1. leht 1-st

Küsimus konditsioneeri lüliti kohta

Postitatud: R Aug 01, 2008 10:41
Postitas hjuumen
Küsimus siis selles, et kui vajutada kondi nuppu(tegemist siis mitte kliima vaid lihtsalt konditsioneeriga st. pliidinupud), siis mootoril lähevad hetkeks pöörded alla, aga kont ei rakendu(vist), sest külma ei tule. Selle kondi nupu kohta nüüd: kas nupp peaks alla ning põlema jääma, nagu näiteks siseõhu oma? Mul igatahes ei jää. Ehk siis: vajutan, pöörded langevad korra, nupu valgus põleb, lasen nupu lahti, valgus kustub ja nupp on ülemises asendis tagasi ning ikka on krdi palav:wall:
Siia lõppu üks off topic küsimus ka veel: kas kõigil manuaalkastiga tonnistel peaks olema see "shift up" tuluke armatuuris, või on see ainult lollidemaa eril?

Küsimus konditsioneeri lüliti kohta

Postitatud: R Aug 01, 2008 10:45
Postitas IFF
Shift up on minuarust ainult Ameerika maade mudelitel kasutuses.

Äkki on sul konditsioneeri tühi, sellisel juhul ei tohiks ta ka tööle minna. See, et mootori pöörded korra langevad tulebki, et kont lastakse korra taha.

Küsimus konditsioneeri lüliti kohta

Postitatud: R Aug 01, 2008 10:50
Postitas Cyber
Nupp võib muidugi ka peetis olla, et ei lukustu sisselülitatud asendisse. Mis juhtub, kui sa seda vähe pikemalt all hoiad? Nii minut-paar...

Shift up on jah meeriklaste jaoks, nende jaoks on peeglitel ka kirjad, et asjad peeglis on tegelikult lähemal, kui nad peeglist paistavad..:P

Küsimus konditsioneeri lüliti kohta

Postitatud: R Aug 01, 2008 10:54
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Nupp võib muidugi ka peetis olla, et ei lukustu sisselülitatud asendisse. Mis juhtub, kui sa seda vähe pikemalt all hoiad? Nii minut-paar...
Teip peale, kopikas lüliti vahele :).
Oota, ehk mõni pliidinuppudega tonnise omanik kommenteerib.

Küsimus konditsioneeri lüliti kohta

Postitatud: R Aug 01, 2008 18:21
Postitas svenska
Oota, ehk mõni pliidinuppudega tonnise omanik kommenteerib.
Peab alla ja põlema jääma jah.