Need peavad küll võimsad plekikäärid olema vist, mis selle läbi hammustavad, mina olen kuulnud, et relakaga ikka lastakse. Kuidas tuleohutust tagatakse, ma ei tea. Iseenesest paak ju pealt bensiiniga pole koos.
Aga ilusam on ikka paak maha võtta

Sellest ma juba oskan rääkida
EDIT: Panen siia kirja, kuidas ilma-auku lõikamata bensupumpa vahetada. Peast praegu niipalju kui mäletan ka võtmeid.
1. Aja auto kanalile või pane pakkudele tagumik võimalikult üles. Tagumine ratas tankimise poolelt maha. Tungi peale asi jääda ei saa, sest tung jääb paagi täielikul maha võtmisel ette, pakk peaks olema rohkem auto keskel. Samas ohutusta auto, et alla ei saja.
2. Saabi paaki voolikut täitmistorust sisse ei saa. Võta täitmise toru klambist maha aja sealt sisse voolik ja tühjenda paaki nii palju kui saad.
3. Lase lahti ka õhutustoru, ka selle jaoks vajad kas kruvikeerajat või 8 võtit, parem kui silmus. Enne puhasta klamber roostest. Pane mõlema toru peale kahe korra kilekott ja see näiteks juhtmete kokkutõmbamiseks mõeldud plastikust kiirkinnitiga kõvasti kokku, siis ei ole kõik kohad benssu täis.
4. Lase paaki hoidvad vitsad lahti (10 või 12 mutter), ETTEVAATUST liigselt jõudu kasutamast, sest vits on tõenäoliselt roostest rabe ja parem on hoiduda seda pooleks väänamast. Kui seis halb, tuleb uued vitsad hankida, kui seis enam-vähem, siis piisav kui vitsa samal ajal kinni hoida kui mutrit keerad.
5. Eemalda filter, see asub parema tagumise ratta ees, vajad 17 ja 19 võtit. Ära bensiini maha aja, pane kopsik alla!
6. Jälgi enne vitste tagant alla väänamist kust jooksevad käsipiduri trossid, neid on hiljem muidu raske tagasi saada.
7. Lase paak silla poole maha, uuri hea valgusega, mis otsad pumba juures on. Ära kasuta liigselt jõudu, et pumba otsi lahti saada. Eemalda esmalt elektripistik, seejärel hoia ühe käega välja- ja sissevooluotsa kinnitust eemal ja teisega tõmba otse üles, võid seejuures teha keeramisliigutust. Parem kui on võtta abiline, kes näiteks ülevalt august neid otsi lahti sikutab ettevaatlikult.
8. Otsad maas, siis jäta meelde, kumb ots on kumb, muidu saad paaki teist korda veel maha võtta. Tagasivoolu ots ja surveots on eri värvi, üks must, teine valge.
9. Kui voolikud-juhtmed lahti, lase paaki veel alla (kui paaki jäi 10-15 liitrit peaksid paaki alla laskma kahele poole ehitatud laudadest tornidele, kust eemalda laudu). Paak on õhema otsaga summuti peal, täielikult paagi eemaldamisek tuleb see suunata parema tagumise ratta ette.
10. Paak maas, siis vajad võibolla pumpa kinni hoidva plastikrõnga keeramiseks väikest seadeldist, samas kel käterammu on, see saab ka nii hakkama, et võtab kumbagi kätte midagi kandilist, istub paagile otsa ja keerab sisemiste naksude taha pannes vastupäeva. Raske seletada, pilt oleks abiks.
11. Pumba kopsiku küljes on ujuk! Ole sellega ettevaatlik, ära vääna jõuga. Ujuk on paagi seinaga paralleelselt, see on vaja keerata natuke tahapoole (st 90 kraadi päripäeva) ja siis pumba kopsik välja nõkerdada. Kui kopsik väljas, tee oma pump korda. Kivikõvasid plastikvoolikuid tagasi panna ei saa, vaheta kummivoolikute vastu, peale väike kruviga klamber.
12. Kui soovid, pese paak, aga enne pumba tagasi panekut tühjenda see võimalikult tilgatumaks ja vaata selle sisemist kuju, et saada aru loogikast, kuidas pump seal põhjas asetseb.
13. Pumpa tagasi panna on paras porno, esmalt ujuk koos vardaga ja suuna see samamoodi avast sisse pannes paagi tagumise seina poole, siis ettevaatlikult lase kopsikut põhja poole ja keera ujuki varrast vastupäeva 90 kraadi ettevaatlikult kuni tunned, et sein tuli vastu. Siis kontrolli, et pumba kopsik on õigesti paagi kõige madalamas osas ja püsti, mitte mingi nurga all, ta jääb küll mitte otse selle augu kohale, kust sa ta sisse panid, aga siiski peab ta olema otse püsti. Kontrolli, et ujuk vaatab õigesse suunda, keerates kopsikut tagasi päripäeva kuni tunned, et ujuk, mis on tühja paagi põhjas hakkab põhja kõrgeneses üles ronima - ta teeb seejuures vastu plastikpaaki hõõrudes häält.
14. Kui oled veendunud, et ujuk on vabalt omal kohal, ning ei ole paagi seinaga kontaktis, pumba kopsik on põhjaga kindlalt vastu paagi põhja, siis vajuta ettevaatlikult pumba peal olev voolikute ja kahe metallist "lehekesega" kaan oma kohale, aseta peale seesama plastist keermega rõngas, mida enne lahti väänasid, ja keera kinni.
15. Suuna paak summuti peale, jälgi kässaritrossi, mis peab paagi peale põhja alla ära mahtuma ja olema õiges kohas, et paak täielikult üles läheks. Enne kui paagi üles surud, ühenda õigetesse aukudesse tagasivoolu ja surveotsad ning elekter.
Kel kirjelduse peale juuksed halliks lähevad, parem ärgu ise proovigu

Mina olen ise kõik praktikas läbi teinud, seejuures sattusin haiglasse

tõsi küll, terviseviga oli enne küljes. Nõuga ja kopsiku sees pumba enda vahetamise juures ka jõuga oli abiks Motorhead.