1. leht 1-st

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: E Aug 18, 2008 19:47
Postitas tõh
kasutan sama teemat, sest leidsin samuti mingi kahtlase vooliku, mida varem pole märganud. selline tunne nagu viimane teenindus oleks midagi ära lõhkunud ja siis kruvi ette pannud. :freak:

oskab keegi öelda (mõni 2.2tid omanik näiteks), mis voolikuga tegu ja kuhu ta minema peaks?

Lisatud failid

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: P Aug 31, 2008 16:30
Postitas tõh
üks pilt veel. pikkuse järgi sobiks selle potska külge.
mis potska see on?

Lisatud failid

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: P Aug 31, 2008 19:46
Postitas iisak
See voolik peab minema KINDLASTI sinna musta ümmarguse asja(ringi sees) otsa.:facts:
Pööratakse siibreid selle junni abil. Täpset nime ei tea-targemad täiendavad. Siibrid asuvad sisselaskekollektori sees ja on otseselt seotud käivitamisega.
Kuna see vaakumots on tummaks tehtud siis klapid ei liigu. Aga miks?
99% tõenäosusega on nii tahmunud,et segavad juba käivitamist...
Pikk ja segane jutt sai aga lihtsam on kui helistad ja leiame parima võimaliku ravi:wise:

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: P Aug 31, 2008 19:55
Postitas rantto
Kui korrastada ei anna siis uus VMs ~4500.- Minu omal oli paar klappi juba puudu ja väga sodi täis. Kuna klappi eraldi ei kannatanud vahetada siis sai tutikas peale.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: P Aug 31, 2008 19:57
Postitas iisak
Kui klapid juba puudu siis on kuri karjas.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: P Aug 31, 2008 20:08
Postitas rantto
Algselt postitas: iisak
Kui klapid juba puudu siis on kuri karjas.

Kusjuures käivitus paremini kui praegu, kui kõik on uus. Kahel kambril oli pool klappi puudu. Pilte ei teinud sest asi oli väga kinni tahmanud.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: E Sept 01, 2008 12:26
Postitas tõh
käisin viimati karla autos, kus tegeleti sellega, et 1500 pöörde juures kadus üks silinder tagant ära. võib-olla seal see voolik lahti ühendatigi. pärast seda mingit vahet käivitumises ei täheldanud, pigem läks aeg-ajalt pareminigi käima. pöörde/silindri jama kadus ära.

ühendan ära ja vaatan, mis juhtub.
mis siis juhtub, kui asi nii jätta?

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: E Sept 01, 2008 13:05
Postitas Viki
tõenäoliselt klapi membraan katki. pime pandi ette, et vaakum ära ei kaoks.
käivitusele ei mõju, sõiduomadustele mingil määral küll

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: E Sept 01, 2008 19:50
Postitas saab9-3
Proovi käega enne vooliku ühendamist, kas klapp ikka terve ja kas labad liiguvad vabalt. Minul oli ka membraan katki ja siis läks "check engine" põlema. Kui uue klapi panin, siis hakkas mootor paremini käima tühikäigul ja ka kütuse kulu vähenes veits. Remonditi sedasi, et pandi lihtsalt pime ette... :freak:

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 21:07
Postitas kurimees
Küsimus iisakile nende klappide ja kollektori kohta.Mainisid,et klappide seisukord mõjutab otseselt käivitumist.Üle ühe seal kollektoril klapid?sai see köik ka puhastatud.Kas väljanägemine peabki selline olema(lisan pildi ennem puhastamist)
Kas võib käivitamist mõjutada ka kollektori tihend? (oli vaja see lahti võtta,kuid tagasi pannes sai uue puudumisel vana tihend jäetud)kui ,mootor töötab,siis lekib sealt tihendi vahelt õhku.Mul nimelt probleem käivitumisega.Kui seisab miski 12 tundi,siis ei taha teps mitte käima minna.

Lisatud failid

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 21:50
Postitas Trionic
Klapid ei mõjuta käivitamist ja kuna need on nii antud mootoritüübil,kui näiteks mitmetel baieri mudelitel otseselt mootori purunemise põhjustajad(klapid irduvad,käivad läbi põlemiskambrite ja purustavad kolvigrupi ning plokikaane),siis on vanematel isenditel kasulikum need õhuklapid ära kaotada.Need mõjutavad auto dünaamikat teatud pööretevahemikus.Mitmel foorumlasel need juba eemaldatud.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 22:00
Postitas ivomets
tegelt tahaks ise ka teada, kui hästi see 2,2 D peale 12 tundi seismist -10 kraadises külmas käivituma peaks. 5...10...20 sek starterit?

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 22:09
Postitas kurimees
Kuidas sul Ivo tagasivooluklapi panek käivitumist mõjutas?

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 22:13
Postitas ivomets
no nagu ei mõjutanudki. täpselt samuti jäi kõik.

mul on hirmus tahtmine sinna tagasivoolutoru algusesse ventiili otsa midagi panna ja midagi jälgida mingitel hetkedel.
aga ma ei tea veel, mida sinna panna jne...

mul on tunne, et kütus vajub ikka nats tagasi, või ära kuskile. no ei lähe poolest pöördest :P

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: R Jaan 15, 2010 22:57
Postitas suvekas
Algselt postitas: ivomets
tegelt tahaks ise ka teada, kui hästi see 2,2 D peale 12 tundi seismist -10 kraadises külmas käivituma peaks. 5...10...20 sek starterit?

Minu 9-5 ei taha samuti hästi käivituda, kuid seda ainult siis kui ma olen eelsoojenduse tööle pannud ja see on mootori soojaks ajanud ja seega ei lähe ka eelsoojenduküünlad tööle, sellisel juhul toimub käivitumine 5sek. Kuid kui mootor on täiesti külm st. väljas oli -20 ja auto oli seisnud üle nädala, siis lasin kaks korda eelsoojendusküünlaid ja auto käivitus poolest pöördest.
Samas 9-3 käivitumise kohta ei ütle ühtki halba sõna, see muidugi soojast peast käivitub poolest pöördest ja hommikuti ilma eelsoojenduseta tahab vast 2 sek. ketramist.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: L Jaan 16, 2010 5:23
Postitas Trionic
Algselt postitas: ivomets
tegelt tahaks ise ka teada, kui hästi see 2,2 D peale 12 tundi seismist -10 kraadises külmas käivituma peaks. 5...10...20 sek starterit?
-10 ja madalamate temp.juures,kui juba süüdatakse küünalde tuluke,käivitub korras 2.2 1-2 pöördega. Kriitiline on neil +5 kuni -5 vahemik,mil need mootorid ei taha käima minna,kuna elektroonika ei lase kütta piisavalt küünlaid.

Lahtised voolikud diiselmootoril

Postitatud: T Jaan 19, 2010 10:54
Postitas ivomets
tõhi pildil on yhte klappi mineva vooliku ette pime pandud.

küsimus selline: milline peaks selle klapi asend olema käivitusel? ka vaakum peaks olema peal , või mitte?
vaakum peal kas siis sisselaskes klapid avatud või suletud?

samas moded võiks siit teema alt tõste diisli ose diisli teemasse. sama pealkijaga jätta näiteks.
Tehtud...
Cyber