1. leht 1-st

900 8 klapilise mootori pritse

Postitatud: N Okt 30, 2008 18:13
Postitas farmacoma
Tere

Olen tükk aega mõtelnud, kuidas oleks võimalik panna 8 klapisele 900 mootorile elektrooniline pritse. Praegu on mehhaaniline millel on aju. Paraku ei suuda keegi seda täiesti korda seada, eelkõige sellepärast et aju on vist tuksis (trionicu arvates).
Seda mõtet ei ole ma mõtelnud ainult sellepärast, et praegune olukord ei rahulda vaid ka sellepärast, et siis oleks parem seda seadistada ökonoomsemaks. Kõige rohkem tegelikult häirib mind hais, mida vale segu põhjustab. Vat siuksed imelikud põhjused. Tavalist mehhaanilist k-jeti ei taha panna, kuna passis on kat sees ja tahaks legaalselt üv läbi teha.
On infot et keegi on teinud seda ja samas jälle üks tuttav ohib, et ma ei saa sellist konfi elusees käima. Ma pigem usun, et kõik on võimalik :)
Vastupidine süsteem on mul elava tõestusena olemas (16v k-jet).
Ei tahaks ka mootorit vahetada, kuna meeldib 8 klapine.
Aretamissoov on mul tõsine.

900 8 klapilise mootori pritse

Postitatud: T Nov 04, 2008 17:38
Postitas Ryhkija
Sul on 8-klapiline ja ajuga ning kat-iga väljalaskega? Ja mina, rumal :red:, mõtlesin, et igasugu ajud ja muu säärane peenem värk kaasnes 16-klapilise mootori tulekuga. Kui mehhaaniline pritse on k-jet, siis kuidas seda süsteemi kutsutakse?
Kas 91. aastal pandi tõesti veel mõnele pritsega masinale ka 8-klapilisi mootoreid või on sellel isendil hiljem 16-klapiline kaheksase vastu vahetet?
Ja kas k-jetronicut ning katalüsaatorit ei saagi siis omavahel paari panna?

900 8 klapilise mootori pritse

Postitatud: T Nov 04, 2008 17:44
Postitas Cyber
Algselt postitas: Ryhkija
Kui mehhaaniline pritse on k-jet, siis kuidas seda süsteemi kutsutakse?
KE-jet on asja nimi siis vist.

900 8 klapilise mootori pritse

Postitatud: T Nov 04, 2008 17:58
Postitas farmacoma
K-jetronicut ja katalüsaatorit saab panna paari küll aga mul on aju nässus ja kõik ei toimi nii nagu peaks. K-jetil ajuga variandil (see on vist ke-jet) reguleeritakse ka kütuserõhku ja ma ei teagi täpselt mis seal veel toimub erinevat võrreldes tavalise k-jetiga.
Mootor on mul tehasest saadik selline.
Keegi võiks öelda kui erineva suurusega on 8v ja 16v mootorite sisselaske avad? Kas oleks võimalik 9000 pealt sisselaskekollektor sinna asemele panna? Muud asjad vist ei tohiks segada, vist tuleb ka pihustite avad kinni panna?