1. leht 1-st

B308E DI-kassett

Postitatud: L Juul 19, 2008 23:24
Postitas MadMan
Nüüd otsustas mu masina esimene DI-kassett maha põleda.
Käivitades hakkas hirmsa podina ja vibraga tööle, mootorikaane alt tuli suitsu ja nii ta läks.
Tossutasin kolme silindri peal koju ja kat sai vast ka omajagu kannatada. Salongis läks päris soojaks igatahes.
Kas neid kassette võib eraldi vahetada või käivad need paaris?
Kas oleks paslik küünlad ka ära vahetada?

Vaatan, et USA-s maksab 1 kassett 200 dollarit, UK-s 200 naela ja Rootsis 2000 SEKi.

B308E DI-kassett

Postitatud: P Juul 20, 2008 7:42
Postitas Trionic
Loomulikult saab eraldi vahetada.Küünaldevahetus tee hooldusvälba järgi,sest NGK talub ka märgumist. Kontaktivahed aja loomulikult kõigil kuuel 1mm. peale.

B308E DI-kassett

Postitatud: P Juul 20, 2008 11:20
Postitas issua
aga pakuks di kasetti 4 silindrilise oma, toode on uus ning loomulikult garantiiga

B308E DI-kassett

Postitatud: P Juul 20, 2008 11:50
Postitas teager
Algselt postitas: issua
aga pakuks di kasetti 4 silindrilise oma, toode on uus ning loomulikult garantiiga

Ja kuhu sa selle neljanda piibu paned? :wtf:

terv, teager

B308E DI-kassett

Postitatud: P Juul 20, 2008 14:06
Postitas MadMan
Panen igaks juhuks kõik uued küünlad, sest mulle on teadmata millal neid viimati vahetati.

B308E DI-kassett

Postitatud: E Juul 21, 2008 12:39
Postitas MadMan
Carringu hind 4937.- tk :mad:
Küünlad 45.- tk
Õnneks leidub häid inimesi, kellel juhtub "vedelema" selliseid asju.