1. leht 1-st
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:47
Postitas --iir--
selline mure et 93el 2.2 tid 85 kw mootor poob kusagil 3200 pöörde juures uimasex ei lähe enam nii nagu vaja kas viga võib olla kütuse filtris
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:50
Postitas saab9-3
Ei tahaks uskuda. Ega sul Check Engine ei põle?
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:51
Postitas --iir--
ei põle pole isegi vilksatanud
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:52
Postitas saab9-3
Aga kas sinna maani veab korralikult? Ja kaua juba viga olnud?
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:54
Postitas --iir--
sinna maani veab korralikult
on tunda kui turbo järgi tuleb
kusagi nädal aega
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 20:59
Postitas saab9-3
Kui sa pole firtrit ammu vahetanud, siis tasub küll ära vahetada. Sama ka õhufiltriga. Võib olla häda selles, et ei saa suuremal põõrdel kütust kätte aga ma kahtlustaks siis, et ummistus on mujal, kui filtris. Loomulikult, kui filter pole sama vana, kui auto. Kui on, siis on kõik võimalik
E: Kahju, et diisel turbo rõhku ei näita, seal oleks võib-olla midagi näha.
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:02
Postitas --iir--
ostsin selle saksast umbes kuu tagasi öeldi et teeninduse pill olnud koguse aeg. autol hakkab 250t täis saama ja kus asub kytuse filter ning kas seda on võimalik ise vahetada
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:06
Postitas saab9-3
Ise saab küll. Esimene kord võib leidmisega probleeme tulla. Asub ta nimelt Tagumise parempoolse ratta ees põhja all. Selline must kopsik, millel on 2 voolikut küljes ja juhe ka. käib keskelt pooleks ja sees on filtri element.
Lisatud failid
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:08
Postitas --iir--
palju see element maksta võib ja kuidas see filter poolex käib
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:10
Postitas saab9-3
Panin pildi ka. Seal keskel on polt läbi. keerad selle välja sa saad nö. kaane maha. Filter maksab ~100kr, oleneb, kus osta.
E: Rantto üles 250. Ei mäleta enam, äkki oligi 250. Peab vist mälu väskendama. Sest kui hinda ei mäleta on vist paras aeg vahetada

probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:10
Postitas rantto
Filter maksab ~250 eeku. Head aretamist!
E: saab9-3 jõudis ette:)
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:12
Postitas Tan
Algselt postitas: --iir--
ostsin selle saksast umbes kuu tagasi öeldi et teeninduse pill olnud koguse aeg. autol hakkab 250t täis saama ja kus asub kytuse filter ning kas seda on võimalik ise vahetada
Ehk Viki või keegi teine parandab, aga minuarust pole see kütusefilter ei TH-2 ega TH-1 raames vahetamisele kuuluv, ehk siis hoolduse pill võib vabalt tähendada auto vanust filtrit..
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:14
Postitas --iir--
mis tähendab th2 ja th1
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 21:40
Postitas Cyber
TehnoHooldus 1 ja TehnoHooldus 2 ehk siis perioodilised hooldused, mis vaheldumisi tehakse. Sisaldavad endas vähem ja rohkem asju, mis vahetada tuleb.
probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 22:06
Postitas vallikas
Ma võin nüüd täitsa puusse panna, sest tegemist diisli ja teise mudeliga kui mul, kuid kas asi saab olla filtris, kui turboga läheb ja allpool 3200 pööret ka.
Kas mitte ei tule kütus kogu aeg sama survega peale ja mis ei lähe kasutusse, suunatakse tagasi, seega kui turboga saab kütuse kätte, miks siis mitte 3200 pöörde juures, kus läheb vähem kütust? A ma võin vabalt selle loogikaga puusse ka panna

probleem diisliga
Postitatud: E Okt 20, 2008 22:11
Postitas Eleri
Kütusefilter iga 60 000km, kuid jah on nähtud ka korralikul 180 000km sõitnud masinal sünniaegset filtrit.
EDIT: sry 60kkm on bensukas, dislal isegi tihemini ette nähtud ehk ametlikult iga teine hooldus 30 kkm.
probleem diisliga
Postitatud: T Okt 21, 2008 10:48
Postitas eeroz
Ja üleüldse tuleks kohe peale ostmist kindluse mõttes õlid ja filtrid ära vahetada, müügimehe jutt on alati ilus olenemata auto ajaloost.

probleem diisliga
Postitatud: T Okt 21, 2008 13:02
Postitas --iir--
filter maksab 138 krooni
õlid ja rihmad said peale ostmist kohe ära vahetatud aga kütuse filter mitte
probleem diisliga
Postitatud: T Okt 21, 2008 15:15
Postitas eeroz
õhufilter kah ikka? Õhufilter kust väga vaevaliselt õhku läbi tuleb võib päris paraja jama kokku keerata...
probleem diisliga
Postitatud: T Okt 21, 2008 16:06
Postitas Trionic
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: --iir--
ostsin selle saksast umbes kuu tagasi öeldi et teeninduse pill olnud koguse aeg. autol hakkab 250t täis saama ja kus asub kytuse filter ning kas seda on võimalik ise vahetada
Ehk Viki või keegi teine parandab, aga minuarust pole see kütusefilter ei TH-2 ega TH-1 raames vahetamisele kuuluv, ehk siis hoolduse pill võib vabalt tähendada auto vanust filtrit..
Vale puha

. Kõik filtrid vahetatakse läbisõidujärgsete TH`de käigus.Iga asi omal ajal.