 2008 20:48
Postitas S9K
Vatti saavad tavaliselt kaubikud ja Partnerid ning Berlingod ja mis need jublakad kõik on. Sõiduatod ikkagi vatti ei saa.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: E Juul 28, 2008 9:26
Postitas Rauno
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vatti saavad tavaliselt kaubikud ja Partnerid ning Berlingod ja mis need jublakad kõik on. Sõiduatod ikkagi vatti ei saa.

Enda tutvusringkonnas on mitmeid uusi passateid ametiautodena + volvo maastur ja neid ei hoia keegi. Teeninduses käivad ja jooksvad vead likvideeritud, kui sellise sõidustiili juures saavad kannatada ka paljud muud osad mis ilmnevad alles uue omaniku käes.

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: E Juul 28, 2008 9:35
Postitas vallikas
Tegelikult on see juba konkreetse teema suhtes täielik OT, aga panen ka siiski kirja.

See on täielik spekulatsioon, aga arvan, et kui see konkreetne Saab peaks olema näiteks Rootsi saatkonna oma ja sellega peamiselt sõidab mõni naine või tasakaalukas mees, siis see auto ei ole retsitud ja on korralikult remonditud-hooldatud.

Mis aga puutub ametiautodesse üldse, siis kõige kurioossem asi mida mina tean on üks maasturiesindus, kus käiakse tutikaid maastureid niiöelda maastikul proovimas. Ja minnakse siis nende vaeste linnamaasturitega ikka konkreetselt uputatakse sohu ära, ja pärast siis pannakse demoautona müüki. Ma küll sellist osta ei tahaks, kuid vaevalt et mul seda hirmugi on, et kunagi peaksin üldse jõudma salongist ostuni :P

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: E Juul 28, 2008 10:11
Postitas ivomets
mis virisete selle saatkonna auto yle :gun:
40000 pole ju mingi läbisõit ja mida seal nii väga remontida kohe... see peaks olema nagu uus auto. kui raha pole, siis pole ykski auto väga sobiv :headbang:

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Aug 01, 2008 2:43
Postitas batweasel
Nonii.. Lõpuks on see siis tehtud. Raha ja närvide säästmiseks otsustasin viimase variandi kasuks. Ehk kunagi tuleb mingi pikem saabivõhiku review ka tulevastele saabi soetajatele.

Pilt

Suurem pilt siin

Arvamusi, soovitusi esimese Saabi ostmisel

Postitatud: R Aug 01, 2008 7:33
Postitas vallikas
Õnnitlused!