1. leht 1-st
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: E Juul 14, 2008 16:15
Postitas LPT
Niisiis sai möödunud nädalal kiiruga MG Autos klassikul konti kontrollimas-täitmas käidud ja tulemus selline. Eelnevalt sai aasta paar tagasi gaasid-õlid vahetatud, senini töötas laitmatult, tänavu tundus, et hakkab külm nagu lahjaks jääma. 10 km sõitu ja kapotialune rohelist värvi täis. Paistab nagu mingi stuts oleks ära murdunud-murtud, aga ei saa õieti aru kah, mis siin võis toimuda. Sellistel töödel peaks ju mingi garantii kah olema? Äkki keegi oskaks seletada, mis siin juhtuda võis?
Lisatud failid
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: E Juul 14, 2008 16:16
Postitas LPT
:
Lisatud failid
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: E Juul 14, 2008 18:18
Postitas Trionic
Ülerõhu klapist on liigse välja pressinud.Seega ülekuumenemine=ülerõhk=väljapurse
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: E Juul 14, 2008 21:42
Postitas LPT
Huvitav, kas neid kompressoreid ka kuidagimoodi remonditakse?
Algselt postitas: Trionic
Ülerõhu klapist on liigse välja pressinud.Seega ülekuumenemine=ülerõhk=väljapurse
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: T Juul 15, 2008 5:27
Postitas Trionic
Mis kompressoril viga? Pigem ikka midagi muud.Kuivati umbes,vms. Pead kellad külge laskma riputada,et viga tuvastada.
Klassiku konditsioneeri hooldus
Postitatud: T Juul 15, 2008 6:47
Postitas LPT
Kuivati sai nagu viimati vahetatud.
Algselt postitas: Trionic
Mis kompressoril viga? Pigem ikka midagi muud.Kuivati umbes,vms. Pead kellad külge laskma riputada,et viga tuvastada.