1. leht 1-st
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: P Okt 26, 2008 23:41
Postitas daags
Tervitused,
Saab on siis igapäevane kulgur tallinna kuumaastikul juba pikemat aega.
Algselt 147 kw.
Lisadena:
2,5" downpipe + simons reso ja lõpupütt (2,5")
K&N paneel õhufilter
Forge FMDV004 bov
talvel 16" 205/50R16, Michelin x-ice
suvel 17" 215/45R17, Nokian V
koni madaldusvedru (-35mm) + reg.amordid
Mitsubishi vurr + custom made inlet pipe
Bosch Top Green 440cc injectors
550x240 Cooler + osaliselt ringiehitatud torustikuga
LC-1 innovate motorsport WB + segukell
Stage ? soft
Enamvähem auto:drive:, kannatab vurada.
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: E Okt 27, 2008 18:39
Postitas que
Tagumine ots on teistvärvi?

..või valgus mängib?
"natuke" paremaid pilte võiks ka olla

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: E Okt 27, 2008 18:47
Postitas daags
v2rvid m2ngivad- kuigi jah terve auto on yle v2rvitud. Paremaid pilte, mhm peab vaatama, pole eriline pildistaja just.
dyno pildi v6ib panna

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: E Okt 27, 2008 19:22
Postitas vmaster
Reaalses elus Dynomaxis tundus täitsa ok.
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Okt 28, 2008 22:56
Postitas daags
dynos n2gi auto v2lja siis selline:).
Rattast 350 nm ja 166 kw
(arvutuslikult siis vast 186kw/392nm), momenti hoiab garretti kohta suht normaalselt kuni 5000 ni

.
Foorumlastele, kui kellelgi soovi autot endale soetada, siis hea pakkumsega p2randaksin auto heale omanikule. Eriti agressiivselt ei myy, lihtsalt infoks;)
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Dets 31, 2008 10:40
Postitas daags
k2igukasti remont k2sil:headbang:- 2kki saab hea
17.02.09- Lõpuks siis kast koos, uued tihendid, õli, simmerid. Kast oli seest üllatavalt hea. Lisaks sai paigaldatud uus sidurikomplekt. Hetkel väga ideaalne käiguvahetus.
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: R Juul 10, 2009 15:07
Postitas daags
konid all, r6hku v2he.

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: E Sept 14, 2009 23:41
Postitas daags
yle pika aja v6iks v2rskendada infot ning pildimaterjali autost. Vahepeal sai vahetatud parempoolne vahev6ll + tripoid(vibratsioon kiirendusel) ning SID sai kenasti remonditud. L2hi p2evil on ees ootamas pidurite hooldus/remont ning kui aega ja tahtmist, siis vb tuleb piiluda j2lle kapoti alla. Siiani on Saab aga 2,5 aastat kenasti teeninud.
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Sept 15, 2009 2:59
Postitas tõh
Kuri velg. 17?
Hangi kerevärvi peeglid ka.
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Sept 15, 2009 3:20
Postitas daags
Algselt postitas: tõh
Kuri velg. 17?
Hangi kerevärvi peeglid ka.
17 ikka, 2004 9-5 aero velg peaks olema. Peeglid ei teeks paha, viggen body kit oleks veelgi parem:conf:
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Sept 16, 2009 10:00
Postitas kasparius
Kas boostiprobleemid lahenenud?
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Sept 16, 2009 11:46
Postitas daags
Algselt postitas: kasparius
Kas boostiprobleemid lahenenud?
Kui olen aus, siis pole tegelt kontrollinud, kuna jamasin tolle pooltelje v2rgiga. aga vast mitte. Ma usun, et 5.k2iguga peaks ju boost request olema ikka sama mis 3.ja 4.ngada. Aga pole pead taha pannud, et kontrollida. Ilmselt l2hiajal teen 2ra, kuna t2na just suurem hoole k2sil, siis saab k6ik vead k6rvaldatud ning masin ready to run:drive:
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Sept 16, 2009 13:47
Postitas Jupats
Sul T5 või T7?
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Sept 16, 2009 14:33
Postitas kasparius
See on T5
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: K Sept 16, 2009 18:47
Postitas daags
Algselt postitas: kasparius
See on T5
mees teab mis mees r22gib

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: E Okt 05, 2009 20:57
Postitas daags
jahutusvedeliku leke tuvastatud- p6hjuseks plokikaane tihend = Vahetus

Vahetus aga t2hendab, et on p6hjus kogu plokikaane liin yle vaadata = j2lle v6imalik asju paremaks muuta

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Nov 17, 2009 2:02
Postitas daags
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Nov 17, 2009 17:29
Postitas traction
Hea ja ilus auto!
Kiirenudus on mega:head: ja loodan , et viid om ambitsioonid ka lõpule:D
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: P Juun 27, 2010 16:46
Postitas daags
yks v2ike 9-3 saab raplamaal vaikselt hooldust ja tehnilisi t2iendusi:

hetkel vajab veel veidi s2ttimist ning stange kohendamist

cooleri kinnituse tarbeks oli vaja veidi n2puosavust

kella asukoht veel veidi lahtine.

v2ike kohustuslik hoole enne ylevaatust

sisselaske 6huv6tt, mis saab stange v2rvimise ja muutmise k2igus kah kenakeseks tehtud

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: L Juul 31, 2010 22:13
Postitas traction
Pead stangele mu juurde järele tulema

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: L Juul 31, 2010 22:40
Postitas daags
Algselt postitas: traction
Pead stangele mu juurde järele tulema
kannata veel n2dalake, sa pead suvep2evadele tulema

Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: T Aug 10, 2010 23:19
Postitas daags
T2na sai veidi vallatletud yhe talladega, millega kulgesin Tartust Rapla, kiiver peas vapralt 70km/h. Politseiga tegemist ei teinud, ainult poolel maal lendas tuule t6ttu kaart minema ning v2ike 6lileke hirmutas, et mootor kokku jookseb.

Ahjaa praktiliselt k6ik varuosad saadaval, seega ootan huviga pakkumisi.
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: P Aug 15, 2010 20:44
Postitas Lepp
Mis selle Talladega juhtus täpsemalt?
Kui ma nrmärki täpselt mäletan, siis peaks tegemist olema Riiamäe tipus asuva kooli õppuri masinaga!?
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: P Aug 15, 2010 21:43
Postitas daags
peaks olema jah sama auto, kahjuks ma ei tea eriti rohkem midagi kui et k2is yle katuse ning kus ja mis asjaoludel ei pakkunud huvi. Mind huvitas pigem, mis ma selle auto kyljest saan:headbang:
Saab 9-3 SE, 1999, daags
Postitatud: N Aug 19, 2010 21:20
Postitas mddr
Algselt postitas: daags
Ahjaa praktiliselt k6ik varuosad saadaval, seega ootan huviga pakkumisi.
Khm, khm, vaata U2U
