1. leht 1-st

fuel-chip vs. piggy-back klassikule?

Postitatud: K Nov 05, 2008 21:34
Postitas tarzic
Tere,

Nokitsen siis vaikselt ühe klassiku turbo-mootori kallal. Kuna õhku ja kütust mahub sinna voolama pisut rohkem kui originaalis, siis tekkis mõte paigaldada ka pisut tootlikumad pihustid (315cc). Küsimus seisneb aga selles, et kuidas selline kooslus probleemivabalt tööle saada?

Teadupärast on klassikute puhul tuntud lahendus fuel-chip, mida saab kasvõi speed-partsi vahendusel hankida. Kuid see vigur on mõeldud originaal pihustite ja tõstetud turbo-rõhu tarbeks. Netiavarustes räägitakse ka minngisugustest Rootsi härradest, kes väidetavalt suutvat valmistada klassikule custom chipi vastavalt pihustitele mida soovin kasutada?

Alternatiivne idee, mis mulle pähe tikkus on nn. piggy-back'i kasutamine. Ehk siis sellise vidina kasutamisel peaks saama seadistada pihustite suurust, süüdet, fuel-cut'i jne. Eelis fuel-chip'i ees oleks hilisem seadistamis võimalus, näiteks kasvõi dynos, et masin jõuliselt kuid samas turvaliselt jooksma saada. Silma jäi selline isend nagu Greddy E-Manage Blue ma küll kahtlen, et selle konkreetse piggy-back'i klassiku peal toimima saab, kuid vast saate mu mõttekäigust vähemalt aimu.

Et siis küsimused laiale ringile...
1) Kas tasuks eelistada chip'i või tuleks mõelda pigem piggy-back'i peale?
2) Kas ja kust saaks hankida custom chip'i või sobiva piggy-back'i?
3) Või tasuks kaaluda pigem standalone aju (Megasquirt, VEMS jne)?

Kõikvõimalik teemakohane diskussioon on teretulnud :)

fuel-chip vs. piggy-back klassikule?

Postitatud: K Nov 05, 2008 22:08
Postitas kasparius
ANdrus FJR räägi välja

fuel-chip vs. piggy-back klassikule?

Postitatud: N Nov 06, 2008 8:08
Postitas Cyber
Selline koht nagu 900aero.com on pühendatud klassikute võimsamaks ehitamisele. Sealne foorum on küll viimasel ajal väga vähe täienev, aga olemasolev info on väärt.

LH 2.2 jaoks on isegi editor olemas..;) teed ise mapi ja kirjutad kivisse..:P