1. leht 2-st

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Apr 14, 2004 15:32
Postitas Tonis
hind 10000.- müün "nii nagu on": tagaluuk on pruun e. vaja üle värvida ja sidur on vaja vahetada, ketas on olemas. Auto on poolteist aastat ruumis seisnud, tolmune...

Tundub, et masin siis selleks korraks müüdud...

Autoks Saab 96 Super V4 aastast 79

Mis tehtud:

• Mootori ja kere kapremont
Tiib tagant ära võetud
• Ise konstrueeritud four-to-two väljalase koos püttidega, tagarataste eest tulevad torud välja
• Tagumised koopad laiendatud
• 15" velg (4x100 augud), Eagle F1 kummid 205/50 (pole veel all)
• Metallik tumeroheline värv
• Tagavedrud tugevamad - sai pandud MB190 tagumised
• Väga tõhus heliisolatsioon: 5m² 4mm ja 3m² 2mm pigimatti.
• Uus heli isoleeriv sisu
• Korralik alarm
• 4x koaksiaalkõlarid ja stereo-, subwoofrivalmidus
• Klaasid pisut tumedamad
• Täiesti uus esiklaas sai Soomest tellitud ja peale pandud, nähtavus palju parem
• Sewrvendis paigaldatud alarm

Pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tehtud on veel palju-palju asju mida pole vist mõtet üles lugedagi... kes kunagi projektikat teinud see teab ise kui palju tööd ja vaeva kulub.

Üldiselt on peale kõiki neid tegemisi masin ainult 600km sõitnud.

Momendil on probleemid siduriga (kasti ei haagi üldse mootori taha) ja tagumine luuk vaja värvida, sai ju tiib maha võetud.

Kui keegi oskab nõu või jõuga abiks olla siis kirjutage siia... ma kahjuks ei leia enam jõudu selle projektiga edasi tegeleda.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Apr 15, 2004 0:01
Postitas krss
Nii kena auto, et võtab tõesti sõnatuks...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: R Apr 16, 2004 12:23
Postitas kyly
eeeee..... oehhhh....

*Ay teeb teeb tummaks lööduna sügava kniksu ja loodab kokkutulekul rohelist kaunitari näpuga ka katsuda*

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Apr 21, 2004 21:32
Postitas Cornholio
Ühinen ahhetustega

>Kui keegi oskab nõu või jõuga abiks olla siis kirjutage siia...

Mida sa täpselt silmas pead. Kas kutsud appi luuki värvima.:)

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Apr 22, 2004 12:30
Postitas hoclines
suu matsub aga sõnu ei tule . . . Ära vapustas!:o

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Mai 26, 2004 1:59
Postitas krss
Mida Sa küll esisillaga oled teinud, et need rattad nii palju pöörama said? Endal sama aastakäigu masin, aga nii välja neid rattaid küll pöörata "ei oska". Jääb veel mulje, nagu Sul kallutaks samaaegselt ka rattaid väljapoole, nagu bemmidel-mersudel...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Mai 26, 2004 11:12
Postitas fofa
Minuteada Tõnise autol esisild täiesti originaal, äkki väga palju vale offset tekitab tunde, et ratta asend ebaloomulik?

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Mai 26, 2004 11:24
Postitas ivomets
kui 96 le panna laiad kummid ette ja autoga ikka sõita kah, siis iga poole aasta tagant remondi roolilatti latti ja vaheta sharniire.

auto mõeldud ikkagi kitsaste 165 kummide jaoks.
siis jõuab rooli keerata ka.

ja laiemad kummid/ veljed viivad ju rataste kalded ka valeks

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Mai 26, 2004 11:41
Postitas andres
Puhas ilu!

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Mai 26, 2004 20:15
Postitas Lepa
Algselt postitas: ivomets
kui 96 le panna laiad kummid ette ja autoga ikka sõita kah, siis iga poole aasta tagant remondi roolilatti latti ja vaheta sharniire.

auto mõeldud ikkagi kitsaste 165 kummide jaoks.
siis jõuab rooli keerata ka.

ja laiemad kummid/ veljed viivad ju rataste kalded ka valeks

Kõik oleneb ikkagi offsetist ka - kui enamvähem samaks jääb, siis ei hakka midagi nii väga sharniire sööma. Ise plaanin lisaks tagumistele olemasolevatele, ka ette laiaks keevitatud veljed panna. 7" velg ja 185 kumm - jõuab keerata küll :cool: Samas igapäevaseid sõite nii raske rooliga vast teha ei viitsiks :P Õnneks tuleb minu 96-st vaid pühapäeva auto suvekuudeks, seega seda muret pole.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Mai 27, 2004 13:51
Postitas part
mul on 185 kumm ja kahetsen praegu (parim on raudselt 165, talvel üleüldse 155) ja ega ka kujuta ettegi kuidas saab originaalsillaga nii laia kummiga nt manööverdada...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Mai 27, 2004 13:53
Postitas part
minu arust pole originaal - selline nurk?

