1. leht 1-st

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: T Okt 21, 2008 21:12
Postitas cilpkonn
Teretused üle pika aja!

Nüüdseks on siis asi sedakaugel, et on käidud oma SAAB'iga kerges kontrollis Tartus firmas nimega Kenton (asukoht Sõpruse silla lähistel Kummikojaga ühe katuse all) Tulemas on järgneval kuul ülevaatuse aeg ning kohapeal kontrollis selgusid järgnevad eesootavad vahetused:

1. Generaator: Vabajooksu rull - 1tk - 599.00,
2. Pingutusrull: 1tk - 626.00,
3. Pingutusamort: 1tk - 1998.00
4. Veepump: 1tk - 925.00
5. Genekarihm: 1tk - 452.00
Töö 3-4 tundi 1200.00 kr.

Autoks on 1994 a. SAAB 9000 CS 2.3 LPT manuaalkastiga

Mida nüüd siis asjast arvata? Kuna ma ise kurseerin hoopistükkis teist marki sõidukiga ning eelnimetatud kontroll sai ette võetud mu ema poolt eelnimetatud ettevõttes, kus ta on käinud juba kaks aastat ja viimane kord väikese võõrhääle tõttu kapoti all (kerge klõbin) taaskord sinna mindud.

Küsimused siis sellised, et kas ootab ees suuremat sorti väljaminek ketisatsi ja muu pudipadi vahetuse näol või pääseb pisut odavamalt elik siis eelnimetatud juppide vahetusega VÕI oleks pigem tarvilik sõita Troosti ?
Ja veel: kas nimetatud detailide hinnad on õiges tasakaalus?
Paraku pole mul oma töö tõttu võimalik kogu foorumit sarnaste teemade otsimisel läbi töötada :(
Ehk pädevamad aitavad ja vihjavad pisut....

Ette tänades, Cilps :red:

EDIT: Ootaksin pigem konkreetsemaid vastuseid, kui stiilis "Mine Troosti" :)

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: T Okt 21, 2008 21:24
Postitas snowguy
neid rullikuid rihma ja veepumpa peaks saama tartus ka odavamalt teha

aga kas sellest eeltoodud menüüst aitab vat selle vastamise jätan mõnele vilunumale saabiomanikule

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: T Okt 21, 2008 21:49
Postitas Cyber
Hinnad on suht-koht OK... "klõbin" on foorumis suhteliselt võõrsõna..:) Ega foorumis viga ei tuvasta. Surnd rihmapinguti tekitab küll häält, aga see ei ole klõbin, rohkem selline vibratsioonimürin...

EDIT: Tegin paranduse... mitte ketipinguti vaid rihmapinguti!!! :wall:

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: T Okt 21, 2008 21:57
Postitas cilpkonn
Tjah... oleks ma ise auto juures olnd, aga ma kah amatöör; lisaks teises Eesti otsas.. Ei osanud nagu muud sõna peale "Klõbina" kah kirja panna, nii kirjeldati... :red:

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: K Okt 22, 2008 9:59
Postitas Factor
Algselt postitas: cilpkonn
EDIT: Ootaksin pigem konkreetsemaid vastuseid, kui stiilis "Mine Troosti" :)

OK ma siis nii ei ütle....
Ma ütlen hoopis nii, et sõida troosti ja lase Trionicul kõrv ja silm peale panna. Ja olen üsna kindel, et saad kõik oma vastused....
Ka orjenteeruvas suurusjärgus hinna....

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: K Okt 22, 2008 20:23
Postitas olaviv
Paljalt klõbina järgi mina seda remonti ette ei võtaks. On veel detaile, mis häält võivad teha - tõukurid, teatud tiksumise häält ka pihusti(d) ning muidugi üks või teine kett.
Rihmakomponente on võimalik kontrollida, rullikuid ja laagreid ning ka pingutusamorti. Alati võib ka ennetavat remonti teha - sõltub finantsidest ja edasistest plaanidest autoga.

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: R Okt 24, 2008 16:04
Postitas suur
Otsas pingutusamort teeb väga koledat häält. Tean isiklikust kogemusest. Kui sul geneka rihm-rullid enivei ammu vahetamata, siis oleks mõistlik see töö siiski ette võtta. Ega rihm ka hädiste rullikute ja tuksis amordiga kaua kesta.

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: T Okt 28, 2008 11:07
Postitas cilpkonn
Südamerahustuseks võetud eila õhtal kõne Hr Trionicule ja vaikimisi kokku lepitud reedeks Troostiminek... Näis-näis.. :red:

K: Kas ketisats või pelgalt pisem mootoriremont?

Postitatud: R Okt 31, 2008 20:48
Postitas cilpkonn
Selline väike seiklus tänases päevas:

Hommikul Tallinna poole startides käis kõrva järgi parempoolsest rattakoopast krõbin läbi nagu oleks lahtised kivid sinna sattunud.. Paikuselt Riia maanteele keerates avastasime, et rool ei suvatse ÜLDSE otseasendit muuta lasta :wtf: Läbi häda lähimasse parklasse suundudes ning kapotti avades selgus krõbina põhjustaja - rullidelt maas ja ribadeks rihm :( Kiire kõne Hr Trionicule ja mõttevahetuse tulemusena pöördusin Hr. Ivometsa poole, kes palus me SAABi oma hoovi sõidutada... Väike olukorra kontroll ja poodi rihma järgi, mis ka hankida õnnestus, ning sisuliselt tunni ajaga alates kõnest Hr. Ivometsale kuni tungraualt eemaldamiseni oli rihm vahetatud :) Sõit pealinna võis jätkuda.. Troostis Hr. Trionic tegi pooleteise tunniga väikest voodoo'd mille tulemusena vahetatud õõtsapuksid ja pandud uued vaakumvoolikud ning ikkagist avastatud ka ketikõrin :(
Rullikute vahetust õnneks vaja ei läinud... seega jääb hetkel väike mureke ketisatsi pärast.. aga vähemalt võib pisut kergemalt hingata ja ülevaatusele sõita..

Siinkohal suurimad tänusõnad Hr. Ivometsale, kes tunnikese oma ajast näpistas ja abikäe ulatas.. :notworthy: :notworthy:
Samuti Hr. Trionicule, kes pisut me liikurit kohendas.. :notworthy: :notworthy:

Saabike liigub jälle rõõmsamalt :drive:


Adminnid äkki tekitavad selle teema postitused lugejate autode alla Cilpkonna SAABi juurde? :red: