1. leht 6-st

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: N Mär 24, 2005 22:59
Postitas suur
Sain lõpuks masina kätte ja proovsõitki tehtud. MUGAV, muud ei oska öelda. Automaatkast teeb eriti mugavaks. Lisasid on piisavalt. Odomeetril on ca 250k ees, ei tea kui palju selles tõde võib olla, aga masin on aus.
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):



Lisatud failid

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 9:54
Postitas Cyber
:beer: õnnitlused

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 18:17
Postitas NO FEAR
:drink:

sõida kaine peaga:D

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 18:48
Postitas Ryhkija
Õnnitlused :beer:
Muide, ega see masin elutsenud varem Puusepa tänava kandis??

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 19:24
Postitas krss
Nüüd pole muud kui kiiresti "rattaid määrima" et kaua kestaks :beer:

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 22:01
Postitas suur
See Saab oli varem küll Tartumaal, aga endine omanik päris Tartu linnas sees ei elanud.
Igatahes on kasutaja qnn Saabi võrra vaesem ja mina rikkam kui ei kunagi varem :)

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Mär 25, 2005 22:06
Postitas Saabs
Õnnitlused minugi poolt:drink:

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: K Mai 04, 2005 21:50
Postitas suur
sai mõni pilt klõpsitud

(all tutikad uniroyal R550 205/60R15 rehvid)

Lisatud failid

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: K Mai 04, 2005 21:52
Postitas suur
eest

Lisatud failid

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: K Mai 04, 2005 21:53
Postitas suur
veel

Lisatud failid

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: K Mai 04, 2005 22:17
Postitas vaga
SUUR:head:

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: K Mai 04, 2005 22:52
Postitas Zazou
juba üsna mitmes 96 aasta CS, mille udutuled puuduvad. Ei tea, kas sel aastal said need saab tehases otsa või mis värk ;) Ja veel imelikum, et kõik need saabid on olnud ka tumesinised ....

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Juul 08, 2005 21:11
Postitas suur
Saab käis Eesti ringreisil. Peipsi põhjarannikul sattus pildile ka.

Lisatud failid

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Jaan 23, 2006 19:27
Postitas suur
Uskumatu, kui palju positiivseid emotsioone on uuest termostaadist. Klapi vahetamisel juhendusin Quasimotor'si lehel olevast õpetusest ning kuulasin ka Mr. Qdwin'i soovitusi.

Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.

Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Pilt

Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Pilt

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Jaan 23, 2006 19:48
Postitas suur
Nüüd üks probleem ja küsimus kah. Nimelt tegutsesin üsna uljalt ja ühe asja jätsin termostaadi paigaldamisel kahe silma vahele. Nimelt on öeldud, et termostaadi ventilatsiooniava peaks ülessepoole jääma. Mina seda ei jälginud ning ei tea kuhu ta sai. võibolla jäi üles, võibolla mitte. Kui palju klapi asend mootori jahutamist ning salongi soojendamist mõjutab?

Selgitav pilt kah:
Pilt

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Jaan 23, 2006 22:05
Postitas andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Jaan 23, 2006 22:39
Postitas qdwin
Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Varsti saad aru et 17 on ka alguses palav. Salongi kiireks üles sulatamiseks muudkui puhutakse ja puhutakse seda va kuuma. Kui kõik on soojaks läinud siis jällegi on 17 natu jahedavõitu. Kusjuures minu masinal ona vahe kas õhuvool on juba soojenenud salongi puhul klaasile ja jalgadele või salongi ja jalgadele suunatud, salongi suunamise puhul on olemine tuntavalt jahedam. Tea kas midagi on kuskil nässus?
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?

Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: T Jaan 24, 2006 8:14
Postitas suur
Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.
Siis sai esimese hooga õigesti, sest ei mäleta küll et mingit sobitamist oleks olnud.
Huvitav,miks seda õpetuses siis rõhutatud on.... :freak:

Algselt postitas: qdwin
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?

Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.

Noh, tegelikult polnud asi nii hull. Arvan, et karterituulutus on mingil määral umbes. Selle puhastamise peaks ka kunagi ette võtma. Kindlasti on mingi kogus jama ka turbost pärit.
Samas Turbost tuli kindlasti vähesel määral, kuna s*tane oli throttle body klapist kollektoripoolne osa. Turbo poolne osa oli üsnagi puhas ja kuiv.
Ühesõnaga peeglike-peeglike teatas, et tegele karterituulutusega.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: R Jaan 27, 2006 8:01
Postitas Trionic
Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.

Saab panna igat moodi.
Ava PEAB olema ülal,muidu ei hakka iseõhutussüsteem tööle.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Veebr 20, 2006 19:47
Postitas suur
Täna sai Saab uue esiklaasi. Välja nägemine on hoopis parem. Nagu polekski midagi ees :). 10 aastaga oli vana klaas üsnagi tuhmiks kriimustatud.

IF kindlustus sai ~2,5 kilose arve.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: E Veebr 20, 2006 23:00
Postitas qdwin
Tahan ka uut esiklaasi! Mida ma selleks tegema pean et if minult ka 2,5 kilose arve rõõmsasti vastu võtaks?

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: T Veebr 21, 2006 8:27
Postitas Mart900
Osad kaskod ei nõua akna puhul oma vastutust, ja kui selline kasko peal siis pole muud kui esimese suure rekka järele ennast haakida ja ootama jääda, eriti hea on suvine teede pindamise periood.

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: T Veebr 21, 2006 8:32
Postitas Nastix
Uus esiklaas ja head kojamehed annavad tõepoolest hea kombinatsiooni. Enda Saab tuli Šveitsist värske esiklaasiga (ja ühe külje pealt värskema värviga).

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: T Veebr 21, 2006 8:33
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Tahan ka uut esiklaasi! Mida ma selleks tegema pean et if minult ka 2,5 kilose arve rõõmsasti vastu võtaks?

Kaskokindlustusega (mis mul liisingu tõttu on) on klaasiring omavastutuseta. Vandaale, kive jne. saanud klaasid vahetatakse välja. Ainult kulunud klaasiga ei pruugita veel jutule võtta (mistõttu mõra klaasis tegi rõõmsaks).
Ahjaa, uuel klaasil puudub (erinevalt originaalklaasist) märk, mis viitab osalisele päikesekiirguse/valguse neelamisele. Samas oli vana klaas nii läbinähtamatu, et ei tunnetanud vastavat klaasi omadust.

EDIT: Pärast klaasi vahetamist teeb kojamees kah oma töö kordades kiiremini ära. Kui varem pidi keskmiselt s*tase klaasiga pikalt/korduvalt pesuvedeliku kangi tõmbama, siis nüüd piisab juba väiksest surtsust pesuveest. Kusjuures ka siis pühivad kojamehed viimaset kaks tsüklit täiesti tühjalt. Võiblla on asi ka nädalavanustes Bosch'i kojameestes :)

SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur

Postitatud: T Veebr 21, 2006 8:37
Postitas Mart900
see läbinähtamatus oligi äkki see omadus sa lihtsalt ei osanud seda hinnata...