1. leht 1-st

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 0:15
Postitas kasparius
TKTK poiste oma

2WD/4WD

3 tõmmet 500.-
Tunnihind 1000.-

Tel: 53864536

Pole käinud, lihtsalt info levib.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 0:23
Postitas IFF
no mingi link ikka ehk?

See sinu postitus on selline "naised saunas rääkisid, et kuulsid, et teised naised poe järjekorras rääkisid" teema


Info info, faktid ja faktid palun!

ahjaa kui TKTK siis palun Tõestust ka. :)

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 0:31
Postitas S9K
Mul ka sõber mainis seda mõned nädalad tagasi.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 7:10
Postitas Jaanus
Olen lugenud jah. Ma ilmselt lähen lähiajal proovima, kui oma boostiga asjad korda saan :gun:
Tuleb välja, et mu viimane dyno oli kõigest ~1.1 Bar boostiga :fight:

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 8:22
Postitas Cyber
Krt, kusagil foorumis ma nägin isegi pilte! Ei meenu jällegi, millises..:(

EDIT: turboclub-is...
siin on mainitud pingis käimist seal

ja siin on teema sama infoga, mis Kasparius välja käis.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 8:27
Postitas Jaanus
Turboclubis äkki?
Algselt postitas: Cyber
Krt, kusagil foorumis ma nägin isegi pilte! Ei meenu jällegi, millises..:(

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 16:41
Postitas kasparius
Algselt postitas: IFF
no mingi link ikka ehk?

See sinu postitus on selline "naised saunas rääkisid, et kuulsid, et teised naised poe järjekorras rääkisid" teema


Info info, faktid ja faktid palun!

ahjaa kui TKTK siis palun Tõestust ka. :)

Linki nende kodulehele pole, sest lehte ei eksisteeri.
Kogu info minu postitatud telefonis.
Hinnad ka kirjas.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 19:18
Postitas iroman

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 20:08
Postitas Lepa
Uudis muidugi positiivne, et uus pink linnas ja veel 4wd võimalusega.

Sattusin oma Civicuga sinna, parim oli 85kw rattast, mootor seega arvutuslikult ca 98kw. Passis on 118kw...

OK, 10 aastat vanal autol selge see, et osa hobuseid jalga lasknud, aga 20kw on ikka natuke liiga suur kadu... eriti arvestades, et mootor on väga heas korras ja ka pisut näpitud (Integra type-R'lt kergem hooratas ja sisselaskekollektor, roostevaba 4-1 väljalaskekolle, kati asemel sportreso, korralik lõpupütt). All olid ka väga kerged Kosei Racing 15" veljed...

Ulmenumbreid ei lootnudki, aga no tehase tulemuse peaks praegune setup küll ära näitama. 20kw kadumine oleks nii väikesel mootori puhul päris kindlasti märgatav, samuti oleks see näha ka teiste VTi'dega võrreldes.

Seega mina olen selle pingi näidatud numbrite osas hetkel pisut skeptiline. Eks uus asi, tahab korralikku häälestust :)

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 20:17
Postitas suur
Ega see pole esimene kord, kui mootori/väljalaske tuunimisega saavutatakse võimsuse kasvule vastupidine efekt. Kiivikutel ja teistel japsidel on oma vabalthingava mootori kubatuuri kohta üsnagi suur võimsus mistõttu võimsuse kasvu on üsnagi raske saavutada.

Ei maksa autoinseneride panust alahinnata.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 20:36
Postitas Cyber
ahh mis... Ainuke reaalne ja usutav number tuleb mootoridünos. See rattast tõmmatav on hea selleks, et nähe millises suunas teie arengutöö on liikunud. Absoluutnumber on selline ... kaheldav. Ei tea te ju keegi tegelikult, kui palju erinevad käimakastid neelavad tegelikult. See arvestuslik 10% manuaali ja 15+% automaadi puhul on tegelikult paras enesepetmine..:)

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 20:39
Postitas kasparius
Kas oled mingeid muid mõõtmisi teinud Lepa?
Kõrvuti, või g-techiga?
Usun ka, et sul peaks sealt tulema rohkem kui 98kw.
See peaks selle kerge auto puhul väga tunda olema, et üle 20kw kaotsis.
Ma usun ka et asi vajab häälestust. Maximi dyno oli ka algus veidi kimpus reaalsete nr--te saavutamisega.

UUS dyno Tallinnas

Postitatud: K Okt 29, 2008 21:08
Postitas Lepa
Algselt postitas: suur
Ega see pole esimene kord, kui mootori/väljalaske tuunimisega saavutatakse võimsuse kasvule vastupidine efekt. Kiivikutel ja teistel japsidel on oma vabalthingava mootori kubatuuri kohta üsnagi suur võimsus mistõttu võimsuse kasvu on üsnagi raske saavutada.

Ei maksa autoinseneride panust alahinnata.

Pole just teabmis suvalised jupid ja suvaliselt külge keeratud, hästi ei usu, et vastupidi tuuninud oleksin. Mitte et see nüüd mingi näitaja oleks, aga sama ütleb muide ka persedüno, eriti hästi oli tunda peale hooratta vahetust.

kasparius - kusagil mujal dünos pole käinud, g-techiga pole mõõtnud. Kõrvuti mõne teise vtiga olen aga olnud küll. Oleks mul 20kw kadunud, oleks see joonel väga selgelt näha olnud :)

edit: panen oma graafiku ka juurde. Tiba oleks veel tõusnud, 8200 pöördeni jäi veidi veel minna.

Pilt