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Mai 27, 2004 15:52
Postitas Cyber
Siin võib silmapettele kaasa aidata ka üsna lai objektiivinurk. :)

Model - DiMAGE 7i
MaxApertureValue - F 3.36
FocalLength - 13.12 mm

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Mai 27, 2004 18:13
Postitas Tonis
Njah, tuleb tõdeda, et tänu sellele pisikesele laiendusele esi-/tagasillas on rooli ikka raske keerata küll - samas jõusaali pole sellise masina juhil kah asja enam...

Ma nüüd täpselt ei mäleta aga minuarust on kõikidel ratastel audi piduriketastest tehtud vahetükid vahel > 75mm koos veljekinnitusega. Offset peab olema nii palju väljas pool, et need 205 kummid seest poolt keerates vastu ei hakkaks käima.

Esirataste nurk on ebaharilik ka sellest, et rattad ei keera enam über vertikaalse kesktelje vaid keeravad pigem sisemise alumise ääre lähedalt.

Üldiselt igapäevaseks ja mahukaks sõitmiseks on mõtekas endale ford escort vms osta sest milline tibi see ikka pesu pesemiseks näo ära värvib ...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Mai 27, 2004 20:18
Postitas ivomets
hei!
kust maalt siis audi asjad tulevad??
audi laagrid kah?
või on pid ketas ja rumm ikka saabi omad?
segadus mus , sest saabil vaid ees yks laager.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: R Mai 28, 2004 10:30
Postitas Tonis
Tagumisest ratta adapterist leidsin ühe vana pildi kah:
Pilt
Nagu näha on lihtsalt Audi pidurikettast augud läbi puuritud ja ilusti 96`e originaalkinnituste külge keeratud.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: K Juul 07, 2004 18:21
Postitas Tonis
Ku kellelgi on huvi siis autot saab osta, muidu läheb veel garaashis seistes rooste.

Tagant tiib ära võetud, luuk värvimises ja sidur korda tegemisel.

Hinda võite vabalt pakkuda, mõistlikuse piires muidugi - sellised autod on väärt täpselt nii palju kui palju raha välja käiakse. Mõnda asja ei müüa vaid ostetakse...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: N Juul 08, 2004 9:20
Postitas part
Millises ulatuses Sa mootorile oled kapremondi teinud?

Kas keret keevitasid palju ? Kas oli enne Sind juba ka keevitatud?

Mis vahemikku Sinu enda nägemus hinnast jääb (ilma velje ja soundita)? 10-20? 20-30? 30-40?

Selliseid apparatuseid on tegelikult raske müüa - Tartus 1 tegelane müüb oma originaali (korralik kere ainult jäle neooniks võõbatud) juba aasta mingi 17K-ga

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: E Juul 19, 2004 15:10
Postitas Tonis
Mootorisse ma ise kätt sisse ei toppinud aga täiesti lahti ta võetud oli ja vahetamist vajavad jupid vahetatud said.
Keret enne uue elu andmist keevitatud ei olnud, ja õnneks polnud eriti palju vaja keevitada kah.

Aparaadi uueks müügihinnaks on selle õppeaasta õppelaenu maksimaalmäär aga siis tuleb sidur ja tagumine luuk ise korda teha (sidurile on uus ketas olemas ja tagumine luuk vajab üle värvimist) Orjenteeruvalt peaks 2000.- eest masin jälle viimasepeal olema...

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: T Okt 26, 2004 20:01
Postitas Must9000
Tõsiselt kena masin, pole midagi muud öelda :)

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: R Mär 18, 2005 3:54
Postitas Ryhkija
Oi pagan, see meeldib mulle liiga :) Nagu tumedamat sorti maipõrnikas värvi poolest. Hästi vahva elukas. Kas seda kusagil elusuuruses kah näha saab?

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: R Mär 18, 2005 8:15
Postitas Ants-poiss
:love::love::love::love::love:

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: R Mär 18, 2005 9:02
Postitas Cyber
Auto oli müügis...kuna keegi otse pole öelnud, et ka maha on müüdud siis uurige, võite äkki ka omanikuks saada.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: E Mär 21, 2005 13:02
Postitas Tonis
10000.- ja kõik ülejäänud kulutused tuleb ostjal katta - sellise hinnaga ei ole mingit kauplemist kah

Märgin siis ära et sidur on kulunud aga uus ketas on olemas ja pagasiluuk tuleks ülevärvida kuna vahetasin tiivaga tagaluugi ilma tiivata tagaluugi vastu

See masin on kogu oma projektielu jooksul alla 1000km`i sõitnud ja spidokas näitab 64000 (vist)

Serwendis on lastud alarm panna jne.

... parem annan mõne saabifänni kui rullnoka kätte.

tonis@autonomicum.com vastan meilidele ja asun Tartus endiselt.

Saab 96 Super V4, 1979, Tonis (MÜÜDUD.-)

Postitatud: E Mär 21, 2005 13:23
Postitas part
aga autu on tln?