1. leht 1-st
Klassiku piduri peasilindri remont
Postitatud: E Sept 15, 2008 14:25
Postitas Äge
Seoses pidurite järjest nõrgemaks muutumisele otsustasin omale soetada piduri peasilindri rem. komplekti.
Mis edasi..? Kas saab kodus vahetada ja kuidas, ehk kellegil on jooniseid kuidas see kupatus lahti võtta ja mansetid uued panna? Ma uurisin kuidas see õli mahuti sealt ära käib a aru kyll ei saanud.
Tänud vastuste eest:)
Klassiku piduri peasilindri remont
Postitatud: E Sept 15, 2008 17:32
Postitas saabu
11võtmega torud lahti,17 võtmega vaakumvõimendi küljest lahti,kummivoolik siduri silindriküljest ära tõmmata(ettevaatlikult) ja ongi käes.Potsik on kahe tihvtiga silindri küljes.Edasi kummist tolmukaitse eemale,stopperseib maha ja tulebki sisu välja,jäta järjekord meelde ja ära unusta kolvil olevaid väikseid auke puhastamast(jäävad manzeti all oleva seibitaga).
Klassiku piduri peasilindri remont
Postitatud: E Sept 15, 2008 17:54
Postitas KT100
Klassiku piduri peasilindri remont
Postitatud: L Sept 20, 2008 15:24
Postitas Äge
Tänud see asi tehtud:D
Millegi pärast kuumasid kettad peale esimest sõitu, on see normaalne?
A uus mure veel.
Tagumised ketaspiduri klotsid vaja vahetada.
Kuidas klotsid kätte saada? Peale vaadates on selline tunne ,et need pikad klotsid ei lähe. 85a masin.
Ees olen vahetanud a tagumised on teistmoodi koos.
Kuidas klotse hoidvad tihvtid kätte saada? Kas need sadulat hoidvad nr 19 poldid tuleb ka lahti saada?
P.S ing. keelne tekst oli asjalik!
Tänud.