Sooviks rohkem kW Saab 99-st.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Tere ! Küsimus oleks siis kuidas saaksin Oma saabil kw tõsta või siis äkilisemaks. Hetkel on mootoriks 2.0 ühe karbussiga 74 kw. Kas tasub panna kaks karbussi peale ? Kuidas see tehniliselt võimalik oleks ? Vajab eri oskusi ja eri riistasid ? Või siis tuleks lihtsalt karbussi sättida sest praeguna 0-100 km/h aeg on 17 sek mis tundub ikka väga mannetu. Sigulipealt üle tulles suurt vahet tõmbes pole tundnud ainult sõidumugavuses. Väljalaske püksid tunduvad ka kuidagi väga peenikesed. (peenemad kui otsemootorist tulevad torud ja peenemad kui keskmine pütti juures olev toru.) igasuguse nõu ja abi eest tänulik.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
2 150 karbat annab kindlalt natuke juurde. ja lihtne vahetada. vahetada tuleb ka sisselaskekollektor.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Lajata pritse peale,tõsta bensurõhk kõrgemale orig.st,saad päris reipaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Nii mõõtsin pükste diameetri ära ja see on 57 mm. On see normaalne ?
hr Trionic - kas on ka aimu, palju benarõhu tõste küttekulule juurde viskab? märkimisväärselt või mitte? see muidu päris mõnna idee, see benarõhu idee, kui ykskord jõuan ise ka nii kaugele, siis tahaks kah proovida
Mul olnud 7-8 ühekarpalist Saabi,tuimuses pole neid küll kunagi süüdistada saanud.Asi ikka seadistamises kinni.
to part: oleneb,palju tõstad,aga t8 pakutuga päri.süütega peab
kõvasti mängima,turbo puhul eriti,apc abiks.
to part: oleneb,palju tõstad,aga t8 pakutuga päri.süütega peab
kõvasti mängima,turbo puhul eriti,apc abiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Millised on hinnad sobiva pritsungi ja kytusepumba puhul 99-le? Ning palju maksab vastav sisselase ning kaks karpat ? Kui raske on paigaldada pritsungit ? Pensukulu t6usu v6iks keegi ka siia yles märkida oleks väga tänulik.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
võimsam kütusepump küll, aga kütuserõhku hoiab stabiilsena ikkagi kütuserõhuregulaator ja viimane määrab ära ka max kütuserõhu. K-Jet-i puhul on regulaator ehitatud bensusööturi sisse, nii et suurt valikuvarianti erinevate rõhkude vahel vist pole.a kuidas muidu see rõhu tõstmiine käib?...
Pane võimsam kütusepump mis rohkem bar-e välja pressib.
üks Insener meil siin Tartos paigaldas äsja oma karpaga 99-le printsungi pääle. part teab ehk lähemalt seletada, kui kergesti/raskesti see tal käis.Kui raske on paigaldada pritsungit?
kahjuks pole see hetkel veel tõsi, meie info oli ennatlik - tal praegu peal alles 5 kast, pritse jaoks pole veel aega old, a selle paneb kindlasti peale, sai selgeks, et ikka karpa on palju jamam - eriti avaldub see olukorras kus madalamatel pööretel saab koormuse järele ja peab ise samal ajal läbi K kytte sisse imema, samal ajal kui i versiooni puhul pump ise pääle pressib anyway. peale selle võrdleb oma endise 900i-ga nii, et tõmme kaovat K-l yleval pool ära kah - hakkab lõugama aga aedasi ei tiri enam. Ja tema räägib veel omast kogemusest ka seda et K pidi surtsu rohkem võtma kui i
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lucase pritse puhul tundub, et on vahetatav. http://www.900aero.com/images/tech/fc_fpr.jpg ...Algselt postitas: aljoga
võimsam kütusepump küll, aga kütuserõhku hoiab stabiilsena ikkagi kütuserõhuregulaator ja viimane määrab ära ka max kütuserõhu. K-Jet-i puhul on regulaator ehitatud bensusööturi sisse, nii et suurt valikuvarianti erinevate rõhkude vahel vist pole.
K-jeti puhul on seal niigi rõhk miski 5 bari juures, mis on rohkem kui lucase 3+boost...
(K-jeti raamatust:The primary-pressure regulator maintains the pressure in the fuel system constant.
It is incorporated in the fuel distributor and holds the delivery pressure (system pressure) at about 5 bar.)
(900aero.com, fuel system tech info: The FPR controls the pressure of the fuel in the fuel rail, and makes sure that it always stays above a certain level of the intake manifold pressure. A 3 bar FPR will set the fuel pressure at 4.3 bar at 1.3 bar boost pressure...)
Algselt postitas: muidumehike
Millised on hinnad sobiva pritsungi ja kytusepumba puhul 99-le? Ning palju maksab vastav sisselase ning kaks karpat ? Kui raske on paigaldada pritsungit ? Pensukulu t6usu v6iks keegi ka siia yles märkida oleks väga tänulik.
mina vist ostsin kogu "i"-ks tagasi modimise krempli kas 2 või 3 K-ga, saabija käest (vist ikka 3 K oli). aind pumpa ei saanud, pump endal paagis olemas, kuid ilmselt vaja vahetada uue vastu. muidu selle krempli täitsa töötava panni pealt kruvisime maha. minu 900 oli ise ära karpaks tagasi kohitsetud "i"-st . paagid pumbad värgid olemas aind et strömpaks downgraditud. a tegelikult ikka soovitatav osta tutikad pihustid ja ka tutikas pump, pihustid midagi a´la 4 x 800.- , pump ilmselt kah alates 2.5-st kuni 4-5 K-ni välja. pakutud numbrid on mälu järgi ja võivad vajada täpsustust. on veel üks tugeva natuuriga jurakas, sksa keeles vist "kinnikasvaja" - mingi rõhuragulaator jälle, vms krt ta nyyd ongi, mingi klapp, vist pimetalliga (see kuhu 2 musta torukest sisse lähevad), selle kalibreering väsib ära (bena-õhu vahekord paigast) ja seda saab ka osta kosmilise raha eest või Hr. Trionic´ilt tellida "järeleaidatud" isendi. kui su 99 on peal h-modra, siis ju ei tohiks midagi erilist olla seal värgis - kui sul on lõpu otsa 99, siis koguni hea õnne koral on sul peal juba ka plastpaak, kus pumbakoht sees (- põhjapann teise kujuga, nigu 900-l), sel juhul on sul asi lihtsam, vastasel korral tuleb minu teada siirata C 900 põhjapann ja plastpaak
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
tegu on 84 aasta mudeliga ja "rohelise mootoriga".
Algselt postitas: part
...on veel üks tugeva natuuriga jurakas, sksa keeles vist "kinnikasvaja" - mingi rõhuragulaator jälle, vms krt ta nyyd ongi, mingi klapp, vist pimetalliga (see kuhu 2 musta torukest sisse lähevad), selle kalibreering väsib ära (bena-õhu vahekord paigast) ja seda saab ka osta kosmilise raha eest
teine variant on see julla välja lüüa ja osta asemele käsitsi keeratav rõhuregulaator (500,-) koos manomeetriga (100,-).
Algselt postitas: Cyber
C900T bensupump ~2500 eeku, natuke siia-sinna, ka täpselt ei mäleta.
kui kinnitusi modida, siis minumeelest peaks ükskõik olema mis auto pump vahele panna (peaasi et kõrgsurve).
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
see julla, millest part rääkis ("kinnikasvaja"
), on juhtrõhuregulaator (sks.k "Warmlaufregler", ing.k "warm-up regulator") ja K-Jet süsteemis üsna tähtis asjapulk (reguleerib kütuserõhku vastavalt modratemperatuurile), mistõttu selle väljakakkumine ei oleks just kõige mõttekam. nagu Cyber juba kirjutas, ei ole K-Jetis suurt mõtet rõhku enam tõsta, sest see on ka stockis piisav. seda enam, et antud juhul on jutt NA modrast.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
kui mul pump lendas siis Trionic väitis et mingit b-osa pumpa ei tasu panna, turbole just. Peab orig. kinnitusi lõhkuma ja pärast sinna enam orig asja ei saa panna. Ausaltöeldes olen ka ise arvamusel, et panna tuleb need jupid, mis käivad sinna, mitte need, mida saab panna.
Pardi poolt mainitud jubin on vist siis warm-up regulator. Bosch müütab seda rõõmuga u 5k raha eest..
Neidki oli algul 2 liiki kuid bosh enam seda odavamat ei tooda. Mul õnnestus see kunagi ~2.5k-ga boshist seetõttu saada, et tehas polnud teavitanud osakoodide muutumisest vms...Päris aögselt lubatud 1600-ga polnud nad nõus aga 5k ka ei küsitud.
Pardi poolt mainitud jubin on vist siis warm-up regulator. Bosch müütab seda rõõmuga u 5k raha eest..

Võib-olla mitte päris teemasse, aga.
Mina olen rahulik inimene ja ei vaja eriti kW. Ma olen kunagi oma 90-l lasknud karburaatori ära vahetada ja see andis tol hetkel päris hea tulemuse. Praegu ma vaikselt kahjatsen, et ma selle eelmise saatuse hooleks jätsin, kuna see oli oma mingile mehaanilisele veale vaatamata ilmselt uuem kui see, mille vastu vahetus läks.
Nüüd on hakanud see jooksev karburaator juba nii hõredaks jääma, et minagi rahuliku inimesena hetketi mõtlen vahetamise peale.
Samas Trionic ütleb ja ilmselt mitte asjata, et need vanad karburaatorid on kõik samas seisus. Samas tundub see vanade karpade omavahel vahetamine kuidagi väga levinud sport.
Kas uusi (ma mõtlen siis uusi) karburaatoreid ka kuskilt saadakse? Või tegeleb keegikuskil taastamisega? CD 175 on siis ilmselt see aparaat, millest ma räägin.
Mina olen rahulik inimene ja ei vaja eriti kW. Ma olen kunagi oma 90-l lasknud karburaatori ära vahetada ja see andis tol hetkel päris hea tulemuse. Praegu ma vaikselt kahjatsen, et ma selle eelmise saatuse hooleks jätsin, kuna see oli oma mingile mehaanilisele veale vaatamata ilmselt uuem kui see, mille vastu vahetus läks.
Nüüd on hakanud see jooksev karburaator juba nii hõredaks jääma, et minagi rahuliku inimesena hetketi mõtlen vahetamise peale.
Samas Trionic ütleb ja ilmselt mitte asjata, et need vanad karburaatorid on kõik samas seisus. Samas tundub see vanade karpade omavahel vahetamine kuidagi väga levinud sport.
Kas uusi (ma mõtlen siis uusi) karburaatoreid ka kuskilt saadakse? Või tegeleb keegikuskil taastamisega? CD 175 on siis ilmselt see aparaat, millest ma räägin.
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Kas sissepritse panekul tuleb ka väljalase ymber ehitada ? Uus väljalaske kollektor, pyksid jne ? On keegi kes oskab siia tuua asju mis tuleb ära vahetada ja juurde osta pritsungi peale panekul ? pole ise kunagi pritsungiga miskit ette v6tnud ega näppind.

Algselt postitas: Cyber
kui mul pump lendas siis Trionic väitis et mingit b-osa pumpa ei tasu panna, turbole just. Peab orig. kinnitusi lõhkuma ja pärast sinna enam orig asja ei saa panna. Ausaltöeldes olen ka ise arvamusel, et panna tuleb need jupid, mis käivad sinna, mitte need, mida saab panna.
ma ei tea mitu korda sa kavatsed ühte ja sama asja parandada (ehitada) ja kui kaua kavatsed selle projektiga sõita.
üks asi on see, kui su kontsepsioon nõuab ehitada 100% originaaljuppidest unicum, aga kui sa hakkad karpast pritsu modima on see juba noaga kallale minek ja mul ei tekki hetkekski kõhklust kas kasutada originaal juppa a la 5 k või leida odavamat sobivat.
ma mäletan justkui, et kui oli vahepeal karpa peal (99-l) vedas madalamatel pööretel paremini, peale k-jetiks tagasimodimist sujusid aga möödasõidud nagu lepase reega
. Väljalaset küll modima ei pidanud, vahetatud sai kollektor (sissel.), pritse, pump ja pisut elektritööd. Kahetsusemomenti ei ole.

-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Kas sul on siis hetkel pritsung peal 99-l sedaan varjandil ? äkki pajatad siis ka palju 0-100 km/h aeg on ? Palju see siis juurde annab ? 

ei ole sedaanil, kolm ust on, aga ega suurt vahet tohiks olla pritsungi koha pealt. 0 - 100 pole mõõtnud, aga näiteks analoogilise pritsungiga 900 ja 99 võrreldes peaks 99 tänu väiksemale massile tiba äkilisem olema (sellest ka 99 turbode populaarsus).