1. leht 1-st
Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: K Juul 16, 2008 23:56
Postitas villem
Oskab keegi täpsemalt rääkida, mida need erinevad varustustasemad sisaldavad. Arc,Vector,Aero,Linear...
Ennekõike just see mida silmaga ei näe:
müra isolatsioon, pehmem-jäigem vedrustus, istmete mugavus jne.
Milline kõigerohkem 9-5 Griffiniga sarnaneb?
Nimelt tahaks oma Griffini mõne värskema 9-5 vastu väljavahetada, aga mugavuses kaotada ei tahaks.
Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: N Juul 17, 2008 1:20
Postitas heikiw
Sellisel juhul pead Hirshitud Aerot piiluma vast ??

Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: N Juul 17, 2008 2:30
Postitas Skybound
Algselt postitas: heikiw
Sellisel juhul pead Hirshitud Aerot piiluma vast ??
Mismõttes?

Griffin ju mugavusmudel, seega Arc ikka. Mul endal '02 Aero ja sõbral '02 Arc, oleme võrrelnud back2back. Müra peaks sama olema kõigil mudelitel post-'02, vedrustus Aerol muidugi madalam/jäigem, samas maanteel suurel kiirusel Arc ujub rohkem. Arcidel standardis rohkem nänni salongis, muidugi oli kõike võimalik ka Aerole valida. Aero istmetel on suurem külgtugi, mõnele vajab see harjumist. Sõbraga Arciga võrreldes hakkas silma, et Arci vent.istmete perforeeritud nahk on libedam kui Aero ventilatsioonita istmenahk, ehk oleneb see naha eelnevast hooldusest ka. Ja BEWARE of the aut.kast!

Suurim sarnasus meie Arci ja Aero vahel on viivitav ja jõnksutav 5-k aut.kast

(väikse jõnksuga läheb temal 3. ja minul 4. käik). Rohtu kuuldavasti ei ole, ehk vahetan kunagi kasutatud kasti vastu.
Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: N Juul 17, 2008 6:57
Postitas suur
Üks huvitav teema, kus sisuliselt samast asjast räägitud on
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6322
Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: N Juul 17, 2008 11:35
Postitas villem
Tänud infi eest.
omal universaal Vector, mis oluliselt jäigem, kui Griffin.
Kas universaalkerega mudelitel on kõigil jäigem vedrustus?
Linear, Arc, Vector, Aero
Postitatud: R Juul 18, 2008 9:57
Postitas Trionic
Griffiniga täpselt sama vedrustus on ka Wagon`l.Ainult Aero on madalam-jäigem. Su Griff on lihtsalt vedelaks sõidetud. Kuna V-6 mootorit pole kunagi tarvidust vahelt välja tõsta,siis pole võimalust vahetada ka poolraamipukse(nelja eespoolset),mis muudavadki auto "vedelaks",lisaks alusvankri osadele.