1. leht 1-st

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: T Mär 29, 2005 16:39
Postitas Garu
Mõni aeg tagasi küsisin nõu 9-5 ostmise kohta. Nüüd pärast soovide ja võimaluste kaalumist olen oma latti kõvasti allapoole lasknud.

Täna jäi silma üks 2,5 V6 mootoriga 900 aastast 95. Lisasid paksult täis nagu peab. Värv meeldib ja hind sobib.

Sai siis proovisõitu ka tehtud ja silma hakkas paar asja. Esiteks mootor võiks vaiksemalt käia, 3000 pöörde juures tuleb ikka päris kolin sisse ja kõrgematel pööretel kaob jälle ära. Arvasin et kett aga siit foorumist lugesin et see 2,5 hoopis Opeli mootor ja käib rihmaga. Misasi see koliseda võib ja palju võib maksma minna korda tegemine?

Kliimaga on ka nii et jahutus peale panna siis vilistab päris korralikult. Jälle oleks tore kui keegi oskaks põhjust ja ligikaudset remondimaksumust pakkuda.

Muidu auto väga meeldib aga foorumit lugedes on silma jäänud et nii mõnigi taob peale ostu lausa 20-30 kilo sisse et masinat korda saada. Teeb veidi ettevaatlikuks. :wall:

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: T Mär 29, 2005 16:46
Postitas Garu
Lisaks küsiks veel et kas 2,3 ja 2.5 mootoritel kütusekulus ka vahet on?

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: T Mär 29, 2005 16:51
Postitas vaade
kus selline V6 pakkuda on, et auto24.ee-s teda ei paista?

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: T Mär 29, 2005 16:53
Postitas Garu
Tartus. Olevat eile toodud, ju nad pole jõudnud välja panna veel.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 10:20
Postitas Garu
Paistab et keegi ei viitsi nõu anda. Niipalju kui võrgust leian siis tundub et see 2,5 on problemaatiline mootor ja saabi enda omi peetakse töökindlamaks. Tundub et ei julge riskida ja vaatan mõnda 2,3-e.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 10:53
Postitas epsum
Ühel kodanikul on ju selline olemas.. Aga tegelikult on tegemist hea mootoriga, millel on oopeli eripärad ( vaata auto24.ee foorumist, seal mõningad tüüpilised vidinad välja toodud). Palju rihmavahetus ja muu taoline maksma läheb.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 12:01
Postitas Garu
Kui ta veatult käiks siis ehk julgeks osta. Aga need kolinad mootorist teevad ettevaatlikuks. Kui keegi kindlalt ütleks et piisab rullikute ja rihma vahetusest siis elaks ehk üle, need tuleks sellise masina puhul kindluse mõttes niikuinii vahetada. Ja see vilin kliimaseadmest? Muidu väga tahaks küll aga kardan ämbrisse astuda, parema meelega läheks kindlapeale välja.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 12:09
Postitas Cyber
Peetis kondi elustamine on vastikult kallis lõbu NG-l

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 13:53
Postitas Garu
Käisin Tartu Opeli teeninduses maad kuulamas. Mootoririhma ja rullikute hinnaks pakuti 3500.- pluss tööraha mida läheks ca 4 tunni eest. Kliimaseadme kohta spekuleeriti et vilin võibolla rihmast mis konti käitab.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 16:34
Postitas Trionic
Võiks nende V6 hingeelust romaani kirjutada,kuna kaks sellist mootorit
omavat isendit pikalt töös.Kahjuks kirjatööks aega napib.

nõu annan ikka 52 72 989

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 16:36
Postitas part
Algselt postitas: Cyber
Peetis kondi elustamine on vastikult kallis lõbu NG-l

a klassiku kohta tead miskit öelda samal teemal?

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 20:21
Postitas Cyber
Algselt postitas: part
a klassiku kohta tead miskit öelda samal teemal?
Kahjuks ei, pole omanud ja ka tutvusringkonnas pole.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 21:49
Postitas Trionic
vahet pole,classic,või muu,tükid väga kallid,vanad jupid ei allu tavaliselt tihendamisele,keermed hävinud jne.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 21:57
Postitas Zazou
mõned näited 9000 kliimaga seotud juppide hindadest.
peavoolik, pump->aurusti: 1800 eek
voolik, pump -> radiaator 900 eek
pump ise ca 6000 eek
jne, jne. (süsteem koosneb veel: aurusti (kallis asi), radiaator, juhtmoodul, filter, ...)

ise olen just selle esimese detailiga hädas :(

lisaks on täitmine, ja kui selgub, peale mingi detaili remonti, et on veel lekkeid, siis täitmine kohe vastu taevast ja järgmine 800 eek vaja välja käia.
vanema auto puhul võib kliimasüsteemi remont kiirelt auto maksumuse ületada (ja seda mitu korda)

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 22:15
Postitas Trionic
Selliste hädadega projektJaguar töös,kus ACC juhtmooduli hind on 46 000.-
(sai ingismaalt 11 kiloga) ja kogu asja käima panek läheb ikka sinna 100 kilo kanti.Saabi kliima on poisike selle kõrval.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: K Mär 30, 2005 22:42
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: Garu
Käisin Tartu Opeli teeninduses maad kuulamas. Mootoririhma ja rullikute hinnaks pakuti 3500.- pluss tööraha mida läheks ca 4 tunni eest. Kliimaseadme kohta spekuleeriti et vilin võibolla rihmast mis konti käitab.

Tööraha läx minulgi ca 4 tunni eest aga SKF rihmakomplekt oli mäletamist mõõda 2500,- Ja see misasi seal mootoris koliseb, on foorumi kaudu põhimõtteliselt võimatu kindlaks teha :(

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: N Mär 31, 2005 9:04
Postitas Garu
Arvan et ma siiski loobun. See V6 mootor tundub ikka liiga suur risk ja 2,3 oleks kindlam valik.
Nüüd on masin auto24-s väljas ka: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Üks sisupiltidest on ainult miski fordiga vahetusse läinud.

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: R Apr 01, 2005 16:55
Postitas MadMan
Lahe velg on masinal. Kas 2,5 raskus tunda ka annab? Või on samas kaalukategoorias 2,3-ga?

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: R Apr 01, 2005 19:56
Postitas sigaelmar
Miskipärast nad on seal Mondeo sisust pildi sinna Saabi omade vahele pannud :freak:

Andke nõu NG900 2,5 ostmisel

Postitatud: N Mai 12, 2005 9:43
Postitas Garu
Keegi on selle auto ära ostnud. Oleks tore uut omanikku ka siin näha